•Завдання 1• Нічне озеро

48 12 0
                                    

Чарівник: Вставайте! Вам потрібно бути жайворонками, щоб виконати перше завдання!
Медді: Якщо нам потрібно бути жайворонками, щоб повернутися додому, то я, мабуть, відмовлюсь.
*************
Чарівник стягнув ковдру з дівчат і сказав:
Вставайте! Швидко!
Дівчата повільно встали і сіли на диван, вони були дуже сонні.
Рейвен:
Якщо перше завдання - рано прокинутись, то ми його виконали, все можна іти спати...
Чарівник відповів:
Вам потрібно рано встати не для завдання, а для того щоб вижити.
Медді та Рейвен поглянули одне на одну та підняли одну брову сказавши:
Невже? Ок, кажи завдання.
Чарівник:
Вам потрібно знайти нічне озеро та скупатися в ньому.
Рейвен:
І все?
Чарівник:
Так.
Медді:
Знайти якесь нещасне озеро?
Чарівник:
Я вже сказав так, але будьте обережні. Ну все бувайте.
Чарівник зник, а дівчата лишилися самі. Вони неквапливо зібрались та пішли шукати озеро. Вони не знали, що знайти озеро - не так легко. Щоб знайти його, потрібно довести, що ти хороша людина.
Дівчата йшли, вони подумали, що можна когось запитати, де це озеро, але нікого поблизу не бачили. Тому вони пішли, куди лише бачили очі. І в один момент, дівчата побачили щось дуже страшне....
Це був олень який стікав кров'ю. Дівчата підбігли до нього і почали допомагати йому. Вони взяли хусточки, які були в кишені і хотіли зупинити кров, але їм не вдавалося. І раптом... Олень який був на руках у дівчат, вмить зник. Кров, яка була на хусточці та на руках, вмить зникла. Вони здивувались і поглянули навколо.
Рейвен:
Медді... Це озеро.
Медді: Що? Дійсно воно! Ура.
Дівчата побігли до озера. Воно було прекрасне.

Там красувався найпрекрасніший вид який вони бачили. Вони забігли у воду. Покупавшись вони вилізли з води. Але випадково перечепились і впали.
Рейвен: Ай... Ти впорядку?
Медді: Так... все добре. А ти?
Рейвен: Я ціла. Але є рана.
Медді: І в мене.
Вони встали та вирішили змити кров.
*************
Рейвен: Треба вимити рану, щоб не було зараження.
Медді: Згодна.
*************
Дівчата торкнулись води і вона потекла вверх по руці, а коли дісталась до рани то накрила її і залишила лише кришталево чисту шкіру, ніби тієї рани і не було.
*************
Медді: Що за фігня?
Рейвен: Моя рана зникла!
*************
Раптом з води вийшла красива жінка в довгій, темно синій сукні, невимовної вроди. У неї було довге, темне як ніч волосся.
*************
Медді: Хто ви?
Богиня: Я богиня цього озера. Я вам не зашкоджу. Там як і ви мені. Ви хороші люди, якщо знайшли це озеро.
Рейвен: Що це означає?
Богиня: Це озеро так як і ліс не просте, воно магічне. І щоб знайти його, потрібно зробити щось.
Медді: Тоді що ми такого зробили?
Богиня: Ви допомагали оленю. Ви не знали як йому допомогти, але робили все що могли, хоча могли б і пройти повз. Це хороший вчинок.
Рейвен: Озеро особливе, тому що дає людям силу зцілитися, якщо доторкнешся до води?
Богиня: Саме так.
Медді: Круто!
Рейвен: Ага!
Богиня: Ви хороші дівчата. Бережіть себе.
*************
Богиня зникла, а дівчата приголомшені побігли додому.
А коли з'явився чарівник то вони розказали йому все, але він сказав що все це бачив і радий за них. Чарівник сказав, що вони молодці і їм треба відпочити. А сам він прийде завтра і розкаже нове завдання. Дівчата поїли і пішли дивитися телевізор.
*************
Рейвен: А тебе не дивує, що телевізор працює у лісі.
Медді: Ні. Все-таки це-магічний ліс.
Рейвен: І то правда... Хочу пити. Тобі принести?
Медді: Ага.
Рейвен: Ай... Ну чого я така каліка?
Медді: О Боже... Рейвен! Ну чого ти така каліка? Ну як ти могла графин(типу як великий кувшин з водою) перевернути? Та ще й порізатись?
Рейвен: Не знаю. Іду помию руку. Ой я забула. Я ж можу зцілюватися завдяки воді.
Медді: Ну і слава богу.
*************
Дівчата лягли спати і зразу ж заснули. Вони отримали силу яка їм знадобиться. Адже завтра їх чекає невимовна радість... чи ні.?

Прокляття чарівного лісуWhere stories live. Discover now