35

1.8K 29 5
                                    

"We mogen 'het' doen, als het maar veilig gebeurt" grijnsde Jack. "Jack doe normaal!" zei ik en ik merkte dat ik helemaal rood begon te worden....

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

pov Jack

What the fuck....... Zij krijgt letterlijk 40.000 per week?! Hoe fucking rijk is ze wel niet! Ik weet zelf ook wel dat dit nogal jaloers is enz. Maar ik moet het met veel minder doen..... Ik heb precies genoeg om niet uit te kunnen gaan, niet te kunnen feesten en om niet extra veel chips in huis te halen..... En Lynn? Die kan elke avond uit eten, merkkleding shoppen wanneer ze maar wilt, heel veel chips kopen...... Ik weet zeker dat niemand dit had van haar had verwacht, maar dat is beter ook want als de guys daar achter komen en vooral Ace en Duce dan ben ik haar kwijt........ Voorgoed....... En niet omdat ze dan zelf bij me weg wil, maar omdat ze gedwongen wordt door hun! Zuchtte ik "is er iets?" vroeg Lynn me liefjes met een bezorgd gezicht "ehmm..... Ja, maar daar hebben we het zo wel over als we in onze kamer zijn oké?" zeg ik zonder dat ik haar aankijk, want als ik haar nu aan zou kijken dan barst ik in tranen uit..... Puur omdat ze de enige is die überhaupt om me geeft en omdat ze de enige is hier die me weer op het goede pad brengt.... "Lynn, Jack we zijn er weer" zegt Bas die de deur open doet "byee" roep ik hem nog na en Lynn en ik lopen naar binnen.....

"Zullen ze een stelletje zijn?" hoor ik de een fluisteren "wat zullen ze gedaan hebben?" "Jack met een verlegen meisje, nooit!" "hij maakt alleen gebruik van haar....." "Zie die chick!!!" zijn de vragen die rond gefluisterd worden in de gangen. "IEDEREEN KOPPEN DICHT!" Schreeuw ik één keer en iedereen is stil.... Behalve mijn 2 'handlangers' die op ons af komen lopen. "Zo zo, dus jij denkt dat je haar voor jezelf gaat krijgen?" zegt Ace spottend "Gast ze wilt je niet! Ohja en wij zijn je 'handlangers' niet meer.... Zoek het maar uit" lacht Duce "Lynn wilt echt geen zwerver! En btw, als je niet wilt dat ze in het weekend gezellig met de 'rijke' lui meegaat moet je haar vooral niet beschermen!" lacht Ace "ROTKOPPEN DICHT NU!" Dreig ik terwijl ik op ze af kom stappen "NOG 1 KEER IETS OVER LYNN OF MIJ EN JULLIE GAAN ER ALLEBEI AAN!" Schreeuw ik gefrustreerd en ik voel dat Lynn me in een knuffel trekt.... Man.... Wat voelt dit goed zeg, een knuffel die gemeend is. "Luister niet naar ze! Ze proberen je alleen maar klein te krijgen" fluistert ze in mijn oor en ik trek haar mee naar het midden van de gang en ik ga op een knie zitten. Oke.... Oke... Niet onzeker doen.... Ze wilt je wel, ze wilt je wel.....

"Lieve Lynn, wat die idioten zeggen doen er niet toe. Toen je de eerste dag binnen kwam wist ik het zeker..... Ik wil jou niet vanwege je lichaam, of omdat je de enige chick bent hier.... Of beter gezegd vrouw..... Ik wil niet dat een van deze debielen hier aan je zitten of je irriteren of wat dan ook! En daar ga ik voor zorgen, maar dan moet je wel de mijne willen zijn...... Dus lieve Lynn.... Wil je alsjeblieft mijn meisje zijn" zeg ik hardop tegen haar en ik hoop dat ze ja zegt...... Alsjeblieft zeg ja......

The badboy wants meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu