Te lüke

96 10 11
                                    

Emma
• • • • • • •

Tegnap a buszon elaludtam Jack vállán és most az ő hangjára ébredek...

-Emma, Emma, Emma, Emma... -bökdöste a vállam.

-Mivan? -nyöszörögtem.

-Már rég megérkeztünk te meg itt alszol a VÁLLAMON. Az. Én. VÁLLAMON.

-He?

-Csak szálj le....

-Ehh.... Jó... -nyújtózok egyet. -És mért nem ébresztettél fel hamarabb, ha zavar, hogy a válladon elaludtam?

-..... -egy kicsit se tudot kinyögni semmit. Talán zavarja, hogy megkérdeztem? Biztos... -Csak.... Aludtál és voltam olyan kedves és nem ébresztettelek fel...

-Persze.... -állok fel, majd leszállok. -A kurva életbe. -próbálom kitornázni azt a tetves bőröndöt.

-Egyszer tudnál nem káromkodni?

-Egyszer tudnál nem belekötni semmibe?

-Hmm... Nem.... -vigyorodik el.

-Hogy az a......

-Szörnyű vagy...

-A többiek?

-Mondtam már, hogy rég megérkeztünk, és ők már elmentek...

-De jó... Hát akkor hozzád kell költözzek hétvégére, mert nem tudom, hogy hol laknak a többiek, te meg itt vagy és tudod hol a saját házad.... -nem akarom vele tölteni az egész hétvégét.... Csipesz egyszer megöllek.... Jó nem foglak, de most mért?

-........., na?

-Mi?

-Te sosem figyelsz?

-Csak most nem figyeltem....

-Ahha.... Te, aki folyton belemegy az emberekbe, mert nem figyelsz. Te, aki most se figyelt, amikor mondtam, hogy rég megérkeztünk és a nem figyelésed miatt nem tudtad, hogy hol vannak a többiek. Te, aki.....

-Felfogtam.... Mondd el, hogy mit mondtál akkor....

-Nem.

-Rohadj meg!

-Kössz nem.

-Blanka, mért hagytál itt ezzel????

-Még mindig nem ez vagyok... Nem figyeltél, amikor a nevemet mondtam?

Jó, kész én felrobbanok.... Komolyan mondom, hogy leveszem a kesztyűm és úgy húzok be neki.... Nyugi Emma.... Kibírod ezzel ezt a két napot.... Nyugalommmmm.

-Megint nem figyelsz....

-Pont ez a célom.

-He?

-Merre laksz?

-Erre gyere.

-Jack....

-Huh?

-Nem tudod, hogy hol lakik Réka vagy Blanka?

-Nem.

-És mit szólnak majd a szüleid, hogy én odamegyek hivatlanul?

-Csak jövőhéten jönnek...

-De azt mondtad csütörtökön, hogy haza jöhetsz a szüleidhez és emiatt örülsz.

-Ohh... Van amikor figyelsz? Nem is tudtam...

-Hülye...

-Ez az. -mutat egy nagy kertes házra.

Az Üresség ElemWhere stories live. Discover now