dream girl

24 2 0
                                    

─────── ·𖥸· ───────

paznokcie ozdabia fioletu barwa. korektor próbuje ukryć cienie pod oczami, spowodowane niewystarczającą ilością snu. na uszach widnieją czarne kolczyki. włosy, ciemne, spięte w wysoki kucyk, zwany najczęściej tym końskim. grzywka przykrywa czoło z trądzikiem. wzrok poprawiają szkła, okulary byłyby hańbą. gumka, czarna, obowiązkowo spoczywa na nadgarstku, tak samo jak róż na ustach i złocisty brokat na policzkach.

nie jest tą, która stale bywa w klubach, dyskotekach, ponieważ woli przebywać w ciemności pokoju, gdzie jedynym źródłem światła są lampki lub świeczki o zapachu pomarańczy. woli wsłuchiwać się w piosenki the neighbourhood, arctic monkeys, cavetown. czasami da się porwać mocniejszym brzmieniom.

jeszcze jedna rzecz różniła ją od innych. wolała dziewczyny. a dokładniej tą jedną, gdyż resztę nienawidziła. jest ona dosyć skomplikowana, gdyż odnajdywała się w towarzystwie chłopaków, ponieważ dziewczyny ją irytowały. oczywiście oprócz tej, z którą lubiła rozmawiać do późna o książkach i filmach. dla niej zrobiłaby prawie wszystko. czasami chciałaby przytulać się w ciemności pokoju i oglądać jakikolwiek serial. czasami chciałaby pooglądać z nią gwiazdy, które rozpruszone niczym brokat na niebie zachwycają pięknem. czasami chciałaby być powodem jej uśmiechu na ustach. a zarazem nie chce psuć relacji w jakiej są aktualnie. nie chce także tego, żeby się smuciła, źle czuła, stresowała.

czasami te myśli nie dawają jej spokoju i usilnie próbuje się ich pozbyć.

ma nadzieję, że uda jej się to osiągnąć. znajdzie osobę. muzyk o ciemnych oczach i czarującym uśmiechu. zaśpiewa jej, zagrają razem. połączy ich to. ma taką nadzieję.

chce pozostać w tej samej relacji z dziewczyną.
chce jej bliskości.
chce się tylko przyjaźnić.
chce jej szczęścia.
chce...


─────── ·𖥸· ───────

catharsis | short night storiesOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz