Hades pov.
Il mangai si tin in brate. Daca syau sa ma.gandesc putin... Nu cred ca faptul ca lam fortat sa se urce pe motor si sa fie pe motor la cursa lau ajutat prea mult cu chestia asta...
Mama.a.zis ca suntem cam apropiati la varsta, eu am 20, are 19 sau ceva de genu? E chiar slabanog pentru a fi boboc la facultate.
Oare e de la accident?
Who ho who de cemi pun asa intebari? Nu e ca si cum miar pasa sau ceva...
Bine cred cami pasa. Ma simt chiar prost pentru situatie.
Ma uit in jos la adam; a adormit...
-Scuze...
Zic usor chiar daca nu ma aude si las capul rezmat de peretele pesterii. Ceas vrea sa se opreasca ploaia sa mergem acasa.🏍 ━━━━━━━━
Adam pov.
Ma trezesc si sterg la ochi. Realizez instant ca sunt la hades in brate si rosesc.
-Te simti mai bine?
-Da.
Zic usor ridicanduma.in fund langa el.
-Imi pare rau ca team obligat sa urci pe motor. Cred ca puteai sta bine merci acasa.
-Huh... Laso moarta. Faptui consumat.
-Bine.
Ma ridic si merg spre ploaie. Bag mana sa mio ude si ma sterg pe unde mam julit.
-Ploaia se cam rareste, vrei sa mergem?
-Ok.
Se ridica si trece pe langa mine. Ma duc dupa el.
Ocolim putin pana la o panta mai usoara.
-E ok? Poti so urci pasta?
-Cred.
Urc putin si nu e chiar greu asa ca incerc pana in varf. Ma asez in fund pe margine si imi sterg mainile de blugi. Agh am toate cele pe maini si numi placeee!
Hades urca si el simi intinde mana sa ma ridic.
Il iau de mana si o fac.
-Hai acasa. Rezolv altadata cu cea ramas din motor.
-Mhm.