BAB 7👣

3.5K 83 19
                                    

Arissa menunggu kepulangan suaminya. Akan tetapi sudahlama juga dia tunggu tapi x muncul². Arissa sudah siap masak untuk tengah hari, dany x balik lunch ke? Arissa stay tunggu smpai tertidur...

Dany balik arissa x perasan. Dany masuk ke rmah mencari kelibat isterinya, dia nampak isteri dia lena di sofa menunggu dia pulang. Dany tidak mahu mengganggu isterinya lena, dany makan sendiri. Selepas makan dany basuh pinggan dn letak di tempat sepatutnya, dany pergi ke arah arissa dn mengucup dahi nya. Selepas itu dany naik kr bilik untuk mandi dn siapkan kerja yang tergendala tadi di ofice... Sunggug serabut kepala otak nya...

Arissa bangun dalam pkul 2 petg. Lama dia tidur lena ni, smpai husband ksygn balik pun x terperasantan ni. Arissa naik kr atas untuk melihat suaminya, arissa mensekodeng husband dia dri celah pintu... Tiba dany bersuara

"Syg, takpayah lah skodeng bie dekat situ. Bie nampak lah rndu kita ke"

"Haah sorry x perasan yng bie dh balik... Bie dh makan ke ni?"

"Sudah syg bie balik bie terus makan. Bie x nak ganggu syg tdo, syg sini urut bahu bie. Bie sakit bahu banyak kerje buat harini berlambak kertas kerja bie huu syg x kesian ke dengan bie ni"

Dany berkata begitu sambil membuat pupy eye. Arissa menggaru kepala x gatal. Husband dia x betul

"Ok syg urut bie. Bie, jangan lah stress tau bahaya nnti rambut bie putih mcm mne? Dh tua kan?"

"Walaupun bie Nampak tua tapi my junior stay strong yaa. Kalau dpt syg 8 round pun dpt"

"Bie jangan memblues. Author kita x letk scene 18++ tau."

"Oo gtu pulak. Ye sudah sambung urt bie ni"

Arissa mengurut bahu Dany smpai Dany tertidur lena. Dia pulak tido tadi aku, biarlah dia penat, aku nk pegi jirus pokok angkat kain, kemas dn mandi faham!

Arissa membuat kerje yg sepatutnya di buat sebagai isteri. Selesai smua kerja rumah arissa mengambil keputusan untuk mandi.... Arissa pun mandi sambil nyanyi² nyanyi lagu Didi And Prend😂😂😂😂 Usai mandi Arissa mengambil baju dan seluar. Arissa memakai baju putih berlengan pendek dn bju nya ats pinggang dan hanya memakai short pant sahaja. Arissa turun bawah layan otomen taro, habis smua kartoon dia lenjan sebab husband dia tido guys....

Skip malam... Arissa mengejut suami nya suruh mandi sebab dh malam. Kejut punya kejut husband dia x nk bangun die menggunakan tektik yng banggang... Arissa menggigit telinga dany, iyanya membuatkan dany bangun dan jerit

"ALYA ARISSA!!!!!!!WHAT ARE YOU doing....."

Dari menjerit kuat terus suara nya berubah bila nampak arissa memakai pakaian yg agak menggoda nafsu lelaki nya. Dany tarik arissa, arissa jatuh di katil dn dany ontop arissa...

"Syg, bie nak malam ni boleh?"

"Boleh bie. Syg sedia jalankan tanggungjawab ni."

"Ok syg kita mula ya. Bismillahirrahmanirrahim..."

Dany membaca serangkap ayat alquran nk mencium umbun-umbun isterinya. Dany mengucup dahi isteri nya turun ke kening turun ke pipi dan berakhir di bibir arissa. Maka bermulalah sukan malam. Itu lah cinta mereka yg memekar di penuhi rama² cinta... Selebih nya aku x tulis biar diorng je tau hahahahaha

BERSAMBUNG😚

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 06, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The Cool Mafia My HusbandWhere stories live. Discover now