Első nap

139 10 3
                                    

Emma
• • • • • •

Reggel felébredtem és belenyilalt a fájdalom a fejembe. Túl sok volt a pia....

Nagyon elzsibbadt a két karom....

Felemeltem a jobbat és éreztem, hogy egy vodkás üveg volt.... De nem is ittam...

Megdörzsöltem a szemem így láttam, hogy a fürdőszobában vagyok. Azon belül meg a kádban.

Most a másik kezem mozdítom meg és érzem, hogy azt egy másik kéz fogja. Na erre megijedtem és el fordítottam a fejem. Jack. Szerencsére rajtam volt a kesztyű... Huh...

Olyan cuki amikor alszik....Ahogy nézem a mellettem fekvő fiút, hogy hogyan alszik eszembejutott, hogy tanításinap van.

Levettem a hasamról a másik kezét és a kezéből a kezem. Kimentem a fürdőből a szobába....

Na mindenki feküdt mindenhogy...

Réka a párnákon hasalt. Talán ő volt a legnormálisabban...
Csipesz és Mark egymáson. Úgy értve, hogy Mark háton feküdt, Csipesz meg keresztbe feküdt rá..... Ja és egymás kezét fogták. Cukik.....
Hannah kezében ott volt a popcorn és a szájában meg még egy szem. Közben Paul hasán feküdt.
Rayen ő a sarokban volt. Befelé fordulva. Ült és a fejét a falnak támasztotta....
Kamilla és Zita egy üzenetet hagyták, hogy ők le léptek, mert a többiek túl sokat ittak és.... Hagyjuk...

Ekkor két kar ölelte át a derekam. Jack.... Rá rakta az állát a vállamra.

Először megilyedtem....

-Rajtad van a pólóm... -súgta a fülembe. Lenéztem magamra. Rajtam volt a sürke pólója. Éreztem hogy a farmerem már nincsen rajtam. Basszus...

-Ébresszük fel a többieket. Iskola....

-Basszus....

-Ja... Kivel kezdjük?

-Markékkal....

-Csipesz... Ébredj... Iskola...

-Mark kapcsold be a chicken song-ot.

-Mindjárt. Hol a telóm?

-Itt van Emmáé.-adta oda Jack a telóm.

-Hogy kerül oda hozzád?

-Majd elmondom....

-Meg is van. -nyomta meg Mark a lejátszás gombot.

-Maaaaark. Kapcsold ki azt a szart. -vágott Mark fejéhez egy üres popcornos dobozt Hannah.

-Au

-Mark, mi ez a szar?

-Ébresztő.

-De fáj a fejem.... Kapcsold ki!

-Mindjárt még Rayen nem ébredt fel.

-Kussoltasd el azt a szart. -vágott egy párnát Réka Markhoz.

-Csipesz, te nem akarsz megdobni valamivel?

-Most nem....

-Mi a szar ez? -állt fel Nick a párakupac alól.

-Még mindíg ébresztő....

-Mark te vagy az?

-Felébrett CsipkeJózsika...

-Gyerekek iskola van és hát Emmának első napja. Nem kéne elkésnünk... Mindenki talpra. Egy, kettő. -tapsolt Jack.

-Jóvan naaaaaaaa..... -álltak fel a többiek és kicammogtak.

Az Üresség ElemWhere stories live. Discover now