you talking 'bout her in your sleep

152 23 30
                                    

__

Gözlerimi açıyorum. Uzun bir süre uyuyor gibiyim çünkü hava kararmış.

Bacaklarımın arasında kalan örtüyü çekiştiriyorum. Çok uyuduğum için gözlerim acıyor.

Birbirine dolaştığını hissettiğim saçlarımı gelişi güzel karıştırıp yataktan doğruluyorum.

Yanım boş, Yoongi yok.

Tam da onun yokluğunu fark etmişken odadaki banyonun kapısı açılıyor ve belinde havlusu ile o giriyor.

Beyaz göğsünde kendi tırnak izlerimi görüyorum ama boynundakiler bana ait değil.

Durgunlaşıyorum bir anda. Umursamıyorum.

Onun giyinmesini izliyorum.

Beklediğimin aksine şık kıyafetler giyiyor.

Siyah, düz, kumaş pantolonu bacaklarından geçirip, ilk başta giydiği siyah gömleği kumaş pantolonun içerisine sokuyor. Pahalı marka bir kemeri çekmeden çıkarıp pantolonuna geçiriyor.

Saçlarını kurutuyor, siyah, kumaş ceketini giyiyor, küpelerini ve yüzüklerini takıyor, parfüm sıkıyor...

"Nereye gidiyorsun?"

Boy aynasındaki bakışları yatakta çıplak bir şekilde uzanmaya devam eden bana dönüyor.

Gözleri sıkıntılı yüz ifademde ve vücudumda dolaşıyor.

"Ne zaman uyandın?"

Sorumu görmezden geliyor.

"Birkaç dakika önce olmalı."

Yanıma doğru geliyor ve alnıma bir öpücük konduruyor. Ardından komodinin üzerindeki araba anahtarlarını ve telefonunu alıp ceketinin iç cebine atıyor.

"Geç olmadan dönerim."

Ardından gidiyor.

Ne olduğunu kavrayamadığım bir- iki dakika öylece duruyorum.

Karnımdan acıktığımı belirten gurultular gelmeye başladığında kendime geliyorum. Yemek yemeliyim.

Yataktan kalkıyor ve sadece iç çamaşırımı üzerime geçirip mutfağa ilerliyorum.

Terliyim ve pis kokuyorum. Banyo yapmalıyım fakat önce karnımı doyuracağım.

Buzdolabından bir şişe bira ve dün geceden kalan kızarmış tavukları çıkartıp soğuk soğuk yemeye başlıyorum.

Onları ısıtmak için fazla halsiz hissediyorum.

Isırdığım son lokmayı yutup biramın son yudumunu içiyorum.

Daha mutlu hissediyorum fakat bu uzun sürmüyor.

Gözlerim bir saniyeliğine kararıyor, başımı döndürüyor. Yediklerim aklıma geldikçe midemi bulandırıyor. Tansiyonum düşmüş olmalı.

Kapının kenarlarına tutunarak banyoya ilerliyorum.

İçerisi hâla fazla nemden dolayı buharlı. Yoongi'nin duş jeli kokuyor.

Mayıştığımı hissediyorum. Küveti sıcak suyla dolduruyorum çünkü üşüyorum.

İç çamaşırımı çıkarıp sıcak suyun içine giriyorum. İlk defa ısındığımı hissediyorum, üşümüyorum.

Sıcak su tenimi kavuruyor ama bu canımı yakmıyor. Asıl canımı yakan şey bu değil.

Elimdeki beyaz duş lifini tenim üzerinde sert hareketlerle gezdiriyorum.

Perfect | YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin