Światło Nadzieji

139 2 0
                                    

☆Neeko☆

-Neeko. - Zawołała mnie pierwsza gwiazda - podejdź, drogie dziecko. Zoe jest bardzo niebezpieczna. Ona dysponuje mocą, która może zniszczyć cały wszechświat. Potrzebujecie czegoś, co da wam przed nią ochronę. Proszę, przynieś mi swoją ulubioną rzecz.

Zrobiłam jak mi kazała, poszedłam do swojej sali i wybrałam rzecz z największą ilością wspomnień. Wróciłam do sali tronowej.

-Dobrze, podaj mi ją. Kamyk... czuję, że masz z nim dobrą relację. Co ci on przypomina?
-Zabrałam go w tym dniu kiedy spotkaliśmy tą starożytną i Xayah i Rakan upadli. Wierzę, że uda się ich uratować.
-Dobrze, bardzo dobrze.
Nagle ręce pierwszej gwiazdy zaczęły błyszczeć ogromnym blaskiem. Gdy już przestały powiedziała do mnie.
- Proszę dziecko. Weź ten opalowy medalion, on uchroni cię przed zepsuciem.
Założyłam medalik na szyję, był piękny. Jaśniał tęczowymi barwami.
- A teraz idź! Pokonaj tą zgubioną dziewczynę i uratuj przyjaciół.

☆Lotnisko☆

Pobiegłam do statku, czekały tam na mnie drużyny. Ahri zawołała:
-Choć Neeko, wytłumaczymy ci plan. Pierwsza gwiazda kazała nam osłaniać cię. Zoe nie może cię dopaść, plan jest taki, że pobiegniesz na tyły wroga i uwolnisz moc medalionu, aby pokonać Zoe i uratować Rakana i Xayah.
-Dobra, chodźcie do statków, nie mamy czasu. - powiedziała kapitan drugiego oddziału, Lux.
Wsiedliśmy do obu statków i wyruszyliśmy na nową misję - "Światło Nadzieji"


Czarodziejki Gwiazd [Zakończone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz