Miközben levegő után kapkodva meredtem magam elé, csak arra tudtam gondolni, hogy talán azért álmodhattam ilyesmit, mert a halálom napja egyre csak közeleg... Pedig én már felkészültem rá.
Mély gondolataimból Sebastian hangja rázott ki. Egyszeriben megjelent az ágy mellett.
-Jó reggelt Ojou-sama. Nahát, ma korán kelt.- nézett rám egy halovány mosollyal az arcán, majd lassan kitakart, mikor belemarkoltam a frakkja ujjába.
-S-Sebastian... Tegnap este itt jártál?- kérdeztem bizonytalanul, mire a démon döbbent tekintetével találtam szemben magamat.
-Valóban meglátogattam önt miután Lord Edward elment, de addigra már mélyen aludt. Talán felébresztettem?-
-Nem... csak egy nagyon furcsa álmom volt, ami annyira valóságosnak tűnt... De már nem fontos.- mondtam zavarodottan, miközben rámadta a mamuszomat és felsegített.
-Valóban? Akkor nem is faggatózom. Viszont igyekeznünk kell, mivel hamarosan a Midford családdal fog reggelizni.- mondta, mialatt a komód felett pihenő aranykeretes körtükör elé kísért. A hajkefémért nyúlt és lassan elkezdte kifésülni kócos tincseimet. Ez a jelenet kísértetiesen hasonlított az álmomban történtekhez. Így visszagondolva annyira kimerült voltam, hogy alig emlékszem rá, mi történt miután Earl Grey visszakísért...-Ha megengedi kisasszony.- mikor feleszméltem, Sebastian már végzett is a hajammal és már bekötött szemekkel várta, hogy az állótükör elé kísérhessen. Fehér kesztyűs kezét felém nyújtotta, én pedig megilletődve csúsztattam ujjaimat a markába. Miután a tükör elé vezetett, alázatosan letérdelt elém és lassan kigombolta a hálóruhámat. Pont abban a pillanatban futtattam végig tekintetem az enyhén elnyílt ajkain, amikor az anyag lecsúszott a vállamról és a földre esett. És bár a szoba hideg levegője azonnal megcsapta a csupasz bőrömet, az arcom rögvest lángolni kezdett. Nem tagadom, eljátszadoztam a gondolattal, hogy azok a húsos ajkak érintése kéjjel társult fájdalmat képes okozni.
Sebastian bekötözött szemekkel ugyan, de felpillantott rám, amitől enyhén összerezzentem. Úgy éreztem, mintha kendőn keresztül is rám emelte volna vérvörös íriszeit.
-Kérem forduljon meg, hogy meghúzhassam a fűzőjét.- így is tettem, az állótükör elé fordultam és megkapaszkodtam a szélén.
-Ha megengedi.- a komornyik egy erős és határozott mozdulattal húzott egyet a fűzön, majd a keze köré tekert a szalag végéből és ezt többször is megismételte. Minden egyes rántásnál vettem egy mély levegőt és megfeszítettem az izmaimat. Mintha a szuszt is ki akarná préselni belőlem... Egy erősebb húzásnál halkan felszisszentem.
-Még egy kicsit bírja ki úrnőm. Mindjárt készen vagyunk.- mondta biztatóan, és igaza is volt, mert hamarosan az utolsót is befűzte, majd egy szoros masnit kötött a végére.
-Meg is volnánk.- tette hozzá a szokásos mosollyával az arcán, majd megfordult és a válfára kikészített ruhához lépett. Én addig a tükörből végignéztem a fehérneműn.
BINABASA MO ANG
𝒟𝒶𝓃𝒸𝒾𝓃𝑔 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝓉𝒽𝑒 𝒟𝑒𝓋𝒾𝓁 ♛𝘚𝘦𝘣𝘢𝘴𝘵𝘪𝘢𝘯 𝘹 𝘙𝘦𝘢𝘥𝘦𝘳 ♛
FanfictionÉn vagyok Vincent és Rachel egyetlen lánygyermeke, és egyben a Phantomhive grófi család utolsó túlélője. A szüleimet elvileg meggyilkolták, de nekem erős amnéziám van arról a bizonyos napról. A 10. születésnapomon eladtam a lelkemet és szerződést kö...