is it real or am i going out of my mind?

163 27 21
                                    

__

M-

Yorgunum, bir o kadar da enerjik hissediyorum. Neden yorgunum bilmiyorum.

Oturduğum tezgahın üzerinde ayaklarımı sallandırırken onun kahvaltı hazırlayışını izlemek bana enerji veriyor.

Gözleri gözlerimi buluyor birkaç saniyeliğine. Onun bana baktığı her an vücudumu bir titreme ele geçiriyor.

Dudaklarında oluşan silik gülümseme ile önünde bulunan yiyeceklerden birini ağzıma uzatıyor. Hiç beklemeden alıyorum çünkü onun eline değen her şey çok güzel oluyor.

Ona sahip olduğum için mutluyum.

Aynı şeyi yapmaya devam ediyor, beni elleriyle besliyor. Arada kendisi de yiyor. 

Elleri tezgahın üzerinde oturan benim bedenimin yanına yerleşiyor. Parmakları uyluklarıma doğru yola çıkarken başını boynuma gömüyor ve oraya öpücüklerini bırakıyor.

Uzun zamandır ona hasret bedenim ise yanmaya başlıyor.

Büyük bir zevkle onu kabul ederken boynumdaki öpücükleri minik ısırıklara dönüşüyor. Ellerim yerini biliyormuş gibi siyah saçlarını bulurken onu daha çok kendime bastırıyorum.

Kafasını boynumdan kaldırıp yüz yüze gelmemizi sağlıyor. Dudaklarımız buluşmuyor sadece birbirine sürtünüyor.

Göz kapaklarım titreyerek kapanırken beni tezgahtan kaldırıp kucağına alıyor.

Sağ elim, siyah tutamlarını okşarken kendimi yatağın üzerinde buluyorum, onu da.

Dudakları hırsla benim dolgun dudaklarımla buluşuyor. Hissettiğim duyguyla ürperiyorum. Uzun süredir böyle hissetmemişim.

Dili dilime dolanırken sıcaklığı aklımı kaçırmama yetiyor. Dilimi emiyor, hafif ısırıklar bırakıyor. Ağzımdan çıkan inlemeye engel olmuyorum.

Belimi yataktan kaldırıp onun kasıklarına çarpmasını sağlıyorum. O da benim gibi inlerken elleriyle belimi sabitliyor ve üzerimdeki kalın kazağı çıkartıyor. Ev ne kadar sıcak olsa da soğuktan üşüdüğümü hissediyorum bir anlık.

Altımdaki eşofman ve iç çamaşırım da yerle buluşuyor aynı anda.

Başı çıplak göğsümle buluşmadan önce kendi kıyafetlerini de çıkartıyor.

Onu uzun süredir tamamen çıplak görmediğimi fark ediyorum.

Göğsümden kasıklarıma doğru ıslak bir yol çizerken kendimi durdurmuyorum. Çünkü bu anı bir daha ne zaman yakalarım bilmiyorum.

Beklemediğim bir anda yatakta kendimi yüz üstü buluyorum. İlk defa bu pozisyondayım.

O, benim yüzümü izlemeyi sevdiğini söyler.

Elleriyle kalça yanaklarımı aralıyor ve burnu tenimde geziniyor.

Delirdiğimi hissediyorum ve buna içime kadar giren dili hiç yardımcı olmuyor.

Ellerim, sıktığım için acımaya başlıyor.

Başını arka tarafımdan çekip üzerime eğiliyor. Sağ omzumun üstünden başını başıma yaslıyor ve kendini içime itiyor.

Uzun süredir onunla olmadığım için daralmış içim yanıyor ve acıyor. Gözlerim sulanırken kendimi kasıyorum. Kendimi kasmamla yan tarafımdan güçlü bir inleme duyuyorum.

"Kasma kendini." diyor.

Tamamen içime girdiğinde çıldıracak gibi hissediyorum. Tüm sıcaklığını algılayabiliyorum. Çünkü tüm sıcaklığı içimi dolduruyor.

Gidip gelmeye başlarken yaşlı gözlerim kapanıyor ve kendimi ona bırakıyorum, tamamen.

Elleriyle belimi tutuyor ve biraz daha havaya kaldırıyor.

Hızını arttırırken zevk noktamı buluyor.

"Yoongi,"

Oraya defalarca kez vuruyor, hiç dokunulmamış penisim yatağı kirletiyor. Onunda benim içimi kirlettiğini hissettiğimde nefes nefese bir şekilde yanıma uzanıyor.

Yorgunum, öyle hissediyorum ama ona karşı hâla enerjiğim.

O sırt üstü uzanmaya devam ederken sızlayan deliğime aldırış etmiyorum.

Hâla sert olan erkekliğini içime almadan kucağına oturuyorum.

Yüzümü görmesini istiyorum.

Yaptığım şeyden dolayı irkilsede belli etmiyor ve elleri kalçalarımı buluyor.

Sertçe sıkmaya başlarken beni sürtünmem için hareket ettiriyor. Gözleri hâlâ kapalı, derin nefesler alıyor.

Altımdaki şey varlığını biraz daha belli ederken istediğini ona veriyorum.

Onu, kalçalarımın arasına sıkıştırıp sürtünmeye başlıyorum.

"A-ah Jimin."

O benim istediğimi bana vermiyor.

Duruyorum. Elleri erkekliğimi bulurken hareket etmem için yalvarıyor gibi.

"Gözlerini aç Yoongi."

Adını söylerken sesimin titremesine lanet okuyorum.

Dediğimi yapıyor, gözlerini açıyor ve beni ensemden tutarak kendine çekiyor.

Dudaklarımız yeniden buluşurken hırsla emiyor. Dili dilime dolanıyor ve alt dudağımı sertçe ısırıyor.

Dudaklarımız ayrılmazken beni kendine konumlandırıyor.

Ağzının içine doğru inlerken gözlerimi açıyorum ve bana bakan irisleriyle karşılaşıyorum.

Ondan ayrılıp sertçe penisine oturuyorum. İkimizde yüksek sesli inlerken kendimi onun üzerinde aşağı ve yukarı hareket ederken buluyorum.

Bir eliyle kalçamı tutup bana yardım ederken diğer eliyle erkekliğimi okşuyor.

Zorlandığımı anlıyor ve beni durdurup kendisi içimde gidip gelmeye devam ediyor.

İkinci defa kasılarak boşalıyorum. O da yeniden içimi dolduruyor.

Üzerinden kalkıp yanına yatıyorum. Beni kolları arasına alırken uyumam gerektiğini söylüyor.

O an bunu benim için, yorgun olduğumu bildiği için söylediğini sanıyorum.

Başım göğsünün üzerinde iken gözlerim kapanıyor. Uzun zamandan sonra onun kokusunu solumak anında uyumamı sağlıyor.

__


Perfect | YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin