Eve girince herzamanki gibi korkak adımlar atmadı Taehyung. Odasına girdi ve yatağına oturdu...
Gerçi odasına oda,yatağına da yatak denebilir miydi ki?
Kuruyan ağzı suya ihtiyaç duyunca çantasının kenarındaki su şişesini çıkardı. Kapağını açıp ağzına dikse de ağzına gelen tek şey küçük bir damlaydı.
Ayağa kalktı ve odadan çıktı sürahiden şisesine su doldurup içti.
Biraz daha doldurmak için sürahiyi eline alınca bi an dengesi kaybetti ve yere düştü..sürahi de onun üzerine..ve tabikide kırılmıştı. Yaşadığı şok ile kapanan gözlerini açıp üzerine baktı. Tüm vücudu bir yandan isyan ediyor gibiydi. Elini kaldırarak gözünün görebiliceği yere getirdi. Avcundaki kanı görünce gözleri büyüdü.
Boynuna damlayan kanın sıcaklığı farklı hissettirmişti. Üzerindeki camları temizlemeye çalışırken başını kaldırıp önüne baktığında bir çift göz ile göz göze geldi.
Ayağa kalkarken yerdeki büyük cam parçalarından birini eline aldı ve babasının farketmemesi için elini sıkarak saklamaya çalıştı.
Bunu yaparkenki düşünceleri neydi. Amacı neydi..? O da bilmiyora benziyordu...
Bir iki saniye bekledikten sonra eğilen belini düzelterek bir iki adım attı. Adım atınca ayağındaki yaranın acısı tüm vücudunu sardığında dudağını asırıp dayanmayı denedi. Sorunsuzca odasına gitmek istiyordu.
O sırada arkasından gelen kahkaha sesini duydu. Bundan nefret ediyordu. Boştaki elini yumruk yaparak sıktı. Sinirini böyle gidermeyi denedi.
Babasının ona yaklaştığını hissedebiliyordu. Sıcak nefesi ensesinde hissettiğinde vücudundaki tüm kılları diken gibi olmuştu.
İki elini birden sıkarak babasına doğru döndü.Babası elini kaldırdı ve Taehyung'un yüzünü hedef alarak hızlıca indirdi...
Fakat istediği şey olmamıştı. Yapamamıştı çünkü onu durduran birşey vardı. Taehyung'un eli...o kocaman bileği kavrayan cılız bir el..
Gözlerini kocaman açarak oğluna baktı. Bir kahkaha daha koparttı. Ve aniden diğer eliyle karşısındaki bedeni yere yığdı.
Taehyung yanağında hissettiği acıyla bir süre yere odakladı gözlerini...
~~Taehyung'un Anlatımından~~
Yanağımda hissettiğim o acı ve yanma hissiyle gözümden akan yaşı kestim. Bir süre yere diktim gözlerimi. Ve aniden ayağa kalktım. Bana gülerek bakan adama baktım ve bende delirmişcesine gülmeye başladım. Neden böyle davranmaya başladığıma anlam veremiyordu. Ve ardından o gülmeyi kesti...bense hâlâ sırıtıyordum. Aslında bu halim benim bile içimi ürpertmişti...
Ona doğru yaklaşmaya başladım. Elimdeki cam parçasını sıktığımın farkında değildim. Acıyı hissetmiyordum şuan çünkü...
Ona zarar vermek istiyordum...bana yaptıklarını ona ödetmek istiyordum.
Camı kavradığım elimi yavaşça havaya kaldırdım ve babama doğru yaklaştırdım.
Elimdeki camı farkeden babam herzaman olduğun gibi gülmeye başladı.
"Taehyung!! Biliyor musun? Ne zamandır bu anın gelmesini bekliyorum..Canı yanan küçük canavar ne zaman büyük canavara saldırma cesaretinde bulunur merak ediyordum"
Tae: Yanılıyorsun..ben senin gibi bir canavar değilim!
"Damarlarımda benim kanım akıyorken bunu söylüyor olman saçma Taehyung!! Ne kadar inkar etsende sen de duygusuz bir canavarsın!"
Tae: Kes artık konuşmayı baba!!
"Bana hâlâ baba diyor olman gülünç biliyorsun dimi.."
Babam bana gözlerini dikti ve tüm ciddiyetiyle konuşmaya başladı.
"Hadi öldürsene beni o elindekiyle. Zor olmamalı senin için!"
Duyduklarımla elimdeki sivri camı babamın boynuna doğrulttum.
Bunu yapmayı istiyordum. Onu öldürmeyi gerçekten çok istiyorum.
Ama neden olmuyor!
Bana karşı tepkisiz kalması ona zarar vermeme engel oluyor. Benden kurtulmaya çalışmıyor.
Tam yapmaktan vazgecmiş ve camı biraz olsun çekmisken o pis ağzını açıp konuşmaya başladı.
"Annen seni bana bırakıp kaçtığı için üzülüyor olmalısın"
Duyduklarımla sinirden deliye dönmüştüm. Cam olduğunu unutup delirmişcesine elimi sallamaya baslamıştım...
Ne yapmıştım ben?
Yüzünden kanlar akmaya başlamıştı! Korkuyordum. O an tek istediğim biran önce ordan uzaklaşmaktı...
"Belkide haklıydı...ben de bir canavardım"
'
'
'
'
'
'
'
'Hmmm? Bölüm hakkında düşüncelerinizi mutlaka yazın. Bundan sonra asıl olaylar başlıcak. Beklemede kalın. Vote atmayı unutmuyoruz dimi😜💋💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CANAVAR•|•Kim Taehyung
FanfictionYanağımda hissettiğim o acı ve yanma hissiyle gözümden akan yaşı kestim. Bir süre yere diktim gözlerimi. Ve aniden ayağa kalktım. Bana gülerek bakan adama baktım ve bende delirmişcesine gülmeye başladım. Neden böyle davranmaya başladığıma anlam vere...