Da Toni može, donesi mi to danas. Vrijeme je da krenemo s time. – Rekla sam i gledajući kroz prozor.
Dobro Merry donijet ću ti to danas, samo reci kada si kod kuće da ne bih poljubio vrata. – Rekao je malo preplašeno.
Toni ne brini biti ću doma. – Rekla sam samouvjereno.Dogovoreno Merry, onda sam oko 4 kod tebe. Uredu? – Rekao je.
Da, čekat ću te s kavom.- Rekla sam i poklopila.
Megy jesi li napisala zadaću?- Upitala sam svoju mlađu sestru.
Jesam seko. Mogu li sada dobiti sladoled?- Upitala je molećim pogledom.
Naravno, dođi.- Rekla sam.
Dala sam joj sladoled i uzela mobitel da malo pogledam ima li što novo. Odgovorila sam na par poruka te se ustala i krenula u kuhinju kao bih skuhala nešto prije nego Megy ode u školu. Izvadila sam pileće bijelo meso i stavila ga malo prepeći. Nakon što se je malo zapeklo izrezala sam ga na trakice i stavila u tavu te ga prelila vrhnjem za kuhanje. U međuvremenu sam stavila kuhati špagete. Ako vas zanima zašto ja kuham a ne moja majka. E pa zato što je ona umrla prije 4 godine, tada je Megy imala sam 6 godina, a ja 18. A ako vas zanima zašto moj otac nije s nama. E pa zato što je on u zatvoru. A zašto, e pa zato što je on ubio svoju ženu i našu majku.
Nismo imale sretno djetinjstvo niti jedna niti druga. On je maltretirao nju, a onda ona nas. Jednom prilikom je Megy kao malu bebu imala je svega 2 godine bacila niz stepenice. U zadnji tren sam s njom stigla doktoru. Nisam završila školu jer sam vječito bila s Megy svugdje osim kod kuće. Nekada sam s njom znala prespavati i ispod mosta. Ali od svega tog najgore je bilo što je malena Megy morala vidjeti kako njena majka, njena vlastita majka umire!!! Morala je gledati kako ju o ubija. Ona je bila ispod kuhinjskog stola dok je on nju gušio i probadao nožem. Ona, mala Megy je to sve gledala. Najviše mi je bilo žao što ja nisam bila tamo, da je spasim od toga sveg. A sada ni za što na svijetu je ne bih prepustila nekome, ona je mali anđeo koji je prepun radosti, bez obzira na njenu prošlost.
A ja, ja sam takva kakva jesam. Mutnim poslovima se bavim od moje 17 godine. Trenutno je takvo stanje u državi da nitko neće zaposliti osobu bez završene osnovne škole, ma i s faksom je teško naći posao. A kako bih prehranila malenu i sebe potreban mi je novac. Tako sam ja s godinama napredovala u toj našoj bandi i eto sad sam i vođa. Veliki je to rizik svjesna sam ja toga, ali što se mora nije teško. A ionako se dobro prikrivamo.
Megy ručak je na stoli. – Viknula sam, kako bi me mogla ćuti na drugi kat. Da imamo poprilično veliku
kuću.
Ubrzo nakon tog čula sam trčanje po stepenicama. Zadaviti ću ju dobro zna da mrzim kada trči po stepenicama.
Evo me, jesam li brza?- Upitala je nasmiješeno.Megy, dobro znaš da ne volim kada trčiš po stepenicama. Ne želim da se razbiješ.
Ali seko neće mi ništa biti, nisam baš tolika šeprtlja. – Rekla je povrijeđeno.
Oo da jesi i to obije znamo razbiješ se kao letva i na ravnom, a gdje nebi na stepenicama. – Rekla sam istinu. Ona je jako šeprtljava.
A seko, nemoj tako. Iako sam šeprtja voliš me. Šta si to skuhala.- Rekla je veselo.
Tovoje omiljeno jelo.. Rekla sam i ona je veselo sjela za stol.
Nakon što smo ručale odvezla sam ju u školu i vratila se kući. Stavila sam posuđe u perilicu i pospremila malo po kući, a nakon toga sam sjela i zapalila jednu cigaretu. Razmišljala sma o tome što bi bilo kada bi nas policija uhvatila. Kome mi Megy pripala. Tko bi se brinuo za nju? Jedino mene ima. Samo sam joj ja ostala. U mom razmišljanju prekinulo me je zvono na vratima. Sigurno je Toni. Digla sam se sa stolice i ostavila cigaretu u pepeljari te se uputila prema vratima.
Hej Toni, uđi. – Rekla sam čim sam ga ugledala.
Hej.- Rekao je i ušao.
Nitko te nije slijedio?_ Upitala sam kako bih bila 100% sigurna.
Nije.- Samouvjereno je rekao.Nisam ništa rekla na to samo sam pristavila kavu i upustili smo se u razgovor o novom poslu.
Evo ga bova knjiga. Hm kako vam se čini uvod? Sad ću vam predstaviti neke likove. Ostale ću predstavljati kako se budu pojavljivali u knjizi.
⬆️Ovo je Merry ima 22 godine.
⬆️Ovo je Megy ima 10 godina ↔️ Merry-ina mlađa sestra.
⬆️Ovo je Toni ima 24 godine ↔️ Merry-in najbolji prijatelj i suradnik.
YOU ARE READING
Oprosti mi
RomanceOprosti mi, nisam te htio izdati. nisam ti stigao reći. zaljubio sam se prije nego što sam uopće uspio reagirati. Oprosti mi što te volim.- Tiho je rekao i otišao od mene. I ja tebe volim, i oprošteno ti je. - Rekla sam još tiše sama za sebe. Djevo...