12.Bölüm

21 7 0
                                    

Uçaktan inince ev için bir alışveriş merkezine girdik biz soya ile bikini almaya gittik arbada uyuya kalmışım ......

Uyanınca soya ile bir yatakta uyuyordum odanin kapısi açıldı jimin girdi "Günaydın fastlını geçiyorum çünkü babam seni çağırıyor üzerini düzelt gel"dedi ve odadan çıktı kalktım üzerimi değiştirdim

Jimin kapının önundeydi bana baktı ve"biraz kaba davarana bilir altan al lütfen"dedi"Annen???"dedim gülümsedi"Oda orda" dedi"Ben tek başıma gitmem"dedim"Korkma yemezler seni ya"dedi"Olsun sende gel"dedim gülümsedi ve"tamam hadi yürü korkan tavuk"dedi önden gitti bende ardınadan yürüdüm salonda oturuyorlardı bende oturdum"Jimin bu mu dooghoo ya annelik yapacak???"dedi annesi jimin kafasını salladı ve"Evet"dedi"Onca insanın arasınsan bunu seçtiğine göre vardır bir bildiği"dedi jimin bana baktı"annd sadece donghoo'nun hissleri önemli değil sırf donghoo çok seviyor diye birini onun annesi olarak ona tanıtırsam ne biliyim ben kendim iyi hissetmem"dedi jm babası banana baktı"Güzel kız"Dedi jiminin annesi babasının omuzuna yumruk attı donghoo nun sesini duydum koşarak yanıma geldi ve benim kucağıma oturdu yanağıma bir öpücük kondurdu gülümsedim "Beni neden uyandırmadın"dedim"Soya istemedi diye uyandırmadım"dedi gülumsedim ve"Sen varya bu tiple bu tarzla soyayı etkilersin "bana sarıldı ve"Anne ben dedemlerle gitmek istemiyorum"dedi"Neden oğlum"dedi jimin. Annesinin yüzü düşmüştü "Soya ile oyun oynamak istiyorum"dedi jm annesi"Soya da gelsin ne dersin????"dedi donghoo bana baktı ve"Gelebilirmi???"dedi tatlışca"Tamam ama  bu tatlılıkları bırak çünkü biraz daha devam edersen ben seni yiycem"'dedim donghoo"Ben soyanin yanına gidiyorum"dedi kalktı ve babanesinin kolunu tutu"Babane gel bak ne kadar güzel uyuyor aynı babam gibi uyuyor"dedi ve babanesini üst kata getirdi jimin bana baktı ve"Ya sana birşey sorucam şu proje hakkinda ne düşünüyorsun????"dedi gülümsedim"Sadece yer sorun onu katlanan eşalarla halledicez jimin"dedim şu an anladım ki çok fazla yakınız"Ya bir ağrıza yaşanır ve katlanan eşya bir çocuğun kafasına düşerse"dedi"Onuda düşündüm her ay kontrol yapılacak"dedim dudaklarını yaldı ah birden ter bastı ya babası"jimin bir gelsene"dedi jiminle mutfağa gittiler telefonuma baktım biraz instagramda gezindim jimin sırıtarak odaya girdi yanıma oturdu"Düşündümde ben babamlarla gidicem"dedi"ama ben burda tekmi kalıcam"gülümsedi ve"Bundanda korkmasındimi"dedi kafamı sağasola saladım ve"Etrafta hiç ev yok ben burda korkarım"dedim"Ama ben annemlere gidicem"dedi kalktım odaya çıktım etrafta ağaçlar vardı bu zaten gündüz bile beni korkutuyor gece ne olur düşünmek istemiyorum odaya çıktım soya,donghoove jiminin annesi odadaydı ben yastığa sarıldım"Anne sen babamın yazdıklarına niye hep sarılıyon"dedi gülümsedim ve"Bu babanınmı???"dedim kafa salladı"Ben hep sarılırım kendimi ancak öyle rahat hissediyorum"dedim jiminin annesi"Bu akşam jimin bize otutmaya gelecek sen gelicen mi???"diye sordu"O kalmaya gelecek miş"dedim "Yoo az önce büyük babam yazdı babam bizi bırakmak için gelecekmiş"dedi jimin odaya girdi ve"Bonhana ne oldu neden birden kalktın"dedi"Ben orda kalacaksın diye düşündüm ve korktum"dedim herkes kahkaha attı jm annesi"Kız bizim ev buraya yakın zaten ne korkuyon"dedi donghoo yanıma geldi saçımı okşayarak "Korkma anne babam seninle kalacak zaten"dedi babasına baktı"tamam babamın evinede gitmiyorum"dedi öylece durdum ve"Git banane"dedim soya"Anne demin çok korkmuştun"dedi ben dikildim ve"Ben korkmadım ki"dedim .....

Zaman böyle geçerken jimin bay han ve bayan hyuna ile gitmişti bende öylece duruyordum kalkip mutfaga gittim yemek hazırladım masayı kurdum jimine yazdım
- Jimin ne zaman gelirsin????
+Gece 4-5 gibi gelirim
-Hadi ya
+Tamam gelirim bir saate
-Yemek yede gel o zaman çünkü ben çok açım
+Tamam havuza gir diycem ama kurtlar yer seni korkarsın
-Bahçede duvarı var jimin
+Tamam ya şaka yapıyorduk
-Yapma
+Tamam yemek yemeden gelicem bekle 1 saat
-Birşeyle oynamama lazım jimin korkuyorum
+Tamam gelirim şimdi
-Tamam bekliyorum
+Yarım saate gelirim
- Tamam
+Bak ne diycem odada foto albümü var ona baka bilirsin
-Tamam sen gelice bakarım mutfaktan çıkmak istemiyorum
+Tamam geliyorum ya
+Ne korkak çıktın
-Tamam
Bir şeyler daha yaptım oturdum jungwoo yu aradım jimin gelenekadar onunla konuşacaktım b
-Alo jungwoo
+Ne oldu.
-Beni evde tek bıraktılar gittiler
+korkuyormusun???.
-Evet
+Kuzen ama benim zevkli bir işim vardı
-Bak çok korkuyorum sanki yanında bir var gibi hissediyorum
+Belkide donghoonun annesinin ruhudur
-Yaa!!!!!
+Tamam sadece saka yaptım
-Korkuyorum
+Ağlıyormusun???
+özurdilerim sadece saka yaptım ağlama
-Jung woo korkuyorum
+Tamam ben burdayım
-Burda değilsin koredesin korkuyorum
+Yaz jimine gelsin yanına
-Yazamam görüntülüde yazamıyorum biliyorsun
+Tamam ben burdaki sexsy kızın telden yazarım
-Tamam
+Ağlama ama
-Ya gerçekten yanımdaysa
+değil hani biz birkere havuza gitmiştik sen bana jungwoo boğuluyorum demiştin ya bende yanına gelmiştim sen aslında ayakta duruyordun hatırladın mı??
-Evey hatırladım..... o ses neydi kapatma tamam mı
+Tamam burdayım ağlama
Dedi jimin mutfaga girince koşup ona sarıldım ağlamaya devam ettim"Burdayim jungwoo kapata bilirsin"dedi jungwoo"Bb"dedi"28 yaşında koskoca olmuşsun halla ağlıyorsun ya"dedi"jungwooyu aramadan önce daha az korkuyordum"dedim "Ne dedi sana"dedi"Senin eşinin ruhu ya yanındaysa dedi"dedim bana sarıldı"Bonhana korkma ben yanındayım"dedi"Sonrada ben burdayım ağlama diye beni susturmaya çalıştı"dedim"Bonhana bana değmeyi ve sarılmayı bırak artık"dedi ondan ayrıldım yüzümü sildim masayı gösterdim masaya oturdu yemek yedik salonda albümlere baktık sonra beni kendi odasına yolladı bende uyudum
......

PAYLANÇOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin