﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
ʏᴏᴜ ʟɪᴠᴇ ᴀ ᴘʀᴇᴛᴛʏ ɢᴏᴏᴅ ʟɪғᴇ. ʏᴏᴜ ʜᴀᴅ ʟᴏᴠɪɴɢ ᴘᴀʀᴇɴᴛs, ɢʀᴇᴀᴛ ғʀɪᴇɴᴅs, ᴀɴᴅ ʏᴏᴜ ᴡᴇʀᴇ ᴘʀᴇᴛᴛʏ ᴘᴏᴘᴜʟᴀʀ ᴀᴍᴏɴɢsᴛ ʏᴏᴜʀ ᴘᴇᴇʀs ᴀᴛ sᴄʜᴏᴏʟ. ʏᴏᴜ ᴛʜᴏᴜɢʜᴛ ʏᴏᴜ ʟɪғᴇ ᴡᴀs ᴘᴇʀғᴇᴄᴛ ᴀɴᴅ ᴛʜᴀᴛ ɪᴛ ᴡᴏᴜʟᴅ ᴀʟᴡᴀʏs sᴛᴀʏ ʟɪᴋᴇ ᴛʜᴀᴛ, ʙᴜᴛ ʏᴏᴜ ᴡᴇʀᴇ ᴠᴇʀʏ ᴡʀᴏɴɢ. ɪᴛ ᴀʟʟ ʜᴀᴘᴘᴇɴᴇᴅ ᴏɴᴇ ɴɪɢʜᴛ ᴡʜɪʟᴇ ʏᴏᴜ ᴡᴇʀᴇ ᴡᴀʟᴋɪɴɢ ʜᴏᴍᴇ ғʀᴏᴍ sᴛᴜᴅʏɪɴɢ ᴀᴛ ʏᴏᴜʀ ғʀɪᴇɴᴅs ʜᴏᴜsᴇ ғᴏʀ ᴀ ʟɪᴛᴛʟᴇ ᴛᴏᴏ ʟᴏɴɢ,ʟ. ʏᴏᴜ ᴋɴᴇᴡ ɪᴛ ᴡᴀs ᴅᴀɴɢᴇʀᴏᴜs ᴛᴏ ʙᴇ ᴏᴜᴛ ᴀʟᴏɴᴇ, ʙᴜᴛ ɪᴛ ᴡᴀsɴ'ᴛ ᴛʜᴇ ғɪʀsᴛ ᴛɪᴍᴇ ʏᴏᴜ'ᴅ ʙᴇᴇɴ ᴏᴜᴛ ʟᴀᴛᴇ ᴀᴛ ɴɪɢʜᴛ. ʏᴏᴜ ʜᴇᴀʀᴅ ᴀ sᴄʀᴇᴀᴍ ᴄᴏᴍᴇ ғʀᴏᴍ ᴀɴ ᴀʟʟᴇʏ, ᴀɴᴅ ᴛʜᴇ ᴄᴜʀɪᴏsɪᴛʏ ɢᴏᴛ ᴛʜᴇ ʙᴇsᴛ ᴏғ ʏᴏᴜ. ᴜᴘᴏɴ sʟᴏᴡʟʏ ᴡᴀʟᴋɪɴɢ ᴜᴘ ᴛᴏ ᴛʜᴇ sᴄʀᴇᴀᴍ, ʏᴏᴜ sᴇᴇ ᴛᴡᴏ ᴍᴇɴ ғɪɢʜᴛɪɴɢ, ᴏɴᴇ ᴏʙᴠɪᴏᴜsʟʏ ᴍᴏʀᴇ ᴛɪʀᴇᴅ ᴛʜᴀɴ ᴛʜᴇ ᴏᴛʜᴇʀ ᴏɴᴇ. ʏᴏᴜ ǫᴜɪᴄᴋʟʏ ʜɪᴅᴇ ʙᴇʜɪɴᴅ ᴀ ᴡᴀʟʟ, ʙɪᴛɪɴɢ ʏᴏᴜʀ ʟɪᴘ ᴀs ʏᴏᴜ ʜᴏᴘᴇᴅ ʏᴏᴜ ᴡᴇʀᴇɴ'ᴛ ᴅɪsᴄᴏᴠᴇʀᴇᴅ. ᴀ ғᴇᴡ ᴍɪɴᴜᴛᴇs ᴏғ sɪʟᴇɴᴄᴇ ᴡᴇɴᴛ ʙʏ ᴀɴᴅ ʏᴏᴜ ᴡᴇʀᴇ ᴀʙᴏᴜᴛ ᴛᴏ ʟᴇᴀᴠᴇ, ʙᴜᴛ sᴏᴍᴇᴏɴᴇ ᴄᴏᴠᴇʀᴇᴅ ʏᴏᴜʀ ᴍᴏᴜᴛʜ ᴡɪᴛʜ ᴀ ʀᴀɢ ғᴜʟʟ ᴏғ ᴄʜʟᴏʀᴏғᴏʀᴍ, ᴍᴀᴋɪɴɢ ʏᴏᴜ ɪɴsᴛᴀɴᴛʟʏ ᴘᴀss ᴏᴜᴛ. ᴡᴇᴇᴋs ʜᴀᴠᴇ ᴘᴀssᴇᴅ ᴀɴᴅ ʏᴏᴜ ᴡᴇʀᴇ sᴛᴀʏɪɴɢ ᴡɪᴛʜ (ʙɪᴀs) ᴡʜᴏ ʜᴀᴘᴘᴇɴᴇᴅ ᴛᴏ ʙᴇ (ʙɪᴀs ᴡʀᴇᴄᴋᴇʀs) ʙᴇsᴛ ғʀɪᴇɴᴅ, ᴀɴᴅ ᴀʟsᴏ ᴛʜᴇ ᴍᴀɴ ᴡʜᴏ ᴡᴀs ᴡᴀᴛᴄʜɪɴɢ ᴏᴠᴇʀ ʏᴏᴜ. ʏᴏᴜ sᴇᴇ, (ʙɪᴀs ᴡʀᴇᴄᴋᴇʀ) ᴡᴀs ᴛʜᴇ ᴏɴᴇ ᴛʜᴀᴛ ʜᴀᴅ ᴋɪᴅɴᴀᴘᴘᴇᴅ ʏᴏᴜ ᴀɴᴅ ʟᴇғᴛ ʏᴏᴜ ᴡɪᴛʜ (ʙɪᴀs) sɪɴᴄᴇ ᴛʜᴇʏ ᴡᴇʀᴇ ɢᴇᴛᴛɪɴɢ ᴍᴏɴᴇʏ ʙʏ ʜᴀᴠɪɴɢ ʏᴏᴜ ᴄᴀᴘᴛᴜʀᴇᴅ. (ʙɪᴀs) ᴘʀᴏᴠɪᴅᴇᴅ ʏᴏᴜ ᴡɪᴛʜ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ ʏᴏᴜ ɴᴇᴇᴅᴇᴅ, ᴇᴠᴇɴ ᴀ ʙɪᴛ ᴏғ ғʀᴇᴇᴅᴏᴍ, ᴛʜɪɴɢs ʜᴇ ᴅɪᴅɴ'ᴛ ɴᴏʀ ᴡᴀs ʜᴇ ᴀʟʟᴏᴡᴇᴅ ᴛᴏ ᴅᴏ, ʙᴜᴛ ʜᴇ ᴅɪᴅ ᴛʜᴇᴍ ᴀɴʏᴡᴀʏs. ʏᴏᴜ ᴋɴᴇᴡ ɪᴛ ᴡᴀs ᴡʀᴏɴɢ, ᴀɴᴅ ʏᴏᴜ ᴋɴᴇᴡ ʏᴏᴜ sʜᴏᴜʟᴅɴ'ᴛ ғᴇᴇʟ ᴛʜɪs ᴡᴀʏ, ʙᴜᴛ ʏᴏᴜ ᴄᴏᴜʟᴅɴ'ᴛ ʜᴇʟᴘ ʙᴜᴛ ғᴇᴇʟ ᴀᴛᴛʀᴀᴄᴛᴇᴅ ᴛᴏ (ʙɪᴀs), ᴀ ᴍᴀɴ ᴡʜᴏ ᴡᴀs ʜᴏʟᴅɪɴɢ ʏᴏᴜ ʜᴏsᴛᴀɢᴇ, ʏᴇᴛ ᴛʜᴇʀᴇ ᴡᴇʀᴇ ɴᴏ ɪʟʟ ɪɴᴛᴇɴᴛɪᴏɴs ʙᴇʜɪɴᴅ ʜɪᴍ. ʏᴏᴜ ᴅɪᴅɴ'ᴛ ᴡᴀɴᴛ ᴛᴏ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ɪᴛ, ʙᴜᴛ ʏᴏᴜ ᴋɴᴇᴡ ʏᴏᴜ ᴡᴇʀᴇ ғᴀʟʟɪɴɢ ɪɴ ʟᴏᴠᴇ ᴡɪᴛʜ ᴏɴᴇ ᴏғ ʏᴏᴜʀ ᴀʙᴅᴜᴄᴛᴏʀs.
ㅇㅇㅇㅇ
sᴛᴏᴄᴋʜᴏʟᴍ sʏɴᴅʀᴏᴍᴇ ɪs ᴀ ᴄᴏɴᴅɪᴛɪᴏɴ ᴡʜɪᴄʜ ᴄᴀᴜsᴇs ʜᴏsᴛᴀɢᴇs ᴛᴏ ᴅᴇᴠᴇʟᴏᴘ ᴀ ᴘsʏᴄʜᴏʟᴏɢɪᴄᴀʟ ᴀᴛᴛᴀᴄʜᴍᴇɴᴛ ᴡɪᴛʜ ᴛʜᴇɪʀ ᴄᴀᴘᴛᴏʀs ᴅᴜʀɪɴɢ ᴄᴀᴘᴛɪᴠɪᴛʏ.
﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏ᴍɪɴɪ ғᴏʀᴍ
ɴᴀᴍᴇ
ʙɪᴀs
ʙɪᴀs ᴡʀᴇᴄᴋᴇʀ
YOU ARE READING
Kpop Roleplay |LITERATE|
FanfictionNew and improved roleplay book with juicer scenarios.