İLK ÖPÜCÜK

7.8K 78 7
                                    

Ayaz'ın ağzından...

Bu yeni kız beni benden almıştı açelya açelya açelya ismi aklımdan çıkmıyordu şuanda tüm kızlar bana yabancı geliyordu okadar ilişkiye girmiştim hepsi aklımdan silindi tek istediğim ''açelya''ydı onunla beraber olmak istiyordum böylesine dayanamıyorum ben!

sınıfta her zamanki sıramda oturuyordum açelyanın gelmesini bekliyordum ve o güzellik o asillik bu Açelyaydı gelip yanıma oturdu bugün nasılsın bakalım dedim bu seni ilgilendirmez dedi.

ulaşılması zor bi kız diğer sürtükler gibi değil o farklı biri... onu her gördüğümde sertleşiyordum onunla olma tutkum dahada alevleniyordu bi şekilde onunla olmak gerekliydi ama nasıl?


şuan yanımda oturuyor şekerleme yapıyordu sanırım, yavaşça yanına yaklaştım ve o güzel gür saçlarını koklamaya başladım çok geçmeden usulca boynuna yöneldim sadece öpüyordum boynunu ve daha çok.. kalkmaya başladığında hemen ondan geri çekildim hiçbişey olmamış gibi sınıfa baktım tüm erkeklerin onu yatağa atmak istediğinden emindim ama o BENİM! başka kimsenin değil olamazda! 

Açelya ayağa kalktı ve nereye gittiğini sordum tuvalete gidip saçını toplayacağını söyledi arkasından gizlice gittim tuvalette makyajını tazeliyordu bi yandanda saçını topluyordu tuvalete girdim ve kapıyı kilitledim

-beni istermisin açelya?

-hayır kalsın her önüne gelenle yapanlardan değilim ben

haklıydı öyle bi kıza benzemiyorduda yavaşça arkasına yöneldim ve ona yapıştım önce dudağını  öptüm ama buna pek izin vermedi ama ilk öpücüğüde bendendi ellerimle karnını sardım ve daha çok kendime çektim boynuna yöneldim boynunu istila etmiştim ve ona daha çok sürtünmeye başladım o bundan zevk duyacakki birşey demiyordu onundan istediği belliydi :) 

sonra kendine geldi ve ellerimi karnından çekti fazla yaklaşma dedi ve çıkıp gitti ahh onu böylesine bıraktığıma inanamıyorum öyle güzeldiki ama bu kadarı ne ona yeter ne de bana dahasını istiyordum dahasını!...

SADECE BENİMSİN +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin