Tanışma Sonu ve Buluşma ♕

366 25 6
                                    

Biz böyle konuşuyoruz 2 gündür falan daha sonra buluşmaya karar verdik . Bu arada resmimizi dahi görmedik birbirimizin . Sadece sesimizi duymuştuk.Bana , beni görmediği için "En görmediğim " diye hitapda bulunurdu .Ben dayanamadım tabi bi kaç resim attım MMS ile . Bana tüm büyüyü bozdun buluşma anına kadar görmeseydik keşke demişti . Bir günde değişebildiğim kadar değiştim attığım resimlerimden farklı görünecektim ki durumu toparlayım.Rahat bir insanım , o yüzden üzerime rastgele dolaptan aldığım bir kaç seyi giyip cıktım .Normal bir buluşmayamı gidiyordum arkadaşca yoksa randevumuydu kestiremiyordum.Neyse işte aradı nerdesin falan , kopru vardı orada bulusacaktık.Ben tabi umutlanmıyorum kesin tipim değildir egoizminin pençesindeyim falan . Karşımda gördüm " Hass.. dedim sen bunu al eve götür besle . Ne sevimli ne tatlı lan bu senin olmalı dedim.Tabi çaktırmıyorum kotalaştık opustuk falan kahvaltı yapmaya gittik.Suratıma bakmıyo kafasını sağa sola ceviriyodu.Bende inatla gözlerine bakıyodum .Göz göze gelince gulumseyip kafamızı ceviriyoduk.Kahvaltı yaptık yurumeye başladık.Ne yapsak diye düşünüyoruz bir yandan da . Sonra lazer arena diye bi oyun var ona götürdüm.(Paintball tarzı bir oyun)Aynı takımda olduk. İcerisi karanlık sadece lazer tabancaların ışıkları ve müzik var . Yanaşıyorum , bilerek çarpıp yanlışlıkla oldu süsü veriyorum . Neyse orayıda kazasız belasız atlattık.Çıktık skor kağıtlarımızı aldık .Tabiki yenmişim :) Daha sonra yapacak bir şey bulamadım ben sinemaya gittik.Sinema salonuna girdik film başlıyordu . Çok garipti ama filmi izlemek yerine kafasını koltukta yan çevirmiş beni izliyordu.Farkındaydım ama bozuntuya vermedim.Bir an unuttum ve "cıkınca bir seyler mi yesek ? " demek için kafamı cevirdim burun buruna geldik.Öyle heyecanlıydı ki o an anlatamam.. Bi anda elimi çekti ve avucumu açtı , işaret parmagıyla harf ciziyordu tek tek .Birleştirdim ..Elime GİTME yazmıştı.Anlam veremedim o an ne anlama geliyordu bu?Film bitti ve çıktık.Yemek yemekten vazgeçip lunaparka gittik.Yükseklik fobim var ama biniyorum yuksek oyuncaklara.Fakat bir tanesi hariç..Adrenalin! Evet adrenaline binmekten korkuyordum.Merak etme yanında ben varım dedi.Bi güven geldi ve kabul ettim bindik.Öyle korkunç ki tüm şehir ayaklarımızın altında.Hani olurya son istek falan.Elini tuttum " Bak bir sey olursa seni seviyorum bil " dedim . Ulan ben ne yaptım ? Ne söyledim öyle ! Aman neyse söyledim işte.Sonra eve gidene kadar pek konuşmadık havadan sudan .Ben aşırı hoşlanmıştım ama o öyle görünmüyordu.Annem aradı ve evde olmadıklarını anneanneme gelmemi söyledi.Otobus durağına yürüdük ve ben bindim gidiyorum.Yolda bu güzel gün için tesekkurler tarzı seyler yazıyoruz.Anneanneme gidince dayanamadım bir odaya girip aradım."Ben seninle arkadaş olamam" gibisinden ağlaya ağlaya konuşuyorum.Kapadım sonra ağlamayı kesip.Sabaha kadar konuşmadık.Sabah bir mesaj "Seni seviyorum en görmediğim" Ben tabi musmustlu , ben şok.3 gün sonra tekrar buluşmaya karar vermiştik ..

Sen Bana MavisinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin