😙15.Bölüm❤(smut bulunur)😙

37 6 0
                                    

Uyandım kalkıp alt kata indim jimin kanepede uyuyordu kahvaltıyı hazırladım yanına gittim.

Ne kadarda tatlı uyuyordu yere oturup ona baktım kalktım ve mutfağa doğru yürüdüm mutfağa girince arkamdan geldi"Günaydın"dedi"Günaydın"dedim"Dün gece için özür dilerim kendimi kaybettim ve hata yaptım "dedi ona baktım içinden gelmeyerek"Sorun değil"dedim bana baktı ve"Büyük bir hata yaptım"ona bir tokat attıp odaya çıktım arkamdan seslendi odaya girip kapıyı kilitledim jungwoo'nun beni 4 kez aradığını gördüm  onu aradım ve
+Prenses payonco napıyon
-Hiç odadayım uzanıyorum
+naptın bu güne kadar
- Hiç oturdum gezdim bu yani
+iyi
-Kapat jungwoo
+Bb
-Bb
Dedim ve telefonu kapattım kalkıp odanın kapısını açtım jimin karşımda bana baktıyordu"Neden bana tokat attın"dedi ona baktım kapıyı kapatım yatağa yattım odaya girdi bana baktı"Bana neden tokat attın?"dedi "git lütfen"dedim yanıma geldi ve"Özürde diledim sorun ne!!!!"dedi bağırarak"Sorunda o öpüp özür dilemen!!!!"dedim bağırdım"Sana nasil yaranacağımı bilmiyorum!!!"dedi"Bilemezsin çünkü..."dedim sustum ve"Çünkü ne?!"dedi"Sana aşığ/"bir anda dudaklarıma yapıştı geri çekildi ve yanaklarımın kıp kırmızı olduğunu hissede biliyorum"Senden hoşlanıyorum galiba"dedi ona baktım bir an kapı çaldı jimin gülümsedi"Evet kapıda  çaldı tamam konu dağılsın artık"dedi kalktı odadan çıktı ardından kalktım hızla yanına gittim kolunu tutup onu durdurdum bana baktı"Konu dağılmasın"dedim"Konu dağılsın ve sen hayatımda kal"dedi ona baktım"Bende hayatında kalmak istiyorum"dedim bana baktı"O zaman göze gözüme girme"dedi"Tamam"dedim odaya geri döndüm onu düşünürken kapı açıldı donghoo yanıma geldi"Anne"dedi yanıma geldi ona sarıldım"anne bizi ne kadar seviyorsun???"dedi"Seni seviyorum donghoo ama babanı görmek isteniyorum"dedim"Ne oldu anne babam sana birşeymi yaptı???"dedi"Hayır sadece onu görmek istemiyorum"dedim"Tamam"dedi"Seni çok seviyorum donghoo ne olursa olsun senden ayrılmak istemiyorum"dedim"Tamam anne ayrılama"dedi donghoo ile bir süre sarılarak uzandık sonra alt kata inince soya ve jihyun'un konuştuğunu gördüm donghoo yanlarına koştu jihyun ve soyanın ortasına oturdu bende mutfağa gittim jimin kafasını masaya koymuş parmaklarına bakıyordu yanına oturdum"Ne oldu sana???"diye sordum"Hayatımda oldukca benim olmanı istiyorum"dedi kafasını masaya koydu"Kendine gel jimin bu dediğin çok saçma!!!!"dedim"Saçma olan ne???"dedi"Bu isteğin çok saçma!!!!"dedim ayağa kalktım"Senle olmak beni mutlu ediyor bana iyi geliyorsun sen ve senin olan herşey bana iyi geliyor!!!"dedi kafasını kaldırdı yerinden kalktı ve bana yaklaştı"Bizim aramıza katıl"dedi ona baktım ne demek istediğini anlamadım"Ne diyorsun!!!"diye bağırdım"Benimle evlen diyorum benim ol diyorum!!!!"dedi ona baktım ve"Sana evet dersem ne olacak!!!"dedim"Evlenecegiz!!!"dedi iihyun mutfağa girdi ve"abi ne oluyor çocuklar korkuyor yapmayın"dedi jimin üzerime geldi"Ya benimle ol yada hayatımdan çık çünkü sen hayatımda iken sana dokunamamak ağrıma gidiyor!!!!"dedi ona tokat attım"Sadece dokumak için evleneceksin ha!!!!"dedim bir tane daha vuracaken kolumu tutu"Kendimi iyi hissetmiyorum sen yanımda yoken sanki kalbimi sende unutumuş gibi acı çekiyorum seni seviyorum bunu anla artık!!!!"dedi kafamı iki yana salladım"Bağırma anneme"dedi donghoo bacağıma sarılarak jihyun donghooyu kucağına aldı mutfaktan çıkartırken"Ben çocukları  dışarıya gezmeye getiriyorum"diye seslendi jimin üzerime gelmeye başladı geldikçe geri gidiyordum tezgahın ilerisi yok ki!!!!
Saçlarımı geriye attı"Ya benimle ya bensiz"dedi tezgaha çıktım ayagımla omuzuna vurarak onu uzaklaştırdım ani bir hareketle ayağımı tutu beni sırtına attı....
Sırtına ard arda yumruk atıyordum ama tik yok odaya doğru yürüdü odanın kapısını açtı kapıyı kilitleyip beni yatağa attı tişörtünü çıkartı"Bak buna izin veremem benden uzakdur"dedim"Beni terletiyorsun zorlama iste çünkü yapıcam sen zoru seviyorsun kibara gelmiyorsun"dedi yanıma yaklaşınca ağladım elini yanağıma koydu"Sadece beni sev istiyorum"dedi elini ittim ve"kendimden nefret ediyorum çünkü sana deli gibi aşıgım"dedim beni öptü karşıkık vermedim çenemi sıktı ona karşılık verdim.Atletimi çıkartı ellerini sırtımda gezdirmeye başladı omuzuma öpücükler konduruyordu üzerini çıkartınca  gözlerimi kaptım ellerimi tutup çekti şortumu ve iç çamaşırımı birden çıkartı üzerime uzandı yükünü bana verdi elleri ile kendini kaldırdı beni öptü ona karşılık verdim"Benijm ol"dedi dudakları dudaklarımın üzerindeyken ellerimi tutu yukarıya kaldırdı omuzlarıma ufak öpücükler bırakıyordu"Dur!!!!"diye bağırdım kafasını kaldırdı"Söyle"dedi bana baktı"soya ne olacak???"dedim"Şimdi değil"dedi nefesini düzenlemeye çalışarak ona baktım elimi bıraktı yanağımı tutu"Ağlama"dedi tatlıca gülümsedim bana sarıldı beni üzerine aldı"Bunu sadece sakinleş diye yapıyorum devam edicem"dedi ellerini saçıma koydu"Düşün evliyiz odamızdayız sen benimsin sana benden başka kimse tutamaz kimse sana kötü birşey diyemez"dedi elimi omuzuna koydum"Derler"dedim"Desinler ne olur ben seni seviyorum onların birşey demesi bunu değiştirmez değiştiremez"dedi"Ya o"dedim"Bon hana onu unutamam ama hayatayken seni yaşamak seninle eğlenmek istiyorum"dedi"O burda olsa" lafımı böldü"Olamaz"dedi"Kendini benimle avutma"dedim"Kendimi avutmuyorum benim senin ve oğlum için en uygun olanını yapıyorum"dedi ve beni yine altına aldı dizimi kivirip yatağın kenarındaki tişörtünü aldı ellerini bedenimde gezdiriyordu"Korkma tamam mı"dedi elini karnıma koydu baş parmağını sertçe  bastırarak beni rahatlatmaya çalışıyordu bu işe yarıyordu sırıtı"Bana beni sevdiğini söyle seni bırakayım"dedi sustum çünkü bunu bende istiyordum başta istemesemde şimdi istiyordum"Şöylemiycem"dedim uzandı ellini yüzüme getirdi "Neden??"diye sordu omuzuna yümrük attım ve"devam et!!!"diye bağırdım bir anda içimdeki acı ile yüzümü şekil değiştirmesi bir oldu...............

PAYLANÇOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin