"er mag 1 iemand mee dus als jij het wil mag het" zei de arts en hij stelde zich voor als meneer van Bruggen "Lynn, alsjeblieft......"
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
pov Lynn
"Ja prima, maar je moet me beloven dat je gewoon je mond dicht houdt en normaal doet" zei ik en dat laatste deel zei ik zo zacht mogelijk zodat andere het niet konden horen.... Alleen Jack en ik. We lopen achter de arts aan naar de kamer en we nemen plaats. "zo Lynn de Jong...... Wat is er gebeurd?" vroeg meneer van Bruggen me "Ehmm, dat is dus het probleem.... Dat weet ik zelf ook niet..." zei ik zachter dan normaal en op een of andere manier schaamde ik me kapot, maar ik heb geen idee waarom..... Waarom stress ik hierover? Waarom ben ik hier als het toch weer 'goed' gaat? Waarom heb ik toestemming gegeven dat Jack mee mocht? Waarom ben hier überhaupt? waren allemaal vragen die door mijn hoofd spookten terwijl Jack vertelde wat hij zag gebeuren. "En jij Lynn?" vroeg hij me wat vast te maken had met wat Jack vertelde waar ik natuurlijk weer helemaal niet op gelet had, want volgens mijn ogen en oren waren mijn voeten en mijn eigen gedachten veel belangrijker..... "Ehmm? Sorry wat was uw vraag precies?" vroeg ik uiteindelijk maar. "Mijn vraag was wat jij zelf nog had meegekregen voordat je flauwviel" vroeg de arts me. "Ehmm ja.... Ik begon me erg misselijk te voelen en ik kreeg erge pijnscheuten door heel mijn lichaam, dus ging ik tegen een muurtje aan zitten en toen kreeg ik allemaal zwarte vlekke voor mijn ogen....." vertelde ik "ehmm..... En die pijnscheuten... Weet je waardoor die kwamen?" vraagt hij terwijl ik ineen kruip met tranen in mijn ogen door opnieuw de pijn die door me heen trekt "Ehmm..... I-ik denk o-omdat i-ik onge-steld b-b-ben" huilde ik en had ongelofelijk veel pijn. Normaal heb ik ook altijd al veel pijn gehad bij menstruaties maar dit was echt veel meer dan normaal..... "en normaal heb je niet zoveel pijn?" vroeg hij me terwijl Jack met zijn hand over mijn rug wrijft "n-nee" antwoorde ik kortaf.
"Oké... Dan mag je even meelopen naar het bedje en je bovenkleding iets omhoog doen, zodat ik bij je buik kan." zegt hij en ik sta op met mijn armen in pijn maag gedrukt in de hoop dat dat de pijn help verminderen. Zoals hij gevraagd had ging ik liggen met mijn croptop half omhoog. "U kan komen" zei ik zachtjes en hij kwam eraan lopen en legde zijn handen op mijn buik. "Ik ga op een paar punten en jij moet me zeggen of dat wel of geen pijn doet oké?" zei hij en een paar minuten en gedruk later was hij eindelijk klaar en ga ik weer op mijn stoel zitten. "Ik kan er niks ernstigs uithalen. Het is waarschijnlijk nu erger, omdat je veel gestrest hebt. Kan dat kloppen?" "ja..." antwoord ik zacht "zou ik je mogen vragen waardoor je zoveel strest?" "ehmm... Ik ben net overgeplaatst van een school met aardige betrouwbare vrienden naar een jongensinternaat....... En daar ben ik de enige meid die daar rondloopt....." snikte ik "ja, dat is nogal vervelend...... Emh je hebt gelukkig zo'n goede vriend die voor je zorgt" knipoogde hij me "hij is mijn vriend niet...." reageerd ik kortaf en bot waar ik meteen spijt van had..... Jack verdiende dit gedrag van mij niet. Hij probeert me zoveel op m'n gemak te stellen en dan doe ik zo bitchie...... Dacht ik bij mezelf. Een aantal saaie vragen later over mijzelf mochten we eindelijk gaan en heeft dit helemaal geen zin gehad, want hij kon toch niks doen..... "Dit was echt nutteloos....." mompelde ik terwijl we weer in de auto zaten onderweg naar het internaat. "niet waar, hij zei dat je minder moet stressen en dat massages daar goed bij helpen" knipoogde hij terwijl ik tegen hem aan leunde en hij had zijn handen op mijn buik gelegd tegen de pijn. "En gelukkig kan ik masseren...." fluisterde hij.........
JE LEEST
The badboy wants me
Romansa"Wat?! Nee...... Pap, mam dat kan echt niet! Is dit een grap?! Jullie kunnen me niet opeens naar een internaat sturen!" "Nee Lynn, dit is geen grap. Je moeder en ik moeten zoals je wel weet veel reizen voor ons werk dus-" "DUS DAN DENK JE DAT HET HE...