Açelya:
Dün ki olaydan sonra sevgili olacak kadar yakındık hatta sevgiliydik bile o dün varya onu asla unutmicam okadar zevk dolu okadar güzel bi gündü ki dahası için can atıyorum ve tekrar sınıfıma yöneldim Ayaz beni bekliyordu bana göz kırptı güldüm ve yanına oturdum dün nasıldı diye sordu fena sayılmaz dedim kitabımı incelerken elinin bacaklarımda olduğunu hissettim ve o anda bi sıvı hissettim tanrım! şimdi olmaz hayır...
ama o çoktan elinı kızlığıma götürmüşdü bile okadar zevkliydi sınıfta çığlık atmamak için kendimi zor tutuyordum oda bunun farkındaydı hala ısrarla yapıyordu sonra elini çekti ve bana bu akşam evine gelmemi söyledi ne için dedim gelince görürsün ve seni 22:00 da evininden önünden alacağım dedi okuldan sonra gidip en seksi elbisemi giyip en güzel makyajımı yaptım ondan öncede bi banyoyu unutmamıştım ve oturup gelmesini bekledim kapı çaldı açtığımda karşımda ayaz vardı çok yakışıklı olmuştu inanılmaz derecede , dayanamayıp dudaklarına yapıştım sonra utanıp geri çekildim
-vaay bugün hazırlıklıyız açelya hanım ne güzel olmuşsunuz elbisen beni benden aldı daha çok öpmeni isterdim ama seni zorlamıycam dedi
ve arabaya bindik evine geldik çok güzel villa evi vardı annesi babası yurt dışındaymış.
senin için yatak odası hazır dedi güldüm tamam diyebildim sadece biraz atıştırıp yatak odasına yöneldik hızlı bi şekilde üstünü çıkardı bende çıkardım çıkarırken hayranlıkla izliyordu beni evet uzun zamandır istediğim an sonunda geldi artık benimsin dedi ve yatağa attı beni boynuma yöneldi ah o dili okadar ustaca kullanmayı biliyorduki... sonra deli gibi birbirimizi öpmeye başladık bi eli boynumda diğer eli kızlığımdaydı sonra beni çevirdi ve arkama sert bi şekilde dayadı o acıdan sadece yavaş ol biraz! diyebildim. özür dileyip daha yavaş girdi içime alıştıra alıştıra.
sonra hızlandı o acı gitmiş yerini zevk almıştı yaparken bana harikasın sadece bunu istiyordum diyordu.sonra benim marifetlerimi göstermemi istedi yatağa uzandı ve neler yapabileceğini görelim dedi.Kaslarını yalamaya başladım okadar güzel kasları varki hele o baklavaları en çok oraya yöneldim okadar zevk almış olacakki aleti semsert olmuştu ve ağzımı aşağıya kaydırdım sıra aletine geldi ilk önce ucunu yaladım sonra yavaş yavaş ağzıma aldım oda kafamı bastırıyordu sonra çıkardım ağzımdan ve üstüne çıktım üstünde zıplamaya başladım bir yandanda öpüyordum onu yoruldum gel banyoya girelim dedim olur dedi.
Banyo yaparken yanıma yaklaştı ve öpüşmeye başladık sonra bacaklarımı sırtına doladım duvarla arasına aldı beni hem öpüyor hemde aletini arkama önüme dayıyordu.
Banyodan çıktık ve yatağa uyumaya gittik...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE BENİMSİN +18
Non-Fictionbu hikayede bir kız ve bir erkeğin aşk dolu maceraları konu alınıyor