"Günaydın" arkadaşının üstüne zıplayarak yatan sang hee sabah kahvaltısını hazırlamış ve dostunu kaldırmak için yatağında zıplayarak uykusunu açmaya çalışıyordu:
-hadi! Kalk, öğlen oldu yat yat nereye katar.
Birden gözlerini açıp muzipçe arkadaşına bakan açelya;
-katar?! Haha!
-Sonunda kaldırabildim seni... Yataktan inerken sözcüğü bastıra bastıra "kadar" demeyi de ihmal etmedi. Sang hee ile İstanbul da tanışmıştı. Onunla tanışmadan önce türkiyeye ailesini görmek için gelen bir turisti sadece. Açelya Kadıköy de, bankta, otururken sang hee de telefonunun şarjı bitmiş ki elinde haritayla mısır çarşısını arıyordu. Elindekiler o kadar fazlalıktı ki çantasını çaldırdığı anda sarsılıp yere düştü o korkudan sadece korece konuşanildi "yardım edin! " tabi kimse pek bişey anlamadı adamı da durdurmak isteyenler durduramadı. O sıra sang hee nin 'yardım edin!' demesini ve korece bilmesi ona avantaj olarak yaradı. Adam ona doğru koşarken ayağa kalktı ve bir anda saat durdu bu açelyanın zamanıydı" Bi bakalım. 22 yaşında, kıyafetlerine bakılacak olursa orta gelirli arkadaşlarıyla takılan içkili bir evsiz. Kumar oynuyorki kapkaççılık yapıyor en son MC Donald dan çıkmış. Demekki önceden de kapkaçcılık yapıyordu. ah her neyse uzatmayım. Nasıl durdurabilirim? Hızlı koşuyor dikkatini dağıtabilir ve düşmesini sağlarım...
1 metredeyken üzerine şalı at görmemesini sağla ve dağılan dikkatiyle bileğini bük arkasına kolunu çevir kısacası kelepçe taktiği ve tekme. yerden kalktığında sonrası Allah'a kalmış diyerek sırıttı ve zaman yeniden hareket etti adam bir metresine geldiğinde dediğiklerini yaptığında adam yere yığıldı millet etrafında toplanırken çantayı aldı ve gözleri kamaşan sang hee ye çantayı uzattı.
-teşekkür ederim. Dedi Türkçe konuşarak.
-Cheonman-eyo!... Sang hee şaşırdığında, açelya hala gülüyordu.Çocuğa tekrar döndüğünde çocuğun hırslı olabileceğini pek düşünememişti ki çocuk ayağa kalkıp kaçmak yerine bıçak çekti etraftakiler korkup kaçarken bir çoğuda videoya almaya çalışıyordu, sadece açelya ve sang hee kalmıştı.
- bak kardeşim muhtemelen 22 yaşında alkol ve kumar bağımlısısın bunun için hırsızlıkla para kazanmaya çalışıyorsun "arkadaşlarınla," Dediğinde
çocuk şaşırmıştı 'nerden bildin' der gibi bakarken, açelya sözlerine devam etti "Bıçak çekmek yerine kaçsaydın evsiz olduğun için seni yakalatmaz ve nezarethanede bir gece vakit geçirmene izin verdirmezdim ve sen tam tersini yaptın. Ve şimdi elindeki 2001 yılına ait aile yadigarı, ucu kör paslanmış, daha önce hiç kana ve insan vücuduna-derisine, bulaşmamış metalli bıçağı bana ver. Ve sen simit yiyip polisleri beklerken, bende sang hee ye gideceği yerin yolunu gösteriyim. Gerçi vapurla gidecek ama" diyip tekrar sırıttı.Herkes birbirine saf saf bakarken, sang hee "ismimi nereden?"
-öğrenci kimliği.
Elinde duran kimliğe baktığında Türkçe açelyaya:
-ben bunu ne zaman çıkardım?
Açelya salakça sırıtırken. Adam bağırmaya başladı:
-sen kime bulaştığını biliyon mu lan? Ne zannediyon kendini ha!? Delik deşik ederim seni! Polis misin nesin anlamam öldürürüm aha burada.
İnsanlar korkudan çığlık atıp polisi ararken diğerlerinde inşaat seyreder gibi izliyorlardı olayı, bir çoğuda kameraya çekiyordu. İnşaat izlemekten zonra yapılan Türk alışkanlıklarından biri.
tehditlerden tek korkmayan açelya ve arkasındaki korkudan ölen sang hee ydi.
-nece konuşuyor bu?
-sokak ağzı Türkçesi... yani... sanırım... yada Ankaralı olabilir.polis sirenleri duyulmaya başladı ve adam korkudan ne yapacağını şaşırdı ve bıçağı kendine tuttu.
Açelya tehditleri pek önemsemedi ama adamın kendisini öldürebileceğini düşünmüştü. Çünkü her insan korkudan her şeyi yapacak yapıya sahip olduğunu biliyordu o yüzden temkinli olması gerekiyordu. Endişelenmişti ama belli etmeyerek, sakin bir ses tonuyla;
-bak kardeşim korkma şu bıçağı da çek gırtlağından yoksa kazara bile kessen atar damarı kesmiş olursun. Çünkü tam orda tutuyorsun"diyerek adamın dikkatini dağıtmıştı adam bıçağa bakmak için kafasını çevirdiğinde açelya hamle yapmıştı ki;
-yaklaşma! Sakın... Yoksa öldürürüm kendimi!
Açelya geri çekildi ve sözlerine devam etti " tamam ama, oradan fışkıracak kanı hiç kimse durduramaz.
" Bi düşünelim! hadi sende benle düşün, herkes... Herkes düşünsün diyerek insanların hem korkusunu gidermeye hemde zanlının dikkatini dağıtmak istiyordu. Herkes açelya ya dikkat kesilince konuşmaya başladı." "En yakın hastane 20 dakika uzaklıkta kesin olasılık yetiştiremeyiz, öldün!. Ambulansı beklersek daha kötü olur kan kaybından öldün!" Adam bıçağı biraz indirmiştir ki mantıklı olduğunu anladı. Açelya içinden 'demek ölmek istemiyor' diye geçirdi. Hazır güvenini kazanmışken tekrar hamle yaparak hata yapmak istemiyordu onun yerine konuşmayı mantıklı buldu için daha çok konuşmayı tercih etti
-Yadaaa... şimdi bana onun verirsin bu bıçak labaratura gider 'hiç, birini öldürdün mü diye analiz di şuydu buydu, sende karakolda, yakalanamamış cinayet işleyen yada suçları olan insanlara benzemeyip benzememen ile ilgili küçük bir araştırma ve sonrası da nezarethanede bir gece vakit geçirirsin bıçakta bir şey çıkmadığı sürece... para cezası ile cezalandırılır ve serbest çıkarsın. Ölmek yerine en iyisi bence haha... ve eğer evsiz olman ile ilgili devlete mektup yazarsan 2 günde harika bir zengin olursun, işin olur vesaire kumar borçlarını ödersin sorun çıkarsa o konuda beni ara... Kağıt kalem versene...işte numaram, bak güzel bir kızında numarasını aldın . sana yardım ederim... ve evet bir polisim yada komiser de diyebilirsin daha havalı olur... sorunu hallettik" diyerek kağıtla bıçağı yer değiştirdi ve göz kırpıp şuurunu kaybetmiş adama arkasını döndü kollarını kelepçeleyen polislerden biri gelip "gözüme çok batıyorsun, açelya. Haberim olmayan işlere burnunu sokma artık başına bir iş gelirse kardeşime ne derim ben, ve dahası polis olma zamanın daha gelmedi 2 senen var daha. "
-ben yetkin olan yeri güvene aldım Korkmana gerek yok hakan komiser. Diyerek omzunu silmiş gibi yaptı.
-bu davranışından dolayı seni tutuklatabilirim.
-sen iyi bir komiserin küçük tatlı bir kızı hücreye atamazsın. Nasıl olsa polis sayılırım.
Açelya giderken komiser hakan öfkelenmişti ki sang hee ye 'hadi gidelim' derken arkasından
-sen sadece bir stajersin. Diyerek bağırmayı unutmadı.
-hıı o yüzden çoğu cinayet görevlerinde yardım ettim size amca.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS FANLARI İÇİN (army isen aciklamayi oku)
Non-Fictionbu hikaye tam da bts armyleri icin begenmezseniz okumazsiniz ama begeneceginize eminim. ilk defa hikaye yaziyorum ve bu hikayeyi gercek bir olaydan alintiymis gibi okuyun o zaman daha komik ve eglenceli olur +18 olaylari asla yok cunku bts icin boyl...