Bölümü bu şarkıyı dinleyerek yazdım. Dinlersiniz belki ayol.
2 gün sonra
"Wow ezgicim çok güzel olmuşsun." O gün gelmişti işte.
Bugün ezgi ve deniz'in düğün günüydü. Sanki kendi düğünümmüş gibi içim kıpır kıpırdı.
Kardeşim kendine yeni bir yuva kuruyordu artık nasıl sevinmem ki.
"Ya çok saol gözdem. Sen gelmeseydin ne yapacaktım ben." bu iki gün içerisinde ezgiyle baya yakınlaşmıştık.
Kafa yapılarımız ve düşüncelerimiz birbirine uyduğu için hemencecik içli dışlı olmuştuk.
"Lafı bile olmasın. Sen de artık ailemizdensin." Ezgi tatlıca gülümserken bir anda kapı açıldı. Ezgi yerinde sıçrarken kaşlarımı çatarak bakışlarımı kapıya çevirdim.
"Kız ezgi ne güzel olmuşsun allah cezanı vermesin senin. Ay şu deniz de bir yerinde durmadı, tutturdu ezgi'yi istiyorum diye. Bir tane azına yapıştıramadım ya içimde kaldı."
Cem'e başlarda kaşlarımız çatık baksakta sonlara doğru basmıştık kahkayı.
Deliydi bu çocuk ya. Yanıma gelip elimden tuttu ve beni etrafımda döndürdü.
"Gözde hanım ne kadar şıksınız. Sizin kavalyeniz olmak benim için bir şereftir." dedikleri ile kıkırdayıp yanaklarını sıktım.
Gözdenin elbisesi ve ayakkabısı
Oda gülümseyip ezgiye döndü.
"Kız hadi vakit geldi. Babişkon kapının önünde seni bekliyor gir kolunada aşağıya inin." Ezgi burukça gülümsedi ve başını salladı.
"Biz aşağı inelim canım." dedikten sonra cem ile odadan ayrılıp. Merdivenlerden inmeye başladık.
O sırada bakışlarım ege'yi bulduğunda şaşkınlıkla bana bakıyordu.
"Piçe bak ya nasılda bakıyo. Kız izin ver denize yapamadığımı bu ite yapıyım." dediğinde kıkırdadım.
Sahnenin önünde ezgiyi bekleyen denizin yanına geçtik. Heycanlı bir şekilde bize döndü.
Bakışırken ikimizinde gözleri dolmuştu. Ah, hadi ama ağlamamalıyım.
"Evleniyorum lan." Dediğinde dolu gözlerim ile onu onayladım.
Bu bakışmayı uzatmayarak sıkıca sarıldık deniz'le.
"Bir ömür mutlu olun, kardeşim. Her zaman yanındayım." ayrıldıktan sonra söylediğim söz ile dahada doldu gözleri.
Ellerim ile göz yaşlarını silip geriye çekildim. Deniz ve cem de erkekce sarılıp ayrıldı tam o sırada ezgi ve babası kolkola merdivenlerden inmeye başladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-İZ-|°GKS2°|
ChickLit"Geldim işte abiciğim. Beni ne kadar özlediğini, biliyorum." Güçlü Kadınlar Serisi #2