﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
ʏᴏᴜʀ ғʀɪᴇɴᴅs ᴀɴᴅ ʏᴏᴜ ᴡᴇʀᴇ ʜᴏʀʀᴏʀ ᴇɴᴛʜᴜsɪᴀsᴛs, ᴀʟᴡᴀʏs ɢᴏɪɴɢ ᴛᴏ sᴘᴏᴏᴋʏ ᴘʟᴀᴄᴇs ᴛᴏ sᴇᴇ ɪғ ʏᴏᴜ ᴄᴀɴ ᴄᴀᴛᴄʜ ᴀɴʏ ᴘᴀʀᴀɴᴏʀᴍᴀʟ ᴀᴄᴛɪᴠɪᴛʏ, ᴇᴠᴇɴ ɢᴏɪɴɢ ᴛᴏ ғᴀᴍᴏᴜs ᴘʟᴀᴄᴇs ᴡʜᴇʀᴇ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ ʜᴀᴠᴇ ᴅɪᴇᴅ ᴀɴᴅ sᴜᴄʜ. ᴛᴏᴅᴀʏ, ʏᴏᴜʀ ғʀɪᴇɴᴅs ʜᴀᴠᴇ ᴅᴇᴄɪᴅᴇᴅ ᴛʜᴀᴛ ᴛʜᴇʏ ᴡᴀɴᴛ ᴛᴏ ᴛʀᴀᴠᴇʟ ᴀʟʟ ᴛʜᴇ ᴡᴀʏ ᴛᴏ ᴄᴀᴍᴘ ᴄʀʏsᴛᴀʟ ʟᴀᴋᴇ, ᴡʜᴇʀᴇ ʟᴇɢᴇɴᴅ ʜᴀs ɪᴛ ᴛʜᴀᴛ ᴀ ʙᴏʏ ɴᴀᴍᴇᴅ ᴊᴀsᴏɴ ᴠᴏᴏʀʜᴇᴇs ᴅʀᴏᴡɴᴇᴅ.
ᴛʜᴇ sᴛᴏʀʏ ɢᴏᴇs ᴀs ғᴏʟʟᴏᴡᴇᴅ, ᴀ ʙᴏʏ ᴡɪᴛʜ ᴀ ᴅᴇғᴏʀᴍɪᴛʏ ᴅʀᴏᴡɴᴇᴅ ᴛʜᴇʀᴇ ᴀɴᴅ ɴᴏ ᴏɴᴇ ʜᴇʟᴘᴇᴅ ʜɪᴍ. ʜɪs ᴍᴏᴛʜᴇʀ ᴡᴇɴᴛ ᴄʀᴀᴢʏ ᴀɴᴅ ᴋɪʟʟᴇᴅ ᴇᴠᴇʀʏᴏɴᴇ, ʙᴜᴛ ᴏɴᴇ ɢɪʀʟ sᴜʀᴠɪᴠᴇᴅ. ᴛʜᴇ ɢɪʀʟ ʙᴇʜᴇᴀᴅᴇᴅ ᴊᴀsᴏɴ's ᴍᴏᴍ ʙᴜᴛ ᴜɴʟᴜᴄᴋʏ ғᴏʀ ʜᴇʀ, ᴊᴀsᴏɴ ʜᴀᴅ sᴇᴇɴ ᴛʜᴇ ᴡʜᴏʟᴇ ᴛʜɪɴɢ ᴜɴғᴏʟᴅ. ʜᴇ ᴡɪᴛɴᴇss ʜɪs ᴍᴏᴍ ʙᴇɪɴɢ ᴋɪʟʟᴇᴅ.
ᴛᴡᴇɴᴛʏ ʏᴇᴀʀs ʟᴀᴛᴇʀ ɪs ᴡʜᴇʀᴇ ʏᴏᴜ ғɪɴᴅ ʏᴏᴜʀsᴇʟғ ᴀᴛ ᴄᴀᴍᴘ ᴄʀʏsᴛᴀʟ ʟᴀᴋᴇ, ᴡᴀɴᴛɪɴɢ ᴛᴏ sᴇᴇ ɪғ ᴛʜᴇ ʀᴜᴍᴏʀs ᴡᴇʀᴇ ʀᴇᴀʟ. ᴛʜᴇʀᴇ ᴡᴀs ɪɴ ғᴀᴄᴛ ᴀ ᴄᴀᴍᴘ, ʙᴜᴛ ᴀʟʟ ᴛʜᴀᴛ ᴡᴀs ᴍᴀᴅᴇ ᴜᴘ ғᴏʀ ᴍᴏᴠɪᴇ ᴘᴜʀᴘᴏsᴇs, sᴏ ᴜɴғᴏʀᴛᴜɴᴀᴛᴇʟʏ ᴊᴀsᴏɴ ᴠᴏᴏʀʜᴇᴇs ᴡᴀsɴ'ᴛ ᴀ ʀᴇᴀʟ ᴋɪʟʟᴇʀ. ᴏғ ᴄᴏᴜʀsᴇ ʏᴏᴜ ɢᴜʏs ᴅᴇᴄɪᴅᴇᴅ ᴛᴏ ᴄᴀᴍᴘ ᴛʜᴇʀᴇ ᴇɪᴛʜᴇʀ ᴡᴀʏ, ᴛʜɪɴᴋɪɴɢ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ʙᴀᴅ ɪs ɢᴏɪɴɢ ᴛᴏ ʜᴀᴘᴘᴇɴ.
ᴀʟʟ ᴏᴅᴅs ᴡᴇʀᴇ ᴀɢᴀɪɴsᴛ ʏᴏᴜ ᴀs ɪɴ ғᴀᴄᴛ ᴛʜᴇʀᴇ ᴡᴀs ᴀ ᴋɪʟʟᴇʀ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴡᴏᴏᴅs, ɴᴏᴛ ᴊᴀsᴏɴ ᴏғ ᴄᴏᴜʀsᴇ, ʙᴜᴛ sᴏᴍᴇᴏɴᴇ ᴇʟsᴇ, (ʙɪᴀs). ʜᴇ ʜᴀᴅ ʜᴇᴀʀᴅ ᴏғ ᴛʜᴇ ʀᴜᴍᴏʀs ᴀɴᴅ ᴊᴜsᴛ ᴡᴇɴᴛ ᴏɴ ᴀ ᴋɪʟʟɪɴɢ sᴘʀᴇᴇ, ᴘʀᴇᴛᴇɴᴅɪɴɢ ᴛᴏ ʙᴇ ᴊᴀsᴏɴ. ᴡʜᴇɴ (ʙɪᴀs) ᴀᴘᴘᴇᴀʀᴇᴅ ᴀɴᴅ ᴋɪʟʟᴇᴅ ᴏɴᴇ ᴏғ ʏᴏᴜʀ ғʀɪᴇɴᴅs, ʏᴏᴜ ᴀᴜᴛᴏᴍᴀᴛɪᴄᴀʟʟʏ ᴀssᴜᴍᴇ ᴛʜᴀᴛ ᴛʜᴇ ʀᴜᴍᴏʀs ᴀʀᴇ ʀᴇᴀʟ.
ɴᴏᴡ ʏᴏᴜ'ʀᴇ sᴛᴜᴄᴋ ʀᴜɴɴɪɴɢ ᴀʀᴏᴜɴᴅ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴡᴏᴏᴅs ғʀᴏᴍ (ʙɪᴀs), ᴡʜᴏ ᴍᴀʏ ᴏʀ ᴍᴀʏ ɴᴏᴛ ʙᴇ ᴛʀʏɪɴɢ ᴛᴏ ᴡɪɴ ʏᴏᴜʀ ʜᴇᴀʀᴛ ɪɴsᴛᴇᴀᴅ ᴏғ ᴋɪʟʟ ʏᴏᴜ.
﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
(Inspired by the movie
Friday The 13th)
﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏𝘮𝘪𝘯𝘪 𝘧𝘰𝘳𝘮
𝘯𝘢𝘮𝘦
𝘨𝘳𝘰𝘶𝘱
𝘣𝘪𝘢𝘴
𝘣𝘪𝘢𝘴 𝘸𝘳𝘦𝘤𝘬𝘦𝘳
YOU ARE READING
Kpop Roleplay |LITERATE|
FanfictionNew and improved roleplay book with juicer scenarios.