Diary 26

1.4K 102 0
                                    

My Little Diary (26)

"ေႏြ........."
ကၽြန္ေတာ္ေခၚလိုက္ေတာ့ေႏြကေျဖးေျဖးေလးလွည့္ၾကည့္သည္....။ေတာက္ပတဲ့မ်က္လံုး၀ိုင္း၀ိုင္းေလးေတြေကြးညြတ္ေအာင္ျပံဳးသည္......။ခ်စ္စရာေကာင္းတဲ့အျပံဳးေလးေတြနဲ့.........
"ခြန္မိုးခန့္.....ဟုတ္ပါတယ္ေနာ္.........."
"ဟုတ္ပါတယ္ေႏြ....ကၽြန္ေတာ္ကခြန္မိုးခန့္ပါ.......ေႏြ့သူငယ္ခ်င္းျဖစ္ခဲ့ဖူးသူေပါ့......"
"ေဆာ္ရီးဘဲေနာ္.......မမွတ္မိနိုင္လို့..အားနာလိုက္တာ........"
ကၽြန္ေတာ္သူမကိုျပံဳးျပလိုက္မိသည္.......။
"ရပါတယ္ေႏြ......"
သူမသက္ျပင္းေလးခ်သည္...။
"ခ်ယ္ရီအတိတ္ကိုျပန္သတိရခ်င္တယ္ခြန္...ကိုယ့္ကိုကိုယ္ဘယ္သူမွန္းမသိတဲ့ဘ၀ၾကီးမွာမေနနိုင္ဘူး...ခြန္ကေႏြ့သူငယ္ခ်င္းဆိုေတာ့ကူညီေပးနိုင္မလား........"
"ရပါတယ္ေႏြ........တကယ္လို့ေႏြ႕ရဲ့အတိတ္ထဲမွာ၀မ္းနည္းစရာေတြပါရွိခဲ့မယ္ဆိုရင္ခံနိုင္ရည္ရွိဖို့ေတာ့ကၽြန္ေတာ္ေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္........"
သူမျပံဳးသည္.......။
"ခြန့္ကိုစေတြ႕တုန္းကတစ္ခုသတ္ထားမိလိုက္တယ္......ခြန့္လက္ရွည္ရွည္ေလးေတြ........ခြန္နဲ့သိပ္ရင္းနွီးခဲ့လားဟင္......"
ကၽြန္ေတာ္နာက်င္စြာျပံဳးမိသည္....။
"အင္း.....ေလးနွစ္ေလာက္တူတူေက်ာင္းတတ္ဖူးတယ္......သူငယ္ခ်င္းေလးေယာက္အျဖစ္ေပါ့.......ခြန္မိုးခန့္...ကၽြန္ေတာ္ရယ္....ေအးခ်မ္းမိုးရယ္.......ဇံေတဇာရယ္....ျပီးေတာ့ေႏြအိမ္မက္ဆိုတဲ့မင္းရယ္.....အတိတ္ကိုျပန္သတိရဖို့ဆိုရင္အရင္ကျဖတ္သန္းခဲ့ဖူးတဲ့ေနရာေလးေတြကိုကၽြန္ေတာ္လိုက္ပို့မယ္ေလ.......ျပီးေတာ့ေႏြ့အေၾကာင္းေျပာျပမယ္....နားေထာင္ခ်င္လား......"
သူမေခါင္းကိုသာသာေလးညိမ့္သည္.........။သူမေပ်ာ္ေနသလား.....။

ကၽြန္ေတာ္ေႏြပတ္သတ္ဖူးခဲ့တဲ့အတိတ္ကေနရာေလးေတြကိုပို့ေပးမိတယ္....။သို့တိုင္ေအာင္သူမကမမွတ္မိခဲ့ပါ.... ကၽြန္ေတာ့္ကိုအဆင္ေျပလားေမးရင္ေတာ့....ဟင့္အင္း...ကၽြန္ေတာ္အဆင္မေျပပါဘူး...ကၽြန္ေတာ့္ကိုသူမမသိေတာ့တဲ့အတြက္နာက်င္ပါတယ္...
ဒါေပမဲ့လည္း....ကၽြန္ေတာ္သူ့မနားမွာေနခြင့္ရွိခ်င္ေသးတယ္....။သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္အျဖစ္သာေနခြင့္ရွိမယ္ဆိုုရင္ေတာင္....ကၽြန္ေတာ့္အတြက္အဆင္ေျပမွာပါ...။
အကယ္လို့ဒီစာအုပ္ေလးကိုေႏြျပန္ဖတ္ခဲ့မယ္ဆိုရင္ေကာ.....။သူမမွတ္မိပါေစသား.........

My Little DiaryWo Geschichten leben. Entdecke jetzt