Sen Kimsin ???

111 22 74
                                    

İyi okumalar

      Bugün okulun ilk günüydü. Alarmım yine beni bırakmıyordu. Bu sese daha fazla dayanamayıp uyandım. Aşağıya indiğimde babam kahvaltıyı hazırlamış beni bekliyordu.
Hemen masaya oturdum.
-günaydın kızım
-günaydın babacım
-nasılsın bakalım?heyecan varmı?
-yok babacım ya zaten kızlarlayız.
-tamam bakalım
    Kahvaltımı yaptım ve ayakkabılarımı giyerken kapı çaldı. Kapıyı açtığımda karşımda Aleyna ve Sena'yı  gördüm. Hemen babama seslendim.
-babacım ben çıkıyorum
-tamam Bitanem
   Evden çıkıp kızlarla yürümeye başladık.
*Sena*
-nasılsınız ya
*ben*
-iyiz sen nasılsın
*sena*
-bende iyiyimm
Kızlarla konuşarak okula varmıştık.
   Okula geldiğimizde hemen sınıfa çıktık. Biz aramızda konuşurken yanımıza Selin geldi. Selin okulumuzun dedikodu kaynağıydı. Yanımıza oturdu ve konuşmaya başladı.
*selin*
-selam kızlar.
*ben*
-selam
*selin*
-yaa duydunuz mu bizim sınıfa 3 tane yakışıklı meteor gelmiş.
*sena*
-yaa öyle miymiş. Napalım iyi gelsinler?
*selin*
-ay kızlar delirdiz mi? Yakışıklı diyorum meteor diyorum.
*ben*
-tamam Selincim tamam. Hadi git bunları diğerlerine de anlat. Onlar da duysun.
*selin*
-ayy evet haklısın Melek ben gidiyorum. Bayyy
*aleyna*
-bay canım bay
   Selin'i yanımızdan göndermeyi başarmıştık çok şükür. Tam o sırada zil çalmıştı. Bizde hocanın gelmesini bekliyorduk.
*aleyna*
-ya bu kız dedikoduyu ne çok seviyor ya
*sena*
-aynen öyle
    Biz konuşurken sınıfa 3 öğrenci gelmişti. Arkalarından da hoca.
*aleyna*
-tamam ya bunlar ne böyle tipsiz
*sena*
-ayy evet hiç giderleri yok
  Onlar konuşurken yeni gelenler kendilerini tanıtmışlardı. Hoca oturma düzeni yapıyordu.
*ben*
-yaa bu oturma düzenine ne gerek var ki
*sena*
-off evet ya
Hoca beni göstererek yeni gelenleri arkamıza oturmalar ını söyledi. Galiba birinin adı Uraz diğerinde Kaan'dı. Önümüze de Aleyna'nın yanına Mert oturdu.
  Ders yine sıkıcı bir şekilde ilerlerken nihayetinde zil çalmıştı. Kızlarla sanki yangından kaçar gibi dışarı çıktık ve bir banka oturduk.
*sena*
-aman o neydi öyle. Geçmek bilmedi ders.
*aleyna*
-sen bide bana sor. O yanımdaki Mert denilen çocuk sıranın her yerini kapladı.
*ben*
-eeee ben dedim Aleyna hanım, bu sene benimle otur dedim.
*aleyna*
Senaşkım yer mi değiştirsek bitanem
*sena*
-avcunu yalarsın bebem
   Onlar kendi aralarında tartışırken bana bakan birini fark ettim. Ona baktığımda bu kişinin Toprak olduğunu gördüm. Toprak E sınıfından dı. Yani iyi çocuktu aslında.

           👆👆👆Toprak👆👆👆

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

           👆👆👆Toprak👆👆👆

Zil çalmıştı ve onu takmayarak sınıfa girdim. Yerime oturdum ve hocanın gelmesini bekledim...........

Okul çıkışındaydık. Kızlarla vedalaşıp eve doğru yürümeye başladım. O sırada yanımda bir araba durdu. Camı açtığında arabada ki kişinin Uraz olduğunu gördüm. Takmadan yürümeye devam ederken Uraz seslendi.
*uraz*
-heyy Ayça
*ben*
-efendim
*uraz*
-gel ben bırakayım seni evine
*ben*
-teşekkür ederim gerek yok
*uraz*
-yaa kızım gel işte
*ben*
-off iyi tamam
   Uraz'ın arabasına bindim ve ev adresimi tarif ettim. 5 dakika sonra eve varmıştık.
*ben*
-teşekkür ederim
*uraz*
-rica ederim. İyi akşamlar
*ben*
-iyi akşamlar
    Arabadan inip eve girdim. Babam daha gelmemişti. Bir şeyler atıştırmak için mutfağa gittiğimde babamdan bir not vardı. Notu elime alıp okumaya başladım.

      Kızım ben bugün geç gelicem. Sende yemeğini yersin. İyi geceler meleğim

  Notu okuduktan sonra odama çıkıp rahat bir şeyler giydim.

Hemen yemeğimi yedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hemen yemeğimi yedim. Toplayıp odama çıktım ve telefonuma bakmaya başladım. İnstagramda gezinirken Bi numaradan mesaj geldi.

0545....... =iyi geceler meleğim. Seni çok seviyorum

Melek=iyi geceler de sen kimsin?

0545....... =anonim. Öyle diyorlar demi?

Melek=evet de. Sen şimdi bana mı aşıksın.

0545....... =evet gamzelim çok aşığım sana

Melek=hahaha benden başka birini mi bulamadın?

0545....... =öyle deme sevdiğim çok güzel ve tatlısın sen

Melek=iki güne vazgeçeceğini biliyorum. O yüzden yol yakınken dön derim.

0545....... =sen öyle zannet. İyi geceler meleğim. İyi uykular

Melek=eminim öyledir. İyi geceler
(görüldü 23.48)

Selammmm.

Hikayemin kapağını tasarlayan _jeonkie_kook_ a çok teşekkür ederim. Eğer sizde isterseniz gerçekten çok güzel yapıyor.

Umarım beğenmişsinizdir

Diğer bölümleri de beğeneceğenizi düşünüyorum.

İyi okumalar.

Hikayemde kalın.

Yeni bölüm en kısa zamanda.

GAMZELİM  ~TEXTİNG~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin