Part 2

9 3 0
                                    

Το επόμενο πρωί με ξυπνάει η αδερφή μου για να ετοιμαστώ. Είπε να πάμε μαζί μέχρι την εταιρεία.

Σηκώνομαι, κάνω ένα γρήγορο μπανάκι, βάζω ένα απλό φορεματάκι με τα αθλητικά μου παπούτσια, παίρνω τη τσάντα μου και κατεβαίνω κάτω.

«Μαμά σίγουρα θα μπορέσεις να κρατήσεις το μαγαζί;» Της λέω. Δεν είναι συνηθισμένη στις δουλειές εκτός σπιτιού.

«Ναι καλή μου. Μην αγχώνεσαι»

Δεν της απανταω και πέφτω με τα μούτρα στο πρωινο. Τελειώνουμε γρήγορα και η ώρα είναι ήδη 8:00 όποτε πρέπει να φύγουμε.

«Καλή επιτυχία!» Φωνάζει η μαμά όταν βγαίνω έξω.

Παίρνουμε το λεωφορείο για να πάμε στην εταιρεία γιατί καμία μας δεν οδηγεί και σε ολη τη διάρκεια η αδερφή μου, μου έλεγε τι πρέπει να προσέχω στην ομιλία μου και τι όχι. Λες και δεν ξέρουμε.

Γιατί ξέρεις;

όταν φτάνουμε μέσα πήγα σε μια κοπέλα και ζήτησα το όνομα που μου είπε η Κυρια στο τηλέφωνο.

«Ελάτε μαζί μου» λέει και την ακολουθώ.

Φτάνουμε στο γραφείο και η κ. Μέριλιν λέει να περάσουμε.

Πηγαίνω στο γραφείο της, δίνουμε τα χέρια μας για χαιρετισμό και κάθομαι στην καρέκλα.

«Λοιπόν, έχεις ξανά δουλέψει σε κάτι αντίστοιχο;» Με ρωτάει.

«Η αλήθεια είναι πως όχι»

«Σε τι πράγμα είσαι καλή;»

«Κοιτάξτε. Εγώ θέλω να γίνω συγγραφέας. Όποτε στον ελεύθερο μου χρόνο γράφω μυθιστορήματα»

«Αυτό είναι πολύ ενδιαφερον» μου λέει.

«Εδώ και αρκετό καιρό δουλεύω στο Μίνι μάρκετ των γονιών μου. Κάνω απ'ολα. Όσον αφορά τις τιμές, τις παραγγελίες, τα πράγματα κλπ»

«Τελεια. Όποτε είσαι καλή και για δημόσιες σχέσεις ή για ιδέες διαφημίσεων ή οτιδήποτε τέλος πάντων;»

«Ναι εννοείται!»

«Ωραια. Από μένα έχεις το ναι. Όμως θα πρέπει να περάσεις και από τον διευθυντή μας να σε δει»

«Κανένα πρόβλημα»

«Μισό λεπτάκι» λέει και παίρνει τηλέφωνο
*ελα Χάρρυ, σου φέρνω την Στέφανι* λέει στο τηλέφωνο.

«Λοιπόν γλυκιά μου μπορείς να πας στο γραφείο του. Είναι Τρίτη πόρτα αριστερά. Θα έρθω και εγώ σε λιγάκι! Η αλήθεια είναι πως δύσκολα διαλέγει άτομα!» Μου λέει αλλά δεν φοβάμαι. Έχω τους τρόπους μου να πείσω κάποιον!

Hai finito le parti pubblicate.

⏰ Ultimo aggiornamento: Sep 05, 2019 ⏰

Aggiungi questa storia alla tua Biblioteca per ricevere una notifica quando verrà pubblicata la prossima parte!

The greatest secretDove le storie prendono vita. Scoprilo ora