AİLE

6.8K 49 12
                                    

Sabah kalktım ve kahvaltı hazırlamak için aşağıya indim Ayaz hala uyuyordu dolaptan kahvaltılıkları çıkardım Ayaz geldi ve arkadan sarıldı yanağıma bi öpücük kondurdu hadi yiyelim dedim yedik sofrayı toplamama yardım etti salona gelirmisin dedi ve geldim Aman Tanrım her taraf kapkaranlık led ışıklarla doluydu odada loş tatlı bi ışık vardı ve her  taraf kalpli balonlarla doluydu Ayaz diz çöktü ve BENİMLE EVLENİRMİSİN? dedi ne diyebilirimki EVEEEEET!! diye bağırdım ve dudaklarına yapıştım sonra yüzüğü parmağıma taktı üstünü giy nufüs dairesine gideceğiz dedi giyindim ve arabaya bindik.

Nüfus dairesine geldik içeriye girdik bi kaç işlemden sonra evlilik cüzdanımızı aldık sevinçten ağlıyordum Ayaz gelip sarıldı bana ve ''bak artık evlendik artık hiç ayrılmayacağız'' dedi.

Ayaza sarıldım ve evin yolunu tuttuk inanmıyorum artık evliydik eve gelince oturduk ve Ayaz bana düşünsene aşkım çocuğumuz oluyomuş dedi gülerek bende olabilir neden olmasın dediğim an hemen üstümü çıkarmaya başladı ''Ayaz çok erken aşkım'' dedim ''ne kadar erken okadar iyi''dedi.

Kendi üstünüde çıkardı artık çırılçıplaktık sadece ayazın üstünde boxer vardı ve yatak odasına gittik yatağa yatırdı beni ve üzerime çıktı önce ateşli bi şekilde öpüştük sonra boynuma yöneldi bende kaslarını yalıyordum ve dediki ''artık çocuk yapma yerine ulaşmanın vakti geldi'' dedi ve boxerini çıkardı önüme dayadı zevkli bi şekilde bağırdım Ayaz daha da çok git gel yapmaya başladı ve boşalacağım dedi içime boşaldı daha çok yaptık yaptık ve yaptık sonra uyuduk.

SADECE BENİMSİN +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin