0.1 (Yeni insanlar)

6.5K 186 52
                                    

Selam, ben Lee Minha. 21 yaşında, Kore'de yaşayan, Koreli genç bir kızım. Babamı yakın bir zamanda kaybettik. Bende babamın benim için istediği meslek olan idollük için birkaç şirkete başvuru yaptım. Ama sadece BigHit Entertainment kabul etti. Şimdi görüşmeler için oraya gidiyorum. Evime zaten çok uzak değil. Yürüyerek gidiyorum. Arkadaşım olarak sadece Young-Yeon var. Kardeşim gibidir kendisi. Sizinle konuşurken binanın önüne geldim. Tam içeri girecektim ki koruma izin vermedi.

Ben: Beyefendi çekilir misiniz?

Güvenlik: Bana bir neden sunun, bende çekileyim.

Ben: Bang Shi Hyuk çağırdı.

Güvenlik: Bende inandım. Çekilmiyorum hanımefendi.

Hemen Bang Shi Hyuk-sshi'yi aradım.

Ben: Efendim merhaba

Bang Shi Hyuk: Oh, Merhaba Minha. Bir sorun mu var?

Ben: Efendim ben binanın önündeyim. Ama güvenlik geçmeme izin vermiyor.

Bang Shi Hyuk: Tamam kızım. Ben söylüyorum şimdi ona.

Telefonu kapattık. 2 dakika sonra güvenlik özür dileyerek geçmeme izin verdi. Bende başımla selam verip içeri geçtim. Danışmaya Bang Shi Hyuk-sshi'nin odasını sordum. Kadın söyleyince oraya doğru yürümeye başladım. Kapıyı çaldım. İçeri girmem için onay gelince içeri girdim. İçeride Bang Shi Hyuk ve BTS vardı.

Bang Shi Hyuk: Bak kızım. Biliyorsun, biz kız grubu çıkarmıyoruz. Ama sende babanın hayalini gerçekleşmesini istiyorsun. Seni BTS'e yeni üye olarak çıkış yaptıracağım.

Ben: Efendim, ben sadece babamın hayalini gerçekleştiriyorum. Yeter ki çıkış yapayım. Ama bunu grup kabul ediyor mu?

Son cümlede gruba baktım. 3 kişi hariç hepsi bana iyi bir şekilde bakıyordu. Grubun lideri konuşmaya başladı

RM: Bizim için sorun yok, değil mi çocuklar?

O 3 kişi hariç hepsi 'evet' dedi

RM: Değil mi çocuklar?!

Kısa boylu çocuk konuşmaya başladı:

Jimin: Hayır! Benim için sorun tamam mı!? Gelmiş bizim emeklerimizi çalacak! Kusura bakmayın ama ben kabul etmiyorum!

Suga: Jimin Haklı!

Jungkook: katılıyorum!

Bang Shi Hyuk: Minha Sen burayı imzalarsan grupta olacaksın.

Bang Shi Hyuk'un gösterdiği yeri imzaladım.

Bang Shi Hyuk: Gruba hoşgeldin Moon.

Ben: Hoşbuldum efendim.

Dedikten sonra eğildim. Bakalım beni nasıl maceralar bekliyor...


Düzenlendi

BTS'in Yeni ÜyesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin