2 bölüm

89 4 0
                                    

Umarım beğenirsiniz ilk hikaye deneyimim lütfen saçma olmuş demeyin umarım beğenirsiniz
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
Of bu saatte kalkılırmı? Yatağımdan kalkıp lovaboya gidip rutin işlerimi yaptım.. ve dolabın kapağını açıp içine baktım siyah pontolon ve siyah bustiyer aldım


Saçlarımı açık bıraktım hafif makyaj yaptım.
Odamın kapısı açıldı annemdi.
- ay ben şok sen kalkmışsın.
- yok anne kalkmadım Hala yataktayım .
- neyse kahvaltı hazır hadi gel valla çok güzel olmuşsun bu arada. Diyip odadan çıktı . Aynadan kendime baktım olmuştum çantamı aldım üzerime bişey almayacaktım hava sıcak tı temmuz ayında olduğumuz için. Odamdan çıkıp mutfağa girdim annem kahvatlıyı hazırlamıştı her zaman ki gibi.
- Günaydın ömerim ooo saçlar yapılmış hayırdır?
- çocuğun aklına sokma öyle şeyler.
- üf şaka yaptım. Sandalyeyi çekim masaya oturdum.
- rüyam sakın yanlış bir şey yapma yiğit bey çok sinirli bizi kovmakla kalmaz biliyorsun.
Annem kötü işlerle uğraşıyor demişti.
- merak etme sen yapmam.
Annem minetle gözlerime baktı .
- iyiki varsınız yavrularım.
- anne bişey söliycem rüya ablamımı yoksa benimi daha çok seviyorsun?
Sorduğu soruyla ağzımı şakınlıkla açtım.
- seni daha çok seviyorum ömerim uyuz ablanı severmiyim?
Yalandan küşmüş numarası yaptım.
- küsütüm.
- abla ne kadar gıcıksın kabul et annem beni daha çok seviyor. .
Bu çoçuk ne kadar bilmışti.
- aa hadi kahvaltı bitti ben şurayı toplayım çıkalım ömer hemen çantanı hazırla rüya sende camları aç ev hava alsın kızım.
- tamam annecik. Diyip mutfaktan çıktı ömer.
- annecikmiş ömer de değişiyor eşek sıpası.  Gülerek mutfaktan çıktım camları açtım telefonuma mesaj gelmişti. Elçin mesaj atmıştı .Elçin çok iyi bir kızdı kardeşim gibiydi ve ayrıca çok güzeldi .

Elçin çok iyi bir kızdı kardeşim gibiydi ve ayrıca çok güzeldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Elçin )

- knk  ben iş buldum sen buldunmu?
- buldum hemde yiğit karhanın yanında çalşıcam
- yok valla şaka
- şaka değil kıskan elçin hanım.
- ne kıskanacam kızım aksine mutlu oldum hem annenle aynı yerde çalışıcan.
- aynen de sen iş buldunmu .
- buldum
- nerde ?
- sarayda nerde olacak mağazada çalışıyorum.
- hm iyi miniğim neyse benim çıkmam lazım 😍 😍
- tamam 😍😘
-hadi bakalım çıkıyoruz. ömerle aynı anda tamam demiştik.  Evden çıkmış tık ömeri okula bırakıp dolmuşa bindik. Ve gelmiştik burası saray gibiydi.

Bu villa çok güzeldi ama kapıda çok koruma vardı hep side ayı gibiydi korumaları geçip bahçeye girdik kapıyı 20 - 25 yaşlarınada esmer bir kız açtı güzel değildi annem bahsetmişti bu kızdan adı Aycan dı çok itici ve gıcık olduğunu söylemişti çok k...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu villa çok güzeldi ama kapıda çok koruma vardı hep side ayı gibiydi korumaları geçip bahçeye girdik kapıyı 20 - 25 yaşlarınada esmer bir kız açtı güzel değildi annem bahsetmişti bu kızdan adı Aycan dı çok itici ve gıcık olduğunu söylemişti çok kibirli bakıyordu annem le içeriye girdik çok güzeldi her yer simsiyah dı .
Aycan yanımızdan gitti
- rüya canım hadi yiğit beyin odasına gidelim çalışma odasındadır rüya ters cevaplar verme yavrum durumumuzu biliyorsun ev sahibi kirayı istiyor.
- tamam anne . Merdivenlerden çıkmaya başladık. Ve bir kapının odasında durduk annem kapıyı çaldı .
içerden gir diye ses geldi ve girdik çok güzel bir koku girer girmez burnuma geldi ve ela gözlerini üstüme dikti bu adam çok yakışıklıydı taş gibiydi  .
Annem söze girdi - şey yiğit bey kızım rüya bügün işe başlıycak .
- tamam Meryem kızına evin kurallarından bahset eğer bir yanlışını görürsem canınızı yakarım. - tamam yiğit bey.
- çıkın.

İlk aşkım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin