Multimedya: Taehyung
____________________________________________
Evde oturmuş ders çalışıyordum. Aslında çalışmaya çalışıyordum. Bugün olanlardan sonra içimde değişik bir his vardı. Benim bir şansım daha var...
Hayatta böyledir bir bakarsın çok kötü bir olay olmuş bir bakarsın o olay sana çok büyük bir şans doğurmuş. Benim olayımda aynı hayat gibiydi. 'Bir an kötü olur, daha sonra şansım yaver gider...'
Bunu daha fazla düşünmemeye karar verdim. Çünkü ilerde çok düşünecektim bence daha şimdiden sıkmamalıydım kendimi. Daha bitirecek olduğum bir okulum vardı ve ben derslerime odaklanmalıydım. Ama şu düşünceler yüzünden bir türlü ders çalışamıyordum. En kısa zamanda toparlanmam ve bu işe bir el koymam lazımdı...
O an aklıma Tae geldi. Ona bugünkü olaydan sonra çok mu ayıp etmiştim? Ama biraz yalnız kalmaya ihtiyacım vardı ki zaten ne kadar yalnız kalabildiysem?Bi an ona mesaj atma isteği geldi, telefonumu aldım ve Kakaotalk'tan (Kore'nin mesajlaşma uygulaması Türkiyenin Whatsapp'ı gibi) ona küçük bir mesaj yazdım;
-"Hey nasılsın? Bugünkü yaptığımdan dolayı inşallah rahatsız olmadın. Çünkü gerçekten yalnız kalmam lazımdı kusura bakma. ;)"
Yazdığım mesajı defalarca okuduktan sonra atma kararı aldım. 2 dakika geçmeden cevap geldi;
-"Merak etme rahatsız olmadım bende anlamıştım zaten yalnız kalmak istediğini. :)"
-"O zaman hala dost muyuz?"
Aradan 5 dakika geçtikten sonra cevap verdi;
-"Dostuz..."
Gece 23.38'e kadar mesajlaştıktan sonra birbirimize iyi geceler dileyip telefonları kapattık. Yatağıma uzanmak istiyordum fakat belim dik durmadığımdan baya bir ağrıyordu, bu yüzden birkaç egzersiz hareketi yapmak hiçte fena olmazdı. Hemen ayağa kalkıp birkaç tane yaptım ve bu sefer hakkıyla yatağıma atladım. Birden aklıma günlüğüm geldi. Evet günlüğüme aylardır birşey yazmıyordum. Bu vakitte çok iyiydi bence tam zamanı...
Günlüğümü açtığımda yazdıklarımı göremedim. Tabi ya annem. Annem günlüğümü açıp yazdıklarımı almıştı. Aman neyse içinde sadece birkaç platoniğim ve birkaçta anım vardı yani o kadar kötü değildi. Ama annem onların hepsini kötü sanıp okumuştu. Neyse buna da şükür...
İlk sayfasından sonraki ikinci sayfayı açıp yazmaya başladım. Evet tikim var bir deftere yeni başlıyorsam illaki ikinci sayfadan başlayacağım ilk sayfa herzaman temiz kalacak. (Yazarınızda böyle okurlarr dmkkdkdk)
İlk olarak dans akademisindeki arkadaşlarımı yazdım ve günlüğümle beraber kısa çaplı olsada dedikodu yaptık. Daha sonrada YG seçmelerini yazdım. En sonunda da Tae'yi yazdım. Hayır hayır sakin olun ben tanıdığım herkesi deftere yazarım yanlış anlamayın yaniii...İçses=Tabi canım bizde Trump'ın geliniyiz de haberimiz yok. ^_^
SEN SUS İÇSES!
Neyse biz devam edelim. İşte Tae'yi de anlattıktan sonra gözlerimden akan uyku damlalarına uyup yatağımın yumuşak örtüsünü açtım ve içine girip kendimi uykunun kollarına hapsettim...
____________________________________________________
Sabah oldu. Güneş hiç üşenmeden o sinir bozucu kafasını çıkarmaya başladı. Hayır yani anlamıyorum birkere de geç çıksan ne olur ki Güneş Hanım yada Bey. Her neyse kalktım ve toparlanıp lavabodaki işlerimi hallettim daha sonra da okul formalarımı giyip aşağıya kahvaltıya indim. Daha doğrusu annemlerin kahvaltısına. Evet maalesef ki sabahları hele de okula giderken kahvaltı yapmayı sevmiyorum. Bence en güzel kahvaltı öğle vaktinde yapılan kahvaltıdır. Ona da ne kadar kahvaltı dersek artık... ;)