1 bölüm

108 4 0
                                    

O kadar çaresizdimki hiç bir çıkış yolu bulamıyorum yatağın üzerinde hayatımı sorgularken içerden ağlama sesleri geliyordu bu ses ömerin yani küçük kardeşimin hemen yatağın üzerinden kalkıp içeriye gittim  - ömer ne oldu ablacım . Yanına gidip koltuğa oturdum. -abla sınıfta'ki çoçuklar babam yok diye benle dalga geçtiler. Evet Babamız yoktu trafik kazasında ölmüştü . - tamam ablacım sakin ol ben yarın gidip onlarla konuşurum ama sen ağlama bal yanaklım. Kapı sesi geliyordu annem gelmişti.                                         
-ne oluyur burda naz kardeşine ne oldu.
-yok bişey anne en sevdiği kalemini kaybetmiş. Yalan söylemeliydim çünkü annemin üzülmesini istemiyordum.ömere göz kırptım
- bunun içinmi ağlıyorsun oğlum alırız bir kalem değilmi sonuçta.
- tamam anne ben odama gidiyorum.
Ömer odasına geçmişti.
Annem hemen söze girdi
- naz iş bulabildinmi?
Ah gelmiştik zurnanın zırt dediği yere .
- bulamadım Anne.
- iyi ozaman benim yanımda çalışacaksın hem Aysel işten ayrıldı yiğit beyle konuştum .
- ama anne ömer kim bakacak ?
- merak etme ömer okuldan gelmeden ben evde olucam sen akşam dokuzda evde olucaksın.
- tamam anne .
- hiç trip atma rüya okulda bıraktın.
- trip atımıyorum Anne iznin olursa odama gidiyorum. 
- iyi git yarın saat 7 'de kalacaksın kızım .
- iyi geceler .
Odama girip yatağın üzerine attım kendimi yiğit karhanın evinde çalışacaktım hizmetçi olarak çalışacaktım . Hemen yatağa girip gözlerimi kapattım. Yarın benim için yorucu olacaktı.

      

İlk aşkım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin