Karanlık Sözler

10 4 0
                                    

Mum gibi İnsanları üzmeyin..
Çünkü onlar bir süre sonra güçülür, tükenir, söner ve biter.Tek açı tarafıda nedir biliyormusunuz?.
Gereksiz boş samimiyetsiz insanlar için harcadıkları çaba ve ömürleri.
*
*
*
*
*
*
*

Mumu bilirmisiniz?
Önce yakarsın ateş olur sonra bu mum erir erir ve
küçülür yok olur.
İnsanlarda böyledir önce büyür büyür sonra bir kıvılcım olur yanar yıkılır dağilir ve mum gibi erir sonunda veeee ölür mum gibi insanlar...
*
*
*
*
*
*
Şöyle insanlar lazım bize kırmayan üzmeyen inçitmeyen yalansız dolansız kişiler lazım.
Zordur bunlar gibisini bulmak tıpki karçiceği gibidir.
Hani karçiçeğin soyu tükenmektedir ya tıpki böyle insanlar da soyu tükenmekte....
*
*
*
*
*
*
*
Neden insanlar ağlar ki.
Belki gereksiz insan uğruna
Belkide bir hiç uğruna nereden bilesin ki?
Belkide sevdikleri değer verdiklerin uğruna
Onları anlamak için onlar gibi olmak lazım bazen.....
*
*
*

**İnsanları anlamak zordur, iyidir kötü olur, kötüdür iyidir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*
*
İnsanları anlamak zordur, iyidir kötü olur, kötüdür iyidir..
Hani bazı çiçekler vardır güzel kokar ama zararlıdır,
Bazı çiçekler ise kötü kokar ama yararlıdır
Böyledir aslında
Onları anlamak için önce kendimizi anlamak lazım...
*
*
*
*
*
*
Mutlu olmak mi istiyorsun?
Sebeb ara sebebin yoksa üret illaki bulursun mesela kardeş bildiklerin ve ailen için mutlu olmayı dene
Çünkü bu ağlamaklar istarftan başka bişey değil bide boş insanlar için ağlanmişsa....
*
*
*
*
*
Üstat demiş ki çok gülen ve mutlu olanların geceleri karanlık olur. Onlar kimseye anlatamadıklarıni gözleri şişene kadar ağlayarak unutmak ister demiş.
Peki unutabilmişlermi karanlık gecelerini?
Üstat tekrardan yanıt vermiş sen hiç kırılan bir bardağın eskisi gibi sağlam olduğunu gördünmü demiş?? Adam tekrardan yanıt vermiş hayır görmedim demiş.....
*
*
*
*
*
Umutların olmalı zor kaldığın zaman seni tek ayakta tutan şey umutların olacak....
*
*
*

***Senle yaşadıklarım yaşadıkların aklıma gelince ufak bir gülümseme geliyor içimden ve o güne gidiyorum sanki işinlanıyorum geçmişe sanki

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*
*
*
Senle yaşadıklarım yaşadıkların aklıma gelince ufak bir gülümseme geliyor içimden ve o güne gidiyorum sanki işinlanıyorum geçmişe sanki.....
*
*
*
*
*
Bir dünyaya sahip olsam içinde sadece ben yaşamak isterim... Yoruldum insanlardan yoruldum hayattan yoruldum heyşeyden dayanamıyorum.....
*
*
*
*
*
HANİ diyorsunuz ya onun için ölürüm HANİ o öldü sen hayatını yaşıyorsun ......kimse için ben onun için ölürüm demeyin! Yaşarsın YAŞATIRLAR.....
*
*
*
*
*
*
*
*
Bazı geçeler karanlıktır tıpki güneşin batışı gibi bazı geçeler ise aydınlıktır güneşin doğusu gibi... HİÇ Bitmeyen geçeler olduğu gibi mum gibi Eriyen geçeler de vardır.....
*
*
*
*
*
*Ben kırmızı işikta durmadığım gibi gidene dur demem giden gidmiştir gittiği zamanda yerini başkaları almiş....
*
*
*
*
*
*
*.
.. Bana İkinçi bir şans verirmisin dedi?
Evet dedim.
Sonra şöyle dedim sen bir kitabı ikinci bir defa okudun mu dedim.
Tekrardan evt dedi
Sonra dedimki peki sonu değişti mi dedim
Sustu kaldı..
Kimseye ikinci bir şans vermeyin insanlar değişmez...
*
*
*
*
*
*
*
*

Bir yıldız gibi parlak ve görkemli bir güneş gibi sari ve sicak bir gece gibi karanlık ve ıssız bir gündüz gibi mavi ve sakın duygular içindeyim konuşsam yanacam konuşmasam yanacam

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bir yıldız gibi parlak ve görkemli bir güneş gibi sari ve sicak bir gece gibi karanlık ve ıssız bir gündüz gibi mavi ve sakın duygular içindeyim konuşsam yanacam konuşmasam yanacam......
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Arkamdan atar gider yapanlar yapmaya devam edin onları size yaptıysam haketmişşinizdir ve o söylediklerim büyük yara açmiş ki arkamdan konuşacak kadar yüzsüzsünüz....
*
*
*
*
*

Gidene dur diyemem gittiği gün bitmiştir çünkü. Bu yalan dünya gibi geri dönüşü yoktur. Hani yanmış bir kağıdı aynı haline getirebilirmisin ki kırdığın kalbi aynıki haline getire bilesin buda aynı meseleden gittiği gün yerine yenileri gelmiştir...
*
*
*
*
*
*
*
R insana ne kadar değer verirsen aynısını görürsün derler yalan be üstat Ne kadar değer verirsen Ne kadar cok seversen o kadarr değersizleşiyorsun ve kırılıyorsun....
*
*
*
*

 ****

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*
*

İnsan birine ihtiyac duyar onu anlayan yanında olan onu seven birine ihtiyaç duyar. Onun omzuna yaslanıp ağlamak ister onunla gülmek ister hep onunla olmak ister belki ona ihtiyacı vardır yanında olmasını ister..
*
*
*
*
*
*
Öyle sevki herkes aşık desin. Öyle sevki inçitmeden kırmadan dökmeden sev. Öyke sevki onu asla bırakma.
Öyle sevki kusurlarıyla sev eşşiz sev...
*
*
*

Şarkılar insanları anlatır bazı şarkılar kırgın ve üzgün 😢 bazı şarkılarda neşeli ve gülünç bazılarında dinleyeni ve anlayanı az olur....
*
*
*
*
*
En sevdiğim acık havadır nedenmi? Hep huzur verir insana hanı sana iyi gelen bir şarki dinlersin ya onun gibi sanki arı kesiçi özelliği var bütün açılarimi geçiriyor....
*
*
*
*
*
Bazen hayat aci oyunlar oynar bazı oyunlar eğlenceli ve gülünç bazı oyunlar açı ve gerçek bizde o açinin içinde kayboluruz cukurun dibine cökeriz lakin doğru düşündüğümüzde herşey önceki gibi gülünç ve neşeli olur...
*
*
*
*
*

İnstakram __mürekkepten. Dökülenler__

kapak sözler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin