(DISCLAIMER!!!
I got this idea from a story I read! I did change it up a bit but the base is the same! All credit goes to the original writer! I am not the one who came up with this au!)﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
ᴀʟʟ ʏᴏᴜ'ᴠᴇ ᴇᴠᴇʀ ᴡᴀɴᴛᴇᴅ ɪɴ ʟɪғᴇ ᴡᴀs ᴛᴏ ʙᴇ ᴀ ᴘᴀʀᴇɴᴛ, ᴛᴏ ᴄᴀʀʀʏ ʏᴏᴜʀ ᴏᴡɴ ᴄʜɪʟᴅ ᴀɴᴅ ᴛᴏ ʙᴇ ᴀʙʟᴇ ᴛᴏ ɢɪᴠᴇ ᴛʜᴀᴛ ᴄʜɪʟᴅ ᴀʟʟ ᴛʜᴇ ʟᴏᴠᴇ ᴀɴᴅ ʜᴀᴘᴘɪɴᴇss ᴛʜᴇʏ ᴅᴇsᴇʀᴠᴇ. ᴜɴғᴏʀᴛᴜɴᴀᴛᴇʟʏ, ʏᴏᴜ'ᴠᴇ ʙᴇᴇɴ ᴛᴏʟᴅ ʏᴏᴜ ᴄᴀɴ ɴᴇᴠᴇʀ ʜᴀᴠᴇ ᴋɪᴅs ᴅᴜᴇ ᴛᴏ ᴀ ᴄᴏɴᴅɪᴛɪᴏɴ ᴛʜᴀᴛ ʜᴀs ʙᴇᴇɴ ᴘᴀssᴇᴅ ᴅᴏᴡɴ ᴛᴏ ʏᴏᴜ ғʀᴏᴍ ʏᴏᴜʀ ʟᴀᴛᴇ ᴍᴏᴛʜᴇʀ. ᴛʜᴇ ɴᴇᴡs sʜᴀᴛᴛᴇʀᴇᴅ ʏᴏᴜʀ ʜᴇᴀʀᴛ ᴀs ʏᴏᴜʀ ᴅʀᴇᴀᴍs ᴏғ ʜᴀᴠɪɴɢ ᴀ ғᴀᴍɪʟʏ ᴡᴇʀᴇ ʀᴜɪɴᴇᴅ. ʜᴏᴡ ᴡᴇʀᴇ ʏᴏᴜ ɢᴏɪɴɢ ᴛᴏ ᴛᴇʟʟ ʏᴏᴜʀ ʙᴏʏғʀɪᴇɴᴅ ʏᴏᴜ ᴄᴏᴜʟᴅɴ'ᴛ ʜᴀᴠᴇ ᴋɪᴅs, ʜᴇ's ᴀʟᴡᴀʏs ᴡᴀɴᴛᴇᴅ ᴛʜᴇᴍ.
ᴀs ʏᴏᴜ ʜᴀᴅ ᴀʟʀᴇᴀᴅʏ ɪᴍᴀɢɪɴᴇᴅ, ʏᴏᴜʀ ʙᴏʏғʀɪᴇɴᴅ ᴅɪᴅɴ'ᴛ ʟɪᴋᴇ ᴛʜᴇ ғᴀᴄᴛ ᴛʜᴀᴛ ʏᴏᴜ ᴄᴏᴜʟᴅɴ'ᴛ ʙᴀʀᴇ ʜɪs ᴄʜɪʟᴅʀᴇɴ, sᴏ ʜᴇ ᴍᴀᴅᴇ ʏᴏᴜ ғᴇᴇʟ ᴜsᴇʟᴇss, ʟɪᴋᴇ ʏᴏᴜ ᴡᴇʀᴇ ʙʀᴏᴋᴇɴ. ᴛʜᴇ ᴏɴʟʏ sᴏʟᴜᴛɪᴏɴ ᴡᴀs ᴛᴏ ᴄᴀʟʟ ғᴏʀ ᴛʜᴇ ɢᴏᴅ ᴏғ ғᴇʀᴛɪʟɪᴛʏ, ʜᴇ ᴡᴀs ᴛʜᴇ ᴏɴʟʏ ᴏɴᴇ ᴀʙʟᴇ ᴛᴏ ʙᴇsᴛᴏᴡ ʜɪs ᴘᴏᴡᴇʀ ᴜᴘᴏɴ ʏᴏᴜ ᴀɴᴅ ɢɪᴠᴇ ʏᴏᴜ ᴛʜᴇ ᴄʜᴀɴᴄᴇ ᴛᴏ ʙᴀʀᴇ ᴀ ᴄʜɪʟᴅ. ᴛʜᴇʀᴇ ᴡᴀs ᴀ ᴄᴀᴛᴄʜ ᴏғ ᴄᴏᴜʀsᴇ, ғᴏʀ ᴡʜᴀᴛᴇᴠᴇʀ ʏᴏᴜ ᴀsᴋᴇᴅ ʜɪᴍ, ɪɴ ʀᴇᴛᴜʀɴ ʜᴇ ᴡᴏᴜʟᴅ ɪᴍᴘʀᴇɢɴᴀᴛᴇ ʏᴏᴜ ᴡɪᴛʜ ʜɪs ᴏғғsᴘʀɪɴɢ, ʏᴇᴛ ᴛʜᴀᴛ's ᴀʟʟ ʏᴏᴜ ᴇᴠᴇʀ ᴡᴀɴᴛᴇᴅ. ᴡʜᴀᴛ ʜᴀᴘᴘᴇɴs ᴡʜᴇɴ ʏᴏᴜ sᴜᴍᴍᴏɴ ʜɪᴍ ᴀɴᴅ ʜᴇ ᴇxᴘᴇᴄᴛs ᴀ sᴇʟғɪsʜ ғᴀᴠᴏʀ ʟɪᴋᴇ ᴇᴠᴇʀʏᴏɴᴇ ᴇʟsᴇ, ʙᴜᴛ ɪɴsᴛᴇᴀᴅ ʏᴏᴜ ᴍᴇʀᴇʟʏ ᴀsᴋ ғᴏʀ ᴊᴜsᴛ ᴛʜᴀᴛ, ᴛʜᴇ ᴏᴘᴘᴏʀᴛᴜɴɪᴛʏ ᴛᴏ ᴄᴀʀʀʏ ʜɪs ᴄʜɪʟᴅ ᴀɴᴅ ʟᴏᴠᴇ ɪᴛ ғᴜʟʟʏ.
ʙᴇᴛᴛᴇʀ ʏᴇᴛ, ᴡʜᴀᴛ ʜᴀᴘᴘᴇɴs ᴡʜᴇɴ ᴛʜᴇ ɢᴏᴅ ʜɪᴍsᴇʟғ ғᴀʟʟs ɪɴ ʟᴏᴠᴇ ᴡɪᴛʜ ʏᴏᴜʀ ᴇᴠᴇʀʏ ʙᴇɪɴɢ?
﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
𝘮𝘪𝘯𝘪 𝘧𝘰𝘳𝘮
𝘯𝘢𝘮𝘦
𝘣𝘪𝘢𝘴
𝘣𝘪𝘢𝘴 𝘸𝘳𝘦𝘤𝘬𝘦𝘳
YOU ARE READING
Kpop Roleplay |LITERATE|
FanfictionNew and improved roleplay book with juicer scenarios.