Ma saruta pe piept si pe gat, linge si musca usor. Gem stins simi foiesc picioarele.
-Ahh~
Se misca usor si ma ia de mana.
Il strang de mana. Doare putin, dar nu e chiar insuportabil. Si... Pare sa se simta incet incet mai placut.
Zambesc usor sil sarut dulce. Imi raspunde si se misca mai repede. Ma strange cu mana libera de fund.
-Mh~
Ii dau drunul la mana si il iau in brate punand picioarele in jurul lui.
Se misca repede. Arcuiesc usor coloana si gem de placere. Se simte placut~ ah~ ngh ahh a durut! Cand doare cand e placut cand inebunesc cand simt cami dau drumu!
E ciudat dar... Agh nu stiu! Nici nu stiu de ce imi place! Ma mangaie usor pe sold si saruta pe gat.
-M~
Hades e chiar dragut>.>
Imi desparte picioarele si simt cum intra mai adanc.
-Ahh!
-Doare?
Dau din cap ca nu. E ok.
Se misca apasat si din nou simt senzatia aia ciudata. Ahh simt ca ma da gata! "Loveste" Intrun loc si simt cum co sami dau drumu si placere in tot corpul!
Lasa cateva semne pe gat si ma foiesc. Parul lui gadila si nus obisnuit sa fiu atins acolo.sub nicio forma de alta persoana!
-Mhh~ ahh >°<
Rade usor si saruta. Ii raspund zambind usor.
Intra deodata adanc si isi da drumul. Imi dau si eu gemand tare.
Iese si ma ia in brate.
Il iau si eu si trag patura peste noi. Se face racoare.