SADECE İKİMİZ

8.7K 64 0
                                    

Açelyanın ağzından...

Yine yorucu bi sabah bugün derse girmek istediğimden emin değilim oyüzden kısaca dersi siktir ettim ama okula da gittim dünki olay hala aklımdaydı nasıl öyle bi anda yapıştıda bende kendimi ona bıraktım hani nerde o ulaşılmaz açelya ama onu görünce altımda bi sızının oluştuğunu hissedebiliyordum bedenimi ona bırakmanın en iyisi olduğunu anladım dünki şeylerden sonra onunla yapma arzumun oluştuğunu farkettim onunla yanan bedenime ulaşmasını istiyordum ders beden en sevdiğim ders...


soyunma odasına üstümü değiştirmeye gittim tam tişörtümü çıkardımki kapının kolunun oynadığını farkettim ve karşımdaki Ayaz dı yine o gülüşüyle bana bakıyordu ve beni duvarla kendisinin arasına aldı ustaca beni öpmeye başladı ne zamandır bunu bekliyordum dedi ve tekrar öpmeye başladı bu sefer kendimi tamamen ona bıraktım öyle güzel öpüyorduki beni sonra şortumu çıkarmaya başladı ve ardından kiloduma yöneldi kafasını kızlığıma gömdü zevk dolu bi çığlık attım hoşuna gitmiş olacakki dahada çok yapmaya başladı bu sefer sıra arkama geldi içime öyle bi girdiki ne olduğunu anlamadım zevkten saçlarını çekiştiriyordum oda zevkden inledi daha daha çok içime girdi okadar tahrik olmuştuki git gel leri bitmiyordu bende ona eşlik edip içine girip çıkıyordum aleti okadar sertleşmiştiki kilot giymiş olsa yırtmıştı sanırım biz hala yapıyorduk zevkten kuduruyorduk ve zil çaldı...

SADECE BENİMSİN +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin