all blackpink songs ranking

1.2K 100 316
                                    

not: solo ve işbirlikleri de dahildir.

***

24. ice cream

nefret ediyorum, selena bile kurtarmiyor durumu. ne klibi ne sarkiyi ne de koreografiyi seviyorum. bunu cikarana kadar ebeme kufretseler daha iyiydi

23. bet you wanna

uzatmadan, benim için tam bir hayal kırıklığıydı.

ANA RAPPER JENNIE BU ŞARKIDA RAP YAPMADI. ŞAKA GİBİ.

22. how you like that

şahsen şarkıyı ilk çıktığında da beğenmemiştim, fazla basit ve kolaya kaçılmış gibiydi. hala sevmiyorum. era'da beğendiğim tek şey üyeler ve klip.

21. don't know what to do

lisa ve jisoo'nun vokali, biraz da dansı dışında sevmiyorum. özellikle nakarattan hiç hoşlanmıyorum. jennie'nin sesi biraz ruhsuz, rose'ninki de fazla kulak tırmalıyor.

20. ddu du ddu du

bir yıldan biraz fazla bir süre içinde en sevmediğim blackpink şarkısıydı. bu süre içinde hem şarkıya biraz ısındım; hem de blackpink'in daha az sevdiğim şarkılar çıkarması listemde yükselmesine sebep oldu. ama hala playlist'imde değil :(

19. really

playlist'imde olmayan 5-6 blackpink şarkısından biri. özellikle jennie'nin en baştaki kısmını hiç sevmiyorum, kulağım acıyor. 

18. love sick girls

albümde başlık şarkısı hariç her şarkıyı beğenmişim sanırım.

bu da kötü değil, dinlenebilir ama jennie aşkına, pretty savage ya da you never know dururken bu mu başlık şarkısı olmalıydı sizce?

17. kiss and make up

korece kısımları ve üyelerin seslerini ağırlaştırma çabasını saymazsak dinlenebilir. (rose burada gerçek sesini kullanmadı arkadaşlar. sadece boğazlanıyormuş gibi söyledi tüm şarkıyı.)

16. whistle

belki daha yukarılarda olmasını bekliyordunuz. aslında ben de öyle sanıyordum, ama uzun zamandır hiç bilinçli bir şekilde açıp dinlediğimi hatırlamıyorum. belki arada denk gelirse.
hatta bazen atlıyorum.
o kadar çok dinledim ki, artık bıktım sanırım. 

***
bilgilendirme: bundan sonraki şarkıların hepsi playlist'imde ekli.

bilgilendirme bitti.

***

15. bombayah

ah mazi...
2016'nın bop'u...
SENİ BİRÇOK İNSANIN AKSİNE SEVİYORUM GALİBA.

14. kill this love

evet evet bu şarkıyı seven o nadir insan kesimindenim.
yani bence o kadar da kötü değildi. tamam biraz gürültülüydü ama ben de genellikle hareketli şarkıları sevdiğim için çok rahatsız olmadım.

kpop opinionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin