Jane.

8 0 0
                                    

"Sonunda evdeydim" diye iç geçirdi Jane. Üstündeki ceketi kolutuğa attı. Sıcak bir duşa ihtiyacı vardı. Elbisesini çıkarıp kirliye attı. Suyu sıcağa ayarladı ve çamaşırlarından kurtuldu. Sıcak suyun altına girince rahatlamıştı. Kısa bir duş aldıktan sonra havlusuna sarıldı. Dolabına doğru ilerledi. İç çamaşırlarını ve geceliğini giydi. Yatağın üstüne atladı. Uyumadan önce sakinleştiricilerinden aldı. Şimdi daha rahat uyuyacağından emindi. Göz kapaklarını artık tutamıyordu. Yavaşça kendini uykuya teslim etti.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Israrlı bir şekilde kapı zilinin çalınmasına kalktı. Yine ne olmuştu.

"Geliyorum." diye bağırdı.

Delikten baktı. Cameron ve Ashley'di. Bugün Ashleyin doğum günüydü. Jane bunu tamamen unutmuştu. Etrafa küfürler savururken bir kez daha kapı zili çaldı. Kapıyı açınca çığlıklar eşliğinde

"Jane Hala." diye bağırdı Ashley.

"Ashley ve Cameron ne hoş süpriz."

"Bugün benim doğum günüm Jane Hala."

"O muhteşem gün bugün müydü?"

"Sakın unuttum deme." diye sitem etti Cameron.

"Ayrıca bu evin haline böyle. Savaş çıkmış gibi. "

"Tanrım Cameron burası benim pasaklı evim."

"Pasaklı olduğunun farkındayım."

"Anne hadi ne zaman gideceğiz?" diye ısrarcı bir şekilde Cameron'u çekiştiriyordu.

"Jane Halan ne zaman hazırlanırsa tatlım."

"Ah Tanrım" diye iç geçirdi Jane. Kötü adamlarla uğraşmak Ashley'i memnun etmekten daha kolaydı.

"Ben giyiniyorum o zaman. Sizde oturun."

"Güzel bir şeyler giy Jena Hala."

"Benim ne zaman kötü giyindiğimi gördün Ashley."

"Hergün nerdeyse Jane Hala."

"Ah gün geçtikçe daha bilmiş bir şey oluyorsun sen."

Ashley dil çıkarıp gülmüştü. Jane'de Ashley'e karşılık tebessüm etmişti. Hemen hazırlanmalıydı. Günlük bir şeyler giydi. Salona gitti.

Ashley cırlayarak

"Sana demiştim illa benim seçmem mi gerek. Off anne biz Jane Halamla ne yapacağız."

"Bilmiyorum tatlım."

Ashley dolabın içinde kaybolurken Jane Cameron yanına gitti.

"Araya bilirsin biliyorsun."

"Ashley süpriz yapmak istedi. Israrcı olduğunda insanı çileden çıkardığını biliyorsun."

"Cidden 5 yaşında küçük bir kızın bizi ellinde oynattığına inanamıyorum."

"Jane Hala!" diye içerden bağırdı Ashley. Jane içeri girdi. Eline deri pantalon ve transparan gömleği tutuşturdu.

"Sen bunları giy. Ayakabıyı seçip geliyorum."

"Tıpkı babası." diye içinden geçirdi. Jake kadar inatçıydı. Ve dediğini yaptıran türdendi.

Üstüne kıyafetleri giydi. Artık evden çıkmak istiyordu. Salona gitti. Ashley çoktan ayakabıyı seçmişti. Ayakabıları giydi.

"Fazla topuklu ve iddalı değil mi ?"

"Moda bu Jane Hala. Hadi artık çıkalım geç kalacağız."

Deri ceketini alıp kapıyı kitlemişti. Otoparka doğru yürüdüler. Jane arabayla arkadan Camerona takip ederek ilerliyordu. Jane kötü adamları kovalamasa bile Ashley sayesinde günü aksiyonlu geçiyordu...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 01, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Just One Last TimeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin