0.8

2.3K 110 16
                                    

Selam!
Satır arası yorumlarınızı bekliyor olacağım!
İyi okumalar!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Minha: önce serumun bitmesini beklemeliyiz hyung

Hepsi odanın farklı yerlerine dağılmışlardı. Bende odanın farklı bir köşesine geçtim, dizlerimi kendime çekerek yere oturdum. İçimdeki kötü his geçmemişti. Hala rahatsız ediyordu beni. Gittikçe nefes almam zorlaştı, gözlerimin önü karardı. Gözlerimi kapattım, başımı dizlerime yasladım. Biraz sakinleşmeye çalıştım. Ancak bir işe yaramadı. Titremeye başladım. Hiç kimse fark etmeden yavaşça ayağa kalktım. 1-2 adım atmadan yere yığıldım ve kendimi karanlığa bıraktım.

(Jimin'in ağzından)

Tae'nin bana ilettiği videoyu izliyordum. Bir anda odada bir gürültü koptu ve -ben hariç- herkes ayaklandı. Hala ne olduğunu anlamadım. Tae'yi kolundan tuttum ve sordum;

Jimin: Noldu? O gürültü neydi?

Tae: Minha bayıldı Min.

Kolunu bıraktım ve Tae'nin odadan koşarak çıkmasını izledim. Hoseok hyung Minha'yı kucağına alıp odadan çıkmıştı ve diğerleri peşinden gitmişlerdi. Serumum bu süre içerisinde bitmişti. Hemen hemşireyi çağırdım. Hemşire gelip serumu çıkarttıktan sonra diğerlerini bulmaya koyuldum.

(Hoseok'un anlatımı)

Minha'nın bayıldığını görmüştüm. Onu hemen kucağıma aldım ve koşarak çıktım. Acil kısmına koştum. Beni ve kucağımdaki Minha'yı gördükleri anda sedye getirdiler. Minha'yı getirilen sedyeye koydum sedyenin peşinden gittim...

BTS'in Yeni ÜyesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin