33

1.7K 34 4
                                    

*Pas op! In dit/de volgende hoofdstukken kunnen er grovere scheldwoorden in voorkomen. Als je hier niet tegen kan ligt het aan jezelf of je het wel of niet wilt lezen*

*Lezen op eigen risico!*




"niet waar, hij zei dat je minder moet stressen en dat massages daar goed bij helpen" knipoogde hij terwijl ik tegen hem aan leunde en hij had zijn handen op mijn buik gelegd tegen de pijn. "En gelukkig kan ik masseren...." fluisterde hij.........

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

pov Jack

"Jaja.... Dat zal vast... Hoelang moeten we nog rijden?" vraagt ze aan Bas "nog ongeveer 30 minuten, omdat de huisarts niet op de route lag" zei hij vriendelijk terug "Oké..." mompelde ze en probeerde zich los te trekken uit mijn 'greep'. "Wat doe je? Blijf lekker liggen johh" zeg ik terwijl ik mijn greep versterk "Jack... Alsjeblieft, ik moet nog ff appen en dit keer hoef je dat niet mee te lezen" zei ze terwijl ze rolde met haar ogen "met wie? Die vriendinnen kunnen echt wel wachten hoor...." "maar ik heb m'n ouders nog helemaal niet gesproken sinds ik weg ben...." mompelde ik met glazige ogen "wacht,  hebben zei jou ook geen appje gestuurd ofzo?" "n-nee" snikte ze "owh, oke het spijt me....." zei ik en liet haar los. Ze ging aan de andere kant zitten en kroop ineen "maar als je bij me blijft zitten kan ik je verwarmen en kussen zijn in één" glimlach ik haar toe "nee..... Ik app liever zonder dat ik mee glurende mensen om me heen heb..." zei ze kattig. Het is dat ze zich niet goed voelt, want anders had ik haar allang vastgepakt vanwege dat kattige gedrag...... Dacht ik wat ik blijkbaar hardop zei.......


pov Lynn

"oww sorry hoor, als jij nu in de pijn had gezeten waar ik in zit dan zou je je fucking emoties ook niet onder controle hebben!" schreeuwde ze. "Lynn....." begon Jack "kom alsjeblieft gewoon bij me zitten.... Ik weet dat je het niet zo bedoelde...... Wat mij betreft vergeef ik het je als je tegen me aan komt zitten en toelaat hoe ik je wil helpen....." zei Jack terwijl hij me de hele tijd aanstaart. "En als ik dat niet doe?" No way dat ik bij hem ga zitten..... Dan leest hij weer alles mee... "Dan doe ik dit..." en voor ik het wist had hij mijn mobiel uit mijn handen gepakt "Jack! Geef mijn fucking mobiel terug!" schreeuw ik "kom bij me zitten dan" grijnsde hij "nee..." antwoord ik kortaf "dan lees ik je appjes door" lacht hij "NEE! BLIJF GODVERDOMME MET JE POTEN VAN MIJN SPULLEN AF JA!" schreeuw ik boos "kom dan bij me zitten! Wat is er zo erg aan dat ik een gesprek van je ouders mee lees? En btw, en je ben me nog een verontschuldiging schuldig van je gedrag van net.... Dus kies maar. Of ik mag in je WhatsApp snuffelen of je komt bij me zitten en je krijgt je mobiel terug...." zegt hij terwijl hij al naar me toe schuift "ughh, prima..." zei ik en ik kwam tegen hem aan zitten met m'n knieën in mijn buik getrokken "hier je mobiel...." fluisterde Jack "dankje...." mompel ik en ik begin meteen een gesprek met m'n ouders terwijl meneertje nieuwsgierig mee gluurt...





Dankje allemaal voor de 300 oogjes! Ik zal m'n best doen om elke dag een hoofdstuk te uploaden, maar omdat school weer begonnen is weet ik niet of dat me elke dag gaat lukken..... Maar ik doe m'n best! <3




The badboy wants meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu