Lord Edward enyhén megemelte a kalapját és egy meghajlással kísérelve, egyenesen a szemembe nézett.
-Örvendek a találkozásnak, Lady {neved}.- határozottan rám mosolygott.
-Én is örvendek, Lord Edward.- kissé megemeltem a szoknyámat.
Elég fiatalnak tűnt. Szőke hajú és smaragdzöld szemű... Tulajdonképpen Sebastian ellentéte. Különös, egy fekete hajú férfi valahogy erőteljesebbnek tűnik, mint egy szőkeség.
Irónikus...-Már nagyon régóta vártam erre a napra, amikor végre láthatom önt.- finoman megfogta a kezemet és megcsókolta.
-Kegyed valóban olyan bájos, mint amilyenre számítottam.- előhúzott a háta mögül egy csokor vörös rózsát és felém nyújtotta.
-Köszönöm.- egy lágy mosollyal átvettem az ajándékot.
-Gyönyörűek.-
Vörös rózsák... a szerelem, a szenvedély és a romantika jelképe, mi?Erről a színről mégis Sebastian pokolvörös íriszei jutnak az eszembe.
Miután Madam Redet is illendően köszöntöttem, a komornyikom kikísért minket a kertbe, ahol egy asztal várt ránk, teázáshoz előkészítve.
A beszélgetés nem volt különösebben érdekes. De nekem valahogy olyan merevnek tűnt az egész. Csak olyan szavak hangzottak el, amik egy ilyen találkozón illik. Eközben Sebastian átvette az ajándékot, és miután kikísért minket, elment vázát keresni a virágoknak. Azóta nem jött vissza.
Az idő lassan tellt. Az elején csak érdektelen dolgokról beszélgettünk. Ceylon fekete teát ittunk finom porceláncsészéből. A levegőt kellemes virágillat lengte be.
Egyszeriben Angelina nagynéném komoly tekintettel nézett rám. A Lord is csendben maradt.
-Drága {neved}-em,-ám, tudod van valami, amit eddig Lord Edwarddal eltitkoltunk előled.- közölte komor arccal.
-Mégis... micsodát?- kíváncsiskodtam.
De valahogy rossz előérzetem volt...~
Furcsa módon Sebastian még mindig nem jött vissza, éppen ide akartam hívni, de a Lord és Madame Red kíséret nélkül szerettek volna távozni.
Végül a tájékoztatás után elmentek.
Bennem viszont a vér is megfagyott.
Elindultam a kastély felé, megkeresni a komornyikomat. Ha most nem hallhatom a hangját, összeroppanok...
KAMU SEDANG MEMBACA
𝒟𝒶𝓃𝒸𝒾𝓃𝑔 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝓉𝒽𝑒 𝒟𝑒𝓋𝒾𝓁 ♛𝘚𝘦𝘣𝘢𝘴𝘵𝘪𝘢𝘯 𝘹 𝘙𝘦𝘢𝘥𝘦𝘳 ♛
Fiksi PenggemarÉn vagyok Vincent és Rachel egyetlen lánygyermeke, és egyben a Phantomhive grófi család utolsó túlélője. A szüleimet elvileg meggyilkolták, de nekem erős amnéziám van arról a bizonyos napról. A 10. születésnapomon eladtam a lelkemet és szerződést kö...