Adam pov.
Deschid sfios ochii. E-e pe stradute!? Cursa pe stradute!?!!!! Asta p-parcar fi sinucidere curata!!!!
Imi strang bratele in jurul sau speriat. Face atatea curbe ca nu mai stiu sa le numar. Mai mintit! Asta nu e un kilomeyru si nici nu cred ca vorbeati de aceasi statue la care ma gandeam eu!!!
Hades pov.
Incep sa am impresia ca mai bine il tineam in fata! Ma.strange atat de tare incat simt ca ma sufoca!
Ce io fi asa de tare frica?
Observ multe picaturi de ploaie pe motr si chiar pe casca. Numi spune ca a incpeut ploaia fix acum!?
Dau sa incetinesc dar de la viteza si carosabilul ud nu fac decat sa derapez, ceva ce sigur urma sa fac intro situatie mai rea daca nu punean.
Adam tipa si ma strange tare.
Motorul aluneca de pe drum si cade in jod in vale.cu tot cu noi. Ii dau drumu si ne dam dea rostogolul pana jos.
-Adam, nu mai strange.
Acesta tremura si mai ca nu plange. Il simt tot incordat in spatele meu.
-Adam. Lasama.
Ia mainile si ma ridic. Dau casca jos sio las langa. E sparta... Frumos.
Ii dau si lui casca si ma uit la el. Sifonat si cu buza sparta.
Nu stiu de ce dar numi pot da seama la.ce sa ma.gandesc. daca e bine sau daca ma paraste mamei; desii ea nare ce sami faca.
Ploaia nu sa oprit asa ca ma ridic si ii intind mana.
Ma ia de mana si se ridica.
-E un fel de pestera pe aici. Ar trebui sa ne apere de ploaia.
afirma din cap si se ia dupa mine.
Il duc acolo si ma asez jos resmanduma de perete.
-Ai zis.cai doar un kilometru... Nai zis ca e pe stradute, pe ploaie si pe langa rapa.
Mormaie dar il aud clar. Dacai ziceam sigur strica chefu tuturor... Dar banuiesc ca daca nu mergeam zaboveam prin parc pana ploa.
-Huh scuze...
Mormaie ceva dar de data asta nu inteleg. Sa suparat nu?
Oftez si ma pun mai langa el.
-Uite, nu credeam co da ploua. Daca no facea nu era nimica.
-Pf... Pariez ca ar fi ziso si el.
Isi pune mainile in san destul de incruntst chiar daca pare aproape de a plange.
-M?
Nu stiu de ce, dar vreau sa aflu. Cine el?
-Adica?
-Unchimiu...
-Ce sa intamplat?
-Eram la o plimbare cu el... Se lasase seara si cand ne intorceam incepe ploaia si era pe un drum mai prin munti.
Face o mica pauza si isi sterge nasul cu maneca bluzei.
-A derapat si chiar atunci trecea un tir...
Deasta ii e fruca sa urce pe motor? Il trag la mine in brate.
-E ok. Am inteles.
Ma is in brate si incepe sa suspine usor. Of adam...