Buraya Gel Kovboy, Birazcık Eğlenelim

101 11 32
                                    

Bu bölüm @ichbineris 'e geliyor!

Jeongguk, hassas olan uykusundan kapısının açıldığını duyarak uyanmıştı. Hafif aralık gözlerini kapıya dikmiş gelecek olan kişiyi bekliyordu. Eğer önemli bir şey yoksa uyumaya kaldığı yerden devam edecekti çünkü son zamanlarda uğraştığı koreografi yüzünden vücudu bitkin düşmüş durumdaydı. Kapı azıcık aralanmış fakat devamı gelmemişti. Jeongguk ise sessizliğin verdiği huzurla kendisinin de anlayamadığı şekilde gözleri kapanmış ve kesilmiş olan uykusuna devam etmeye çalışmıştı. Ama kapı yeniden hareket edince bu sefer gözlerini açmadı ve tatlı uykusuna devam etti. Birkaç fısıldaşma ve kapının kapanmasıyla homurdanarak diğer tarafa döndü.

Birkaç saniye sonra yatağın kapı tarafındaki yeri çökmüş ve saçlarında bir dokunuş hissetti. Jeongguk, dokunuşa doğru kendini yasladı. Ufak bir kıkırtı sesiyle Jeongguk azda olsa kendine geldi ve gözlerini açmaya çalışarak yatakta yatışını dikleştirip bir eliyle gözlerini ovdu. Yatakta başka bir hareketlenme hisseden Jeongguk, başını o tarafa çevirirken gözlerindeki elini ağzına indirip esnemesini kapatmaya çalıştı. Bir el Jeongguk'un bileğini tutmuş ve ağzından elini çekip Jeongguk'un yarı açık olan dudaklarının arasına dudaklarını koymuş ve hafifçe emerek öpmüştü. Jeongguk ise uyku sersemliğiyle öpüştüğünün pek farkında olmasada gelen kişinin sevgilisi Taehyung olduğunu burnuna doluşan kokudan anlamıştı. Dudaklarının üstündeki dudaklara rağmen gülümsemiş ve bir elini yatağa yaslayıp destek alırken diğerini Taehyung'un yanağına koymuştu. Taehyung, sevgilisine karşın boğukça kıkırdayarak ıslak bir sesle dudaklarından ayrılmıştı. Jeongguk kapattığı gözlerini açarak ona tatlı tatlı gülümseyerek bakan Taehyung'a baktı. Kalbi kıpır kıpır oldu ve bu gözlerine yansıdı.

"Taehyung? Senin antremanın yok muydu?"

Jeongguk kafasını çevirip saate bakarken sordu. Fakat sonra saati fark ettiğinde ağzından bir şaşkınlık nidası kaçtı. Hızlı bir şekilde kafasını Taehyung'a çevirdi ve hafiften yatakta zıplarken sızlandı.

"Ne kadar çok uyumuşum, hiç farkında değilim. Akşama nasıl uyuyacağım ben yaa..."

Taehyung, Jeongguk'un tatlı sızlanışına dayanamamış kollarını, sevgilisinin ince beline dolayıp onu kucağına çekmişti. Jeongguk'un sırtı sert göğüse çarparken kafasını sevgilisine döndürmeye çalışmış fakat Taehyung'un onu boynundan öpmeye başlamasıyla gülerek bir elini sevgilisinin saçlarına daldırmıştı. Taehyung son kez sevgilisinin boynunu ıslak bir şekilde öpüp kokladıktan sonra kolları arasındaki bedeni fazla zorlanmadan yüzünün kendisine gelecek şekilde çevirmiş ve ellerini kalçalarının altına koyarak yataktan kalkmıştı. Jeongguk ise yüzünü Taehyung'un boynuna gömmüş derin derin nefesler alıp güzel kokusunu aklına kazıyordu.

"Hayır Jeongguk, uyumak yok." derken Jeongguk'u kucağında zıplatmış ve odanın içerisindeki banyoya ilerlemeye devam etmişti. Banyonun kapısını açıp içeri girerken konuşmasına devam etmişti.

"Annengil aşağıda yemek yemek için bizi bekliyorlar."

Taehyung, Jeongguk'u lavabonun önünde indirmiş ve alnından öpmüştü.

"Seni aşağıda bekliyorum sevgilim, yüzünü yıkamayı unutma."

Taehyung yüzünde gülümsemesi ile banyodan çıkıp, kapıyı kapatmıştı. Elini, kapının kulpundan yavaşça çekip buram buram Jeongguk kokan odada derin nefesler eşliğinde yavaş yavaş odadan çıktı. Jeongguk ise o sırada yüzünden düşmeyen gülümsemesiyle yüzünü yıkıyordu.

Jeju Highschool |TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin