(bir hafta sonra)
Sabah uyandığımda kendimi mutlu hissediyorum. Bugün seçmeler vardı ve benim şarkım hazırdı. Tam aşağı inecekken telefonuma mesaj geldi. Anonimdi bu.Gıcık Bey=günaydın güzellik. Nasılsın? Heyecan varmı mı?
Melek=günaydın. Heyecan yok ya. İyiyim.
Gıcık Bey=orada olucam meleğim hiç merak etme.
Melek =herkes orada olucak seni bulmam imkansız
Gıcık Bey=olsun gamzeli. Sonuçta orada olduğumu biliceksin.
Melek=neyse ben geç kalıyorum. Görüşürüz.
Gıcık Bey=görüşürüz gamzelim.
Anonimle konuştuktan sonra kapının zili çaldı. Hemen kapıya koştum ve karşımda Sena ve Aleyna onları içeri aldım. Direkt odama geçtik.
*sena*
-nasılmış benim meleğim?
*ben*
-iyiyim.
*aleyna*
-heyecan var mı heyecan
*ben*
-yoook. Hadi ya durmayalım hazırlanayım.
Hemen kızları odadan çıkartıp elbisemi giydim.(Melek Ayça'nın giydiği elbise) 👆
Masama oturdum. Sena saçımı Aleyna da makyajımı yapıyordu. Yarım saate işimiz bitmişti. Aleyna ve Sena da hazır geldikleri için hemen yola çıktık.(bu arada ayakkabı) 👆👆👆👆
Tam telefonumla taksi çağıracakken o muhteşem siyah araba geldi. Bu araba Uraz'ın arabasıydı. Arabadan indi ve yanımıza geldi.
*uraz*
-selam kızlar. Gelin beraber gidelim.
*sena*
-olurrr gidelim.
Tam arka kapıyı açtım binecekken Sena bindi ve bana da ön koltuk kalmıştı. Mecburen Uraz'ın yanına oturdum. Uraz arabayı çalıştırdı ve yola koyulduk. O sırada telefonuma mesaj geldi.Gıcık Bey=meleğim çok güzel olmuşsun. Gerçekten bir meleksin sen❤️❤️❤️
Ben=bu güzel iltifatlar için teşekkür ederim.
Gıcık Bey=ne demek sevdiğim. Yanlız o Uraz'ın arabasına binmesen daha iyi olurdu.
Ben=sen nerden biliyorsun?
Gıcık Bey=tam size taksi çağıracaktım ki Uraz geldi.
Ben=çağırsaydın keşke
Gıcık Bey=neyse ya sevgili olduğumuzda ben seni götürürüm aşkım.
Ben=he he bakarız.
Gıcık Bey=görüşürüz meleğim. Merak etme ki seçmeleri sen kazanıcaksın.
Ben=teşekkür ederim
Anonimle konuştuktan sonra telefonumu çantama tekrar koydum. O sırada da seçmelerine yapılacağı yere gelmiştik. Heyecan basmıştı biraz. Arabadan inip içeri geçtik. Biz Uraz'la sahnenin arkasına geçmiştik. Toprak, Tarık, Gülhan ve Cemre'de gelmişlerdi. Sırayla sahneye çıkmaya başlamıştık. İlk Gülhan çıktı. Ardından Tarık, Cemre, Toprak, Uraz ve ben çıktık. Oylar verilmişti. Şimdi ise hocanın sonuçları açıklamasını bekliyorduk.
Gülhan Akın\saz mı caz mı=45 oy
Tarık Karan\kalbimin tek sahibine=55oy
Cemre Aslan\sarmaşık=78oy
Toprak Güven\vazgeç gönül=90oy
Uraz Batı\vazgeçmem=90oy
Melek Ayça Güngör\simsiyah=90oyYok artık ya. Üçümüzde aynı oyu almıştık. Eeee şimdi ne olacaktı? Ben merak ederken Esma hoca konuşmaya başladı.
*Esma hoca*
-evett. Arkadaşlar oylarınıza göre üç yarışmacımızda aynı oyu aldı. O yüzden üçü beraber düet yapıcaklar.
*ben*
-ama hocam öyle yapabilecek miyiz?
*Esma hoca*
-beraber çalışırsanız yaparsınız.
*uraz*
-peki hocam
Hemen bizim kızların yanına indim.
*sena*
-meleğim çok güzel söyledin
*ben*
-teşekkür ederim ama üçümüzün çalışması biraz zor olucak ya
*aleyna*
-bekleyip göreceğiz balım
Oradan çıkıp bir yerlerde yemek yiyecektik. Ayrıca Sena'nın alınacak bir kaç parça makyaj malzemesi varmış.
Alışveriş merkezine gittiğimizde Sena'nın makyaj malzemelerini alıp, yemek yemeğe gittik.
Üçümüzde hamburger söylemiştik.
Biz siparişlerimizi beklerken telefonuma mesaj geldi. Evet evet doğru bildiniz anonim.Gıcık Bey=meleğim. O nasıl güzel sestir öyle çok güzel söyledin
Ben=teşekkür ederim
Gıcık Bey=yanlız neden üç kişi oldu? Diğer okullar kabul ediyor muymuş?
Ben=onun hakkında hiç bir bilgim yok ya
Gıcık Bey=neyse Bitanem sen benimsin. Hiç kimseye vermem.
Ben Anonimle mesajlaşırken yanımıza Toprak geldi.
*toprak*
-aaa selam kızlar.
*ben*
-selam
*aleyna*
-otursan sende
*toprak*
-ııı şey olur. Oturayım.
Toprak'ta yanımıza oturmuştu. Ben Anonimle konuşmaya devam ettim.Ben=senin olduğum hakkında bir kesinlik veremeyiz.
Gıcık Bey=sen vermesende ben veririm balım.
Ben=sen bilirsin
Gıcık Bey=ölürüm sana.
Gıcık Bey=o..o Toprak mı? Onun sizin yanınızda ne işi var?
Ben=valla ne bileyim geldi. Oturdu. Hala da oturuyor gördüğün gibi.
Gıcık Bey=tamam tamam ben sakinim. Yanınıza gelip ona dalmayacağım. Neyse sevgilim siperişleriniz geldi. Daha fazla aç kalma ve ye. Afiyet olsun.
Ben=teşekkür ederim
(görüldü:18.15)
Siparişlerimiz gelmişti ve ben hemen yemeye başladım.
Yemekleri bitirdiğimizde Toprak bizi eve bırakmak istediğini söyledi. Eee tabi Sena hanım taksiye binse bir şey olucak sanki hemen kabul etti.
Tam yine arkaya binecekken Aleyna kaptı bu sefer. Gıcıklar resmen benimle oynuyorlar. Ben yine öne bindim.
Giderken Toprak radyoyu açmıştı ve Uraz'ın söylediği şarkı çıkmıştı. Yani açıkçası şarkı da çok güzeldi.
Şarkıyı dinleyerek en sonunda eve gelmiştim. Toprak'la vedalaştıktan sonra eve girdim. Yorgun olduğum için pijamalarımı giyip hemen kendimi uykunun kollarına bıraktım.Selammmm.
Umarım beğeniyorsunuzdur.
Sık sık bölüm atmaya çalışıyorum.
Beğendiyseniz vote ve yorumu unutmayalım❤️❤️❤️
Bu arada şarkı seçmem de yardımcı olan nisakitapsever50 A606E612 ve aleyna2713 teşekkür ederim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAMZELİM ~TEXTİNG~
ChickLit0545......=gamzelim seni çok seviyorum Melek=seni tanımıyorum bile 0545......=olsun Meleğim çok yakında tanıyacaksın Melek=yaa deli misin? Kimsin sen? 0545......=deli olduğum doğrudur. Ben sana çok aşığım. Çok seviyorum seni. Melek =çık o zaman kar...