Медді: О Божеееееее!
*************
Зазвучав крик Медді.
*************
Рейвен: Що?! Що сталося?
*************
Спросоння сказала Рейвен.
*************
Медді: Це жахливо! Подивися на мій вигляд.
Рейвен: Ну і? Багато хто виглядає так зранку.
Медді: Рейвен це страшно! Моє волосся жахливе!
Рейвен: Божеееее... ти на моє подивися. І я нічого тобі за таке не говорю.
*************
Рейвен встала з ліжка і підійшла до дзеркала.
*************
Медді: Я походу це вже не розчешу.
Рейвен: Агаааа..... Я хочу щоб моє волосся було зачесаним до ідеалу.
*************
Невелике світло і в Рейвен волосся рівне і зачесане.
*************
Рейвен: Дякую.
Медді: Об.... Я забула, що ми так можемо. Я хочу, щоб у мене було ідеально зачесане волосся.
*************
Знов світло і все стає бездоганно.
*************
Медді: Клас.
Рейвен: Ато!
*************
Раптом з'являється чарівник.
*************
Чарівник: Бууу
Медді та Рейвен: Аааааа!
*************
Чарівник почав голосно сміятися, вхопившись за живіт.
А дівчата, лише дивилися на нього, зрозумівши, що сталося хвилину тому.
*************
Медді: Це не смішно!
Рейвен: Згодна. Я зараз тебе вб'ю!
Чарівник: Заспокойтесь. Це лише жарт.
Рейвен: Від таких жартів, можна вмерти. Ти цього хочеш?
Чарівник: Спокійно. Нове завдання. Приручити дракона.
Медді: Це жарт?
Чарівник: Ні. Дівчата вам потрібно знайти долину драконів. Там, кожна знайде собі дракона, але саме найголовніше, не ви вибираєте дракона, а дракон вибере вас.
Медді: Тобто?
Рейвен: Клас! Завжди хотіла мати дракона!
Чарівник: Справа в тому, що кожен дракон по-своєму особливий і кожен дракон буде чекати свого хазяїна, тому, коли ви будете біля долини драконів, то дракон сам знайде вас. А, і ще, коли ви перебували тут, то у вас, ну як би це так сказати, ви наділились магією.
Рейвен: Що!?
Чарівник: Ну що? Кожен хто перебуває тут, наділяється якоюсь магію. Тепер ви магічні і кожен дракон спрямовує цю магію, саме тому, якщо ви маєте якусь магію, то дракон буде її виражати. Наприклад: він буде дихати вогнем або льодом.
Медді: Ого... І все більше ніяка магія?
Чарівник: Лише ця..
Рейвен: А де ця долина?
Чарівник: Далі самі. Бувайте.
*************
Дівчата почали збиратися. Вони вийшли з дому і почали дивитися куди іти.
*************
Рейвен: Дивись там гори. Думаємо логічно. Між дерев драконам важко, тому скоріше всього, вони в горах.
Медді: Згодна, пішли.
*************
Дівчата пішли. Коли вони ішли, то вони боялися. Вони говорили про те, який дракон їхній і з якою силою. І ще, вони згадали те, що на кінці сказав чарівник. Про те що чим більше магії у людини, тим більше сил у дракона.
*************
Медді: Як думаєш яка сила буде у наших драконів.
Рейвен: Я думаю у тебе вогонь, а у мене лід.
Медді: Я теж так думаю.
*************
Говорячи на різні теми, дівчата дійшли до долини драконів, там вони побачили багато величних драконів, але вони знали, що скоро буде вечір, тому вони поспішили. Дівчата ішли оглядаючи ці місця, а також оглядаючи драконів, деякі були маленького розміру, інші великі. Дівчата думали, що найбільше буде драконів оранжевих та синіх, адже вони б символізували вогонь та лід, але вони помилились. Були дракони різних кольорів, найбільше було білих. Але найменше всього драконів було червоних та синіх. Вони дивилися на них і помітили, що вже 3 година.
*************
Чарівник: Вітаю, ви знайшли долину.
Медді та Рейвен: Дякую.
Рейвен: А чому тут лише світлі дракони і так мало червоних та синіх?
Чарівник: Дівчата, розумієте, кожен дракон має колір шкіри такий, як характер його власника, у більшості людей характер пов'язаний із білим кольором. А червоний колір і синій це характери в дуже малої кількості людей. Червоний колір показує, що характер дуже емоційний, саркастичний, але добрий, ще дружелюбний, сміливий, але обережний. А синій колір показує, що людина спокійна, нетерпляча, але не любить конфліктувати, а ще дуже добра, смілива, справедлива.
Рейвен: А фіолетовий?
Чарівник: Рейвен, фіолетових драконів найменше, фіолетовий колір шкіри означає, що людина дуже нетерпляча водночас емоційна та справедлива, смілива, також, що людина завжди плутається в своїх думках і не може нічого вибрати.
Якщо чесно таких драконів не лишилося.
Медді та Рейвен: Що?
Рейвен: Як не лишилося? Може вони ще народяться?
Чарівник: Спокійно. Є шанс. У долині драконів лишився лише один фіолетово-синій дракон. Він ховається, але якщо він дочекається свого господаря, то він точно прийде до нього, ми не знаємо, коли це станеться і чи господар сюди потрапить, але ми надіємося на це, інакше фіолетові дракони ніколи не повернуться на цей світ.
Рейвен: Ясно.
Чарівник: Думаю мені час. А ви ідіть знайдіть драконів.
Медді: Добре.
*************
Дівчата розділилися. Вони ходили, розглядаючи драконів. Але їм не получалося знайти своїх драконів. Аж раптом Медді побачила неймовірного дракона.
Він стояв на скелі та дивився на всіх.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Прокляття чарівного лісу
FantasyІсторія двох подруг яких прокляли на вічне перебування в чарівному лісі. Щоб знову побачити рідних їм треба пройти довгий та важкий шлях, але поки вони разом, вони зможуть все!🖤❤️💙