Mindig is gondolkodtam azon, hogy miért jó naplót írni... másodikban, harmadikban sokszor ki is próbáltam, de mindig elfáradt a kezem, vagy meguntam. Most nyolcadikos vagyok, de sajna még mindig hamar feladom ezt a tevékenységet, bevágom a füzetet a fiókba, és félek attól a naptól, amikor a szüleimmel beszélgetünk kicsit az ,,egy oldalt teleírok aztán bedobom a szekrény mélyére" naplókról. De azt hiszem, hogy most van egy érzés bennem amit nem unhatok meg, és nem dughatok el. A szerelem. Jó tudom ez most nagyon nyálas volt, de mit lehet tenni, ez az igazság. Van egy fiú: Antai Kelemen Ádám röviden VB. Igen, most biztos újraolvastátok a nevet, aztán a monogrammot és utána elkönyveltek idiótának. Higgyétek el nem vagyok az, ennek a története a gólyatáborban kezdődött.
Baromira izgultam. Ez a nagyon, nagyon, nagyon igaz igazság. Jó, ez a mondat kicsit fura volt, de őszinte. Mert nem tudtam mit várjak. Reggel Apa korán elvitt a gimi elé, és ott hagyott és ,,várjál itt majd találkozunk" mondattal, és rohant a munkájába. Ettől kicsit dühös lettem, kicsit nagyon, hogy még egy ,,hiányozni fogysz"-ot sem kaptam, és semmire sem figyelve szitkozódva mentem előre, amikor hírtelen beleütköztem valakibe. Igen, tudjátok kibe. Akiről alig meséltem valamit. Sőt, semmit. Mivel a kísérő tanár volt az. Tudom, hogy nem erre számítottatok, én se. Az én terveiben az ifjabb Cole Sprouse-ba botlok bele, elveszi a nehéz csomagjaimat, berakja a Cabriojába, amivel elutazunk Hawaii-ra , ott összeházasodunk, elmegyünk Disney World-be nászútra, és lesz három gyerekünk: Bogi, Louise és Színes. Lesz három macskánk, és öt kutyánk és....na jó, kicsit elkalandoztam. Szóval beleütköztem, mint kiderült Borsodi tanárnőbe, és ha rámhallgattok, soha nem mondjátok neki azt, hogy az élet habos oldala. Csak egy jó tanács. Arrébb sétáltam sör nénitől, (tudom gyerekes, de gyerek vagyok ;)) és beálltak valaki mellé, aki még ott volt, gondoltam ácsorogjunk ketten. Mivel olyan ember vagyok, aki nem bírja a kínos csendet, hát megtörtem.
-Ki a kedvenc Star Wars szereplőd?-kíváncsiskodtam. Tudom lehetne jobb ,,5 perce csendben állunk kérdezek valamit" kérdésem, de ez van.
-Mi?-fordult felém. És akkor láttam meg először ŐT. Vagy egy fejjel magasabb volt nálam, világosbarna haj, kék szem és erős arcél. Bordó Vans póló volt rajta, térdig érő kék farmerrel és adidas cipővel. Úgy éreztem mintha Nagy Márk 2-vel állnék szemben a Bexi sorozatból.
-Azt kérdeztem, hogy ki a kedvenc Star Wars szereplőd-feleltem zavartalanul. Ó én lüke, miért nem kérdeztem bármi mást?
-Miért?-kérdezte. Hát azért nagyeszű, mert egymás mellett állunk csöndben, az iskola előtt hajnalok hajnalán (+sör néni)! De persze nem mondtam ezt ki hanem elengedtem a fülem mellett, és megválaszoltam a saját kérdésem.
-Nekem Yoda-jelentettem ki, és rá néztem, várva valami reakciót.
-Aha-felelte 10 hosszú másodperccel később.
-De szeretem Csubbakát, meg Han Solo-t és Leia hercegnőért is odavagyok- soroltam -Luke Skywalkert se felejtsük el és...
-Nem tudod egyszer becsukni a szádat?-kérdezte engem félbeszakítva.
-Te meg, nem tudod egyszer rendesen kinyitni?-vágtam rá csípőből, és sértve elmentem, hová is? A suli előtt kellett maradni, Borsodi kisasszonyhoz nem szerettem volna menni, így mentem előre két lépést, és háttal megálltam Mr. Unottnak. Aki elővette a telefonját, és azt nyomkodta pofátlanul helyesen. No hard feelings? Okay, I like challenge!-Nincsenek erős érzelemek? Oké, én szeretem a kihívást! Előkaptam a telefonom, és írtam az LBm-nek: Virágnak.
Iciripiciri malacka üzenete: Viri segíts!!!
Róka-móka üzenete: Mindig azt csinálom!
Iciripiciri malacka üzenete: Van egy srác aki...
Róka-móka üzenete: Igeeen???
Iciripiciri malacka üzenete: Lekoptatott :(
Róka-móka üzenete: Ez nem újdonság :)
Iciripiciri malacka üzenete: Kösz
Róka-móka üzenete: Hogy néz ki?
Iciripiciri malacka üzenete: Nemtudok annyit írni!
Róka-móka üzenete: Akkor fotózd le!
Iciripiciri malacka üzenete: Mi? Neeeem!!!
Róka-móka: Légysziiiiiiii!!!!
Iciripiciri malacka üzenete: Okééé...
Kiléptem a Messengerből, és rányomtam a kamerára. Felé fordítottam a mobilomat, és úgy tettem mint, aki szelfizik, de persze ezt is el tudtam szúrni. Mivel AKKORA VAKUval fotóztam, hogy ha belenézett volna a kamerába, szerintem megvakult volna. Gyorsan próbáltam menteni a menthetőt, ezért rászóltam:
-Miért állsz a képbe, éppen az iskolát szeretném fotózni-néztem rá tetetett értetlenséggel.
-Örülj neki-hagyta rám, és tovább nyomkodta a készülékét.
-Képzeld, nem örülök!- kötöttem bele, elég bénán.
-Akkor ne-vonta meg a vállát, rám sem nézve.
-Oké- vágtam oda, és elküldtem a képet Virágnak. Amilyen kíváncsi, olyan gyorsan válaszol. Ha a házit kérem várhatók 1 hétnél is többet, de ha Vans pólós srácról beszélek, rögtön online lesz.
Iciripiciri malacka üzenete: kamera_fájl
Róka-móka üzenete: Wow, úgy látom VB nem semmi!
Iciripiciri malacka üzenete: Miért nézel Világ Bajnokságot?
Róka-móka: Te idióta! VB=Vans Bordó
Iciripiciri malacka üzenete: És még engem hívsz idiótának...
Róka-móka: Hagyj békén! Na mennem kell reggelizni, sziaaa
Iciripiciri malacka üzenete: Bye
Elraktam a telefonom, és elgondolkodva néztem magam elé.
Milyen lesz majd ez a tábor?
YOU ARE READING
SzJG máshogy
Teen FictionTudom, rengeteg könyv van ilyen címmel, de higgyétek el mindegyik más is más, ezért SzJG máshogy. Más lesz a story, a szereplők viselkedése, de Leiner Laura fan-ként, ígérem megmaradnak az örök vonások!😉