•Завдання 2• Незвичайна зустріч

46 12 5
                                    

Медді: Аааааа... Скільки можна чекати?
Рейвен: Чому його ще немає?
Медді: Ми вже 2 години чекаємо. Все, я більше не можу.
*************
Медді зібралась і захотіла піти.
*************
Рейвен: Ти куди?
Медді: Хочу прогулятися.
Рейвен: Ок. Якщо що кричи, а я буду чекати чарівника.
Медді: Ок.
*************
Медді зібралась та вийшла на прогулянку. Вона бачила багато гарних звірів. Їй подобалося гуляти. Але раптом перед собою вона побачила єдинорога.
Медді подивилася на неї, а вона на Медді. Вони дивилися одна на одну, доки єдиноріг не втекла.
Тоді Медді побігла додому, щоб швидше розказати це все Рейвен.
*************
Медді: Рейвен! Рейвен!
Рейвен: Медді, пізніше. Чарівник прийшов.
Чарівник: Ваше наступне завдання, знайти єдинорога та взяти одну із її волосин, одна волосина для Медді і одна волосина для Рейвен.
Рейвен: Ясно.
Чарівник: Тоді бувайте, мені час.
*************
Чарівник зник, а Рейвен зібралась на пошуки.
*************
Медді: Я бачила єдинорога.
Рейвен: Що?
Медді: Вона була прекрасна.
Рейвен: Де ти її бачила? Нам треба її відшукати. Ти зможеш знайти те місце.
Медді: Так, я зможу.
*************
Дівчата вирушили туди, де Медді бачила єдинорога. Вони майже дійшли туди, але побачили перед собою дуже багато багнюки і вона була дуже слизька. Вони вирішили не зупинятися і піти, але коли вони йшли то спіткнутися і впали. Вони не зупинилися і йшли. І тоді вони побачили єдинорога.
*************
Єдиноріг: Вітаю, ви дійшли. Я королева єдинорогів. Лише самі наполегливі зможуть знайти мене.
Медді: Аж не віриться!
Єдиноріг: Я знаю для чого ви тут. І я дозволяю вам взяти мою волосину.
Рейвен і Медді: Дякую!
*************
Єдиноріг змахнула головою і з її гриви упали дві волосини, які закружляли навколо дівчат і швидко прикріпились до їхнього волосся.
*************
Медді: Чому я не можу його забрати?
Рейвен: І я теж.
Єдиноріг: Мої волосини тепер завжди будуть прикріплені до вашого. Завдяки йому ви зможете завжди робити будь-яку зачіску яку захочете, для цього потрібно бути лише сказати, що ви хочете зробити ви зможете контролювати колір свого волосся, адже щоб бути такими наполегливими і розумними як ви, треба бути ще й красивими.
Медді і Рейвен: Дякую велике.
Єдиноріг: Давайте.
Медді: Давати що?
Єдиноріг: Я ж бачу, що ви хочете спробувати.
Рейвен: Добре. Я хочу щоб у мене були два хвостики і по бокам сині прядки.
*************
Раптом невеликий спалах і у Рейвен пишні два хвостики з синіми прядками, які дивилась просто магічно!
*************
Рейвен: Ого! Клас! Дякую.
Медді: Я теж хочу! Хочу мати бордове волосся на кінчиках, і хвостики.
*************
Знову спалах і Медді уже з хвостиками з бордовими кінчиками.
*************
Медді: Клас! Дякую!
Єдиноріг: Ви хороші дівчата, будьте такими завжди.
*************
Дівчата пішли додому. Уже був вечір тому вони розпустили волосся і зразу лягли спати.
Це був дуже насичений день!

Прокляття чарівного лісуWhere stories live. Discover now