Emma
• • • • • • •Az iskola folyosóján sétálok. Először egy jobb kanyar, majd egy bal és meglátom AZT!!! Meglátom azt a vámpír vérfarkas valamit. Csak a vörösen izzó szemére tudok figyelni... Állok ott földbegyökerezett lábaimmal és azt a valamit figyelem. Elengedi álldozatát és felém közeledik. Nem tudok onnan mozdulni a félelemtől. Hirtelen rámugrik és a földre esek.....
Ekkor felébredek. Felülök az ágyamon és levegő után kapkodok. Lenyugodtam, majd utána láttam a mellettem fekvő Jack rémült arcát.
-Mi történt? Biztos valami rossz.... Mondd el!-ül fel ő is.
-Se-semmi, csak ro-rosszat álmodtam....
-Mondd el!
-De akkor mást is el kéne mondanom....
-Csak mondd!
-Emlékszel az elő napra, amikor találkoztunk és Csipeszék partit rendeztek a szobámba?
-Igen....
-Ugye én eltűntem, és ti kerestetek engem... A keleti torony felé mentem. Mentem ott egy ideig. Csak barangoltam. Csak úgy..... Befordultam és két ember állt ott. Ledermettem amikor megláttam, hogy nem egy szerelmes pár van ott. Az egyik valami farkas lehetett. De vámpír is egyben. A lány sápadt volt. A Farkas vámpír szerű cucc felnézett rám. Vörösen izzott a két szeme. Az állán meg fojt le egy vércsepp. Visszafordult az áldozatához. Én meg elrohantam. Sikítani is sikítottam volna, de attól amit láttam nem tudtam. Elindulni is nehezen sikerült.... Most meg újra láttam ezt a valamit, csak az álmomban elengedte az áldozatát és helyette rámugrott....
-MÉRT NEM MONDTAD EL? Remélem tudod mennyire aggódtam érted akkor is? Most mégjobban fogok....
-Most mi lett a menő Jackkel, aki nem törődik az ilyenekkel?
-Azt hittem ez a Jack jobb, de ha neked az kell....
-Nem úgy értettem.... Te más voltál és most furcsa nekem ez, de legközelebb nem teszem szóvá... És hogy-hogy együtt aludtunk? Vagyis és hamarabb elaludtam egyedül, de hogy te hogyan kerültél mellém, nemtudom....
-Hát.... Öhöm... Te elaludtál az én ágyamon, én meg anyámék ágyába be nem fekszem, a tesóiméba nem férek be, a vendég szobában nekem kényelmetlen, a kanapén nem akartam és a földön sem. Szóval így...
-Értem.... Mindjárt jövök...-szállok ki az ágyból és lemegyek.
Lent csinálok rántottát, mert hát éhes vagyok....
-Hmm.... Mit csinálsz? Rántottát? Ohh remek^^.
-Ki mondta, hogy kapsz?
-De egy f*sz vagy....
-Ohh most ki beszél csúnyán?
-Te.
-Persze....
-Kaphatok belőle?
-Szerinted meg tudom egyedül ezt enni? Persze hogy hülyegyerek.
-Te vagy egy nagy hülye....
STAI LEGGENDO
Az Üresség Elem
FantasyEz egy lányról szól aki furcsa élete volt, van és lesz is. A lány épp kilencedikbe menne amikor kap egy levelet. Egy iskola küldte ezt a levelet. A levélben elmondják hogy azért vannak ezek a furcsaságok a lányon, mert egy elem birtoklója. A lány íg...