44

1.6K 25 3
                                    

"Ehm... Het is gewoon zo... Ik wist niet dat jij haar kende... En..." mompel ik. "Waarvan ken jij haar? Want daardoor ben ik opeens haar aardsvijand geworden!" zegt ze nu wat bozer.....
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pov Lynn
"Ohh... Dus nu kan je opeens géén antwoord meer geven?! Door dat gedoe van jullie ben ik haar op een of andere manier kwijt en... en..." huil ik. Ughh.... Ik voel me echt als shit. Ik ben dus op een of andere manier m'n best friend kwijt, maar ben ik Ayla dan ook kwijt? Want Ayla zal nooit maar dan ook nóóit iemand in de steek laten! Bedenk ik bij mezelf. "Ze.... Ze is een soort van..... M-Mijn....... Ex..." zegt Jack met zijn ogen naar de lakens. "M-maar.... Huh... Dat-Dat h-heeft z-ze niet eens verteld!" Roep ik boos. Hoe kan ze?! Hoe kan ik het weten dat Jack haar ex is als ze het niet eens verteld?! "Hoe kon ik dat weten......" mompel ik zacht. "We hadden net 2 maanden, maar toen kwam ik jou tegen..... Minder egoïstisch... Minder arrogant.... Veel behulpzamer, liever, mee levender.... Jij bent meer waard dan haar.... Veel meer waard! Dus had ik haar gedumpt nét na ik echt wat voor je begon te voelen" ratelt hij achter elkaar. "Dus.... Jíj hebt míj gedumpt voor háár? Waarom?" Vraag ik verlegen. Oke... dit had ik echt niet verwacht... Hij wilt mij liever dan Maud? Degene die knapper is... Dunner..... Én ze is geen groentje in alles...... En wat ben ik? Alles behalve dát! "Ik snap je niet.... Echt niet! Zij is veel mooier... dunner... en zij is géén groentje.." durf ik uiteindelijk zacht uit te spreken....

"Klopt.... Maar jíj hebt een veel mooier innerlijk..." zegt Jack terwijl hij steeds dichterbij me komt zitten. "En bent alles behalve lelijker dan Maud" fluistert hij terwijl hij me in m'n ogen aanstaart. "Ik snap het gewoon niet...." fluister ik zachtjes terug "jij verdient beter-" zeg ik totdat Jack me onderbreekt "nee.... Ik wil jou... Gewoon jou!" Fluistert hij hees terwijl hij steeds dichterbij komt. Stukje voor stukje. "J-Jack.... W-wat doe j-je?" Stamel ik verlegen "J-Jack...." "ja, Lynn?" Vraagt hij alsof er niks aan de hand is.... Maar er is alles behalve niks aan de hand... "Lieve Lynn... Ik weet dat ik het vanmiddag verkeerd aangepakt heb, maar ik hou van je... Ik wil je niet kwijtraken door wat er vanmiddag is gebeurt of wat er vanavond is gebeurt..... Het is allemaal mijn schuld..." zegt Jack terwijl hij met z'n hand over mijn benen streelt . "Lynn... Wil je alsjeblieft de mijne zijn?" Vraagt hij fluisterend. "Ehm... J-Ja Jack..... Ik wil heel graag de jouwe zijn, m-maar ik h-heb liever niet dat Maud het te weten komt...." fluister ik verlegen terug. "Dat is oké babe.... I love you... And I hope that you trust me.... Do you? (ik hou van je ... en ik hoop dat je me vertrouwt ... kom met me mee?)" vraagt hij en begint weer kusjes te geven in m'n nek. "Babe... I trust you... But... Please.... Those damnn kisses (babe... Ik vertrouw je... maar... please.... deze verdomde kusjes)" zeg ik verlegen zachtjes. Fuck.... Hij is zo goed... Alleen zijn uiterlijk is al perfect... En van binnen....- En toen ik midden in mijn 'droom' zat onderbrak Jack me met de vraag "babe.. Zullen we in bad gaan? Samen...." fluistert hij terwijl hij me op m'n knieën trekt "en daarna.... Daarna ben ik je nog een massage verschuldigd..." fluistert hij en ondertussen maakt hij m'n haar los en doet de rits van mijn jurkje open, waardoor ik zoals gewoonlijk zo rood wordt als een tomaat... "Don't be shy, babygirl...." fluistert hij zachtjes.....

Heyy lezertjes... Wat vinden jullie van dit boek?
Dit is namelijk mijn eerste boek en ik zou graag willen weten wat er goed gaat en wat er beter kan.
Wees geen stille lezer, maar zeg gewoon wat je ervan vindt .

Groetjes, Writing__Girl

The badboy wants meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu