Merg dupa el jos.
-Da unde crezi ca mergi? Vorbeam acum!
-Sa ma plimb.
Raspunde printre dinti si iese pe usa afara. Se urca pe motor si tac. Nu vreau langa motor.
-H-
Nu apuc sa ii zic numele ca porneste in viteza. Lam suparat...? Trebuia sa tac. Trebuia sa tac...
Ma uit la alee ateva secunde melancolic. Daca e cu motoru si da o tura de cartier vine repede no...? Imi cer scuze cand vine... Nul sun pe.motor.
Vreay sa inchid usa dar sunt trexit la realitate de Blake.
-Hey, cea plecat asa Hades?
Nu zic ninic cateva secunde apoi ridic putin privirea.
-Neam cam certat...
-Oh... De ce?
-Nu conteaza...
-Ba da! Dupa ce sa certat si cu fostu o plecat mai rau ca acum. Si a facut si accident.
Maresc ochii speriat. A-acum.realizez ca na umblat la motor de cand la adus acasa alaltaieri. E subred din rapa!!
-Adam? Esti ok?
Trec pe langa blake si fug in strada apoi pe trotuar in directia in care a luato hades.
Nare cum mearga prea repede pe aici, sunt multe curbe!
Aud o brana brusca. Asta de unde a venit!?
Ma uit in jur, trec pe langa mine masini si singura curba care urmeaxa... E brusca...
Ma grabec sa anung acolo sil vad pe hades pe jos, cu motorul pe lamga, si o masina oprita, cu tabla indoita.
-Hades!