My Little Diary (28)
စူပါမားကတ္တစ္ခုမွာကၽြန္မတို့သူငယ္ခ်င္းေတြတူတူေဈး၀ယ္ထြက္ျဖစ္တယ္....ညေနစာအတြက္အသင့္စားမုန့္ေတြမစားခ်င္လို့တဲ့...ကၽြန္မေရာဘဲေလ....အရင္ကလိုအသင့္စားမုန့္ေတြကိုမုန္းတယ္...။
ခြန္ကတြန္းလွည္းေလးတစ္ခုကိုတြန္းလို့....။ကၽြန္မဆန္အိတ္ေသးေသးေလးတစ္ခုကိုလွည္းေလးထဲပစ္ထည့္လိုက္သည္....။
"ငါတို့ပါတုန္းအိတ္ၾကီးၾကီး၀ယ္ထား....ကူသယ္ေပးမယ္ေလ..."
ခြန္ကေျပာရင္းအိတ္ၾကီးတစ္အိတ္ကိုယူလိုက္သည္....။
ျပီးေတာ့....ေကာ္ဖီမစ္ထုပ္....အေအးပုလင္းေတြ....ေရသန့္ဗူးေတြ....ေပ်ာ္လိုက္တာ...ဒီတစ္ေခါက္လူေတြအမ်ားၾကီးနဲ့ေဈး၀ယ္ထြက္ရတာ....။
စားစရာေတြ၀ယ္ျပီးေတာ့ကားေပၚမွာသြားထားသည္...ျပီးေတာ့အေပၚထပ္ကပစၥည္းဆိုင္ေတြဆီသို့...။
ကၽြန္မဖန္စီပစၥည္းဆိုင္ဆီသိုလွည့္ၾကည့္မိလိုက္သည္...။ကၽြန္မနွစ္သက္ေသာကလစ္ေလးေတြဘီးကုပ္ေလးေတြ..ကၽြန္မမသံုးျဖစ္တာၾကာျပီျဖစ္တဲ့ပစၥည္းေလးေတြ....။
"ဟ.....ကလစ္ေလးေတြသြားၾကည့္ရေအာင္...."
မိုးရဲ့စကားသံေၾကာင့္ေကာင္ေလးေတြေျခလွမ္းေတြကမိုးေနာက္လိုက္သြားသည္..။ကၽြန္မေတာ္ရံုကလစ္ေလးေတြကိုမၾကည့္ခ်င္ပါ...။
"ေႏြ...လာေလ....ဆင္တူ၀ယ္ရေအာင္...."
မိုးလက္ထဲမွာဘီးကုပ္ေလးတစ္ခု....မိုးကိုၾကည့္လိုက္တိုင္းဘီးကုပ္ေလးေတြကိုသေဘာက်သေယာင္ရွိေပမဲ့မိုးေခါင္းေပၚမွာဘီးကုပ္ဘယ္ေတာ့မွမရွိခဲ့....။
ကၽြန္မျပံဳးလိုက္ျပီးမိုးေဘးနားမွာရပ္လိုက္သည္....။
"ေရာ့...ဒါေလးကအရမ္းခ်စ္ဖို့ေကာင္းတာဘဲ..."
မိုးကေျပာလိုက္ရင္းကၽြန္မေခါင္းေပၚကိုဘီးကုပ္ေလးတစ္ခုတပ္ေပးသည္...။
"အင္း....လွတယ္...ငါၾကိဳက္တယ္...."
"အဲ့ဆိုတူတူယူမယ္ေလ...."
တကယ္ေတာ့ကၽြန္မဘီးကုပ္ျဖဴျဖဴေလးေတြကိုမသံုးခ်င္ေတာ့ပါ....။
ဒါေပမဲ့လည္း......။
စာအုပ္ေတြ၀ယ္တယ္....ျပီးေတာ့စပို့ရွပ္ဆင္တူေလးထည္....။
ေပ်ာ္လိုက္တာ....ကၽြန္မေဘးမွာသူငယ္ခ်င္းေတြနဲ့....။
ညဘက္ကၽြန္မနဲ့မိုးနဲ့တူတူအိပ္သည္....။ဇံနဲ့ခြန္ကဟိုးအရင္ကေဒၚနုေနခဲ့တဲ့အခန္းမွာ....။ေဘးနားမွာလူတစ္ေယာက္နဲ့အိပ္ရတဲ့ဘ၀ကေကာင္းလိုက္တာ....ေႏြးေႏြးေထြးေထြးနဲ့...လံုျခံဳေသာခံစားခ်က္တစ္ခု....
"အိပ္ျပီလားမိုး...."
ကၽြန္မကေမးလိုက္ေတာ့မိုးကကၽြန္မကိုေက်ာေပးျပီးအိပ္ေနရာကေနကၽြန္မဘက္ကိုလွည့္လာသည္....။
"ဟင့္အင္း...အိပ္မေပ်ာ္ဘူးေႏြ....နင္ေရာအိပ္လို့မရဘူးလား..."
"အင္း....ပထမဆံုးဘဲ....လူတစ္ေယာက္နဲ့တူတူအိပ္ရတာေလ...."
"ေႏြမွတ္မိေနတာလား...."
"ခံစားရလို့ပါ....."
"အိပ္မေပ်ာ္ရင္စကားေျပာၾကမယ္ေလေႏြ..."
မိုးကေျပာေတာ့ကၽြန္မေခါင္းညိမ့္လိုက္သည္....။
"အင္း....ေႏြသိခ်င္တာတစ္ခုရွိတယ္...ေမးလို့ရမလား..."
မိုးကညံ့သက္စြာျပံဳးသည္....။
"အင္း....ေမးေလ...."
"မိုးနဲ့ဇံ...ဘယ္တုန္းကစတြဲျဖစ္ခဲ့တာလဲ..."
"အင္း....တိတ္ိက်က်ေတာ့မရွိဘူးေပါ့ေႏြ....ခ်စ္သူမက်သူငယ္ခ်င္းမကပံုစံမ်ိဳးနဲ့ျဖစ္ေနခဲ့တာ....First...Year...ျပီးခါနီးက်မွခြန့္ေကာင္းမွဳနဲ့တြဲျဖစ္သြားတာ...."
ခြန္ကမိုးတို့ကိုေအာင္သြယ္ေပးတာ....ကၽြန္မအံံ့ၾသမိသည္...ခြန္ကမိုးကိုခ်စ္ေနတာေလ....။
"မိုး....နင္ဇံကိုခ်စ္လားဟင္...."
"အခုခံစားခ်က္ကိုေမးတာဆိုရင္ေတာ့..အင္း..ခ်စ္တယ္....သူ့ကိုငါလက္လႊတ္မခံနိုင္ေတာ့ဘူး...."
"အခုခံစားခ်က္ဆိုေတာ့...."
မိုးကသက္ျပင္းခ်သည္....။
"ေႏြ...ပံုျပင္ေလးတစ္ပုဒ္နားေထာင္ခ်င္လား...."
"ဘာပံုျပင္ေလးလဲ....ေျပာၾကည့္ေလ...."
"အရင္တုန္းကေပါ့.....ငါတို့ၾကားထဲမွာနင္မသိတဲ့ဇာတ္လမ္းေလးေတြရွိခဲ့တယ္......နင္နဲ့ခြန္မိုးခန့္ကိုစေတြ့တဲ့ေနရင္ေတြကိုငါမွတ္မိေသးတယ္......ခြန္မိုးခန့္....အမွန္အတိုင္းေျပာရရင္...သူ့ကိုငါစေတြ့တည္းကစိတ္၀င္စားခဲ့တယ္.....ခြန္ကေႏြးေထြးတယ္...ကူညီတတ္တယ္...ငါအနားမွာသူအျမဲလိုလိုရွိေနတတ္သလိုဘဲ....နီးကပ္တဲ့ခံစားခ်က္တစ္ခုနဲ့အတူခြန္ကငါ့အတြက္အခ်စ္ဦးျဖစ္လာခဲ့တယ္ေႏြ...."
ကၽြန္မမိုးကိုအံ့ၾသစြာၾကည့္မိသည္...။အခ်စ္ဦး......မိုးကခြန့္ကိုၾကိဳက္ေနခဲ့တာၾကာျပီလား..။
"ငါထင္ခဲ့တာ...ခြန္ကလည္းငါကုိသေဘာက်ခဲ့မယ္ထင္တာေပါ့.....ဘာလို့လဲဆိုေတာ့ငါလိုအပ္ခ်ိန္တိုင္းကူညီေပးတတ္ခဲ့တာကိုး....
ဒါေပမဲ့သူခ်စ္ေနတာငါမဟုတ္ဘူးဆိုတာငါသိလာရတယ္...ကူညီတိုင္းလည္းစိတ္၀င္စားေနတာမဟုတ္မွန္းသိလာတယ္....တစ္ေန့ေပါ့...ငါပစၥည္းေတြ၀ယ္ေနတုန္းသူေဘးကိုရုတ္တရက္ေရာက္လာတယ္ေလ....ငါေပ်ာ္သြားတာဘဲ....သူငါ့ေနာက္လိုက္လာတာလားလို့ေပါ့.....သူကငါ့ကိုတစ္ခုအကူအညီေတာင္းတယ္...
ခြန္ကေမးတယ္....မိန္းကေလးေတြကဘာကိုၾကိဳက္တတ္လဲတဲ့....ငါကဘာလို့လဲေပါ့....ျပီးေတာ့မွငါအၾကိဳက္ဆံုးအရာကိုေျပာလိုက္မိတယ္ေလ....ပန္းေလးေတြလို့....ခြန္ကေခါင္းညိမ့္တယ္....ျပီးေတာ့မွမိုး....ငါနဲ့ကလစ္ေတြလိုက္ေရြးေပးပါတဲ့....ေႏြ့ကိုလက္ေဆာင္ေပးခ်င္လို့တဲ့...ငါကအံ့ၾသတၾကီးၾကည့္မိေတာ့ခြန္ကျပံဳးျပီးေျပာတယ္....
ေႏြကကလစ္ေလးေတြနဲ့ဆိုသိပ္လိုက္တာတဲ့...နင္ကိုလည္း၀ယ္ေပးခ်င္ပါတယ္...နင္ကမွကလစ္မတတ္တတ္တာဆိုျပီးေပါ့.....ေနာက္ေန့က်ေတာ့နွင္းဆီပန္းေသးေသးေလးမွာကလစ္ေလးနဲ့...ငါေရြးေပးလိုက္တဲကလစ္ေလး...အဲ့ဒါေလးကိုနင့္အေႏြးထည္အိတ္ေလးထဲကိုခြန္ထည့္လိုက္တာျမင္လိုက္ရတယ္.....
ေနာက္ေတာ့မွငါသိတယ္..အဲ့ေန့ကနင့္ေမြးေန့ဘဲဆိုတာ......"
ကၽြန္မအံ့ၾသစြာမိုးကိုၾကည့္လိုက္မိသည္....ဟုတ္ေရာဟုတ္ရဲ့လား....ခြန္ကကၽြန္မအတြက္....ပထမဆံုးေမြးေန့လက္ေဆာင္ကိုေပးသူေပါ့...
"ေနာက္ေတာ့နင္ေနမေကာင္းျဖစ္တဲ့ေန့ရက္ေတြ.....နင့္ဒဏ္ရာေၾကာင့္ေက်ာင္းမတတ္နိုင္တဲ့ေန့ရက္ေတြ....အဲ့ရက္ေတြဆိုခြန့္မ်က္၀န္းေတြကလြတ္ေနတဲ့နင့္ထိုင္ခံုေလးေပၚမွာရွိေနတတ္တယ္....ခြန္ကနင္ရွိေနခ်ိန္မွာနင္နဲ့ေ၀းေ၀းမွာအတတ္နိုင္ဆံုးေနခဲ့ျပီးငါ့နားမွာဘဲရွိေနခဲ့တယ္.....ဒါေပမဲ့သူ့စိတ္ကုိသူလွည့္စားေနမွန္းငါသိခဲ့တယ္....သူကနင့္အတြက္ဆိုအျမဲတမ္းေရွ့ဆံုးမွာရွိေနခဲ့တယ္....ငါ့အတြက္မဟုတ္ခဲ့ဘူးေႏြ...."
"ဆယ္တန္းေရာက္ေတာ့သူငါ့ကိုအကူအညီတစ္ခုထပ္ေတာင္းတယ္....လက္ေဆာင္ကူေရြးေပးပါလားတဲ့.......ငါသူ့ကိုေရြးေပးလိုက္တယ္....ငါအၾကိဳက္ဆံုးလက္ပတ္ေလးေပါ့....အျဖဴေရာင္ေလး...ငါထင္ခဲ့တာသူငါ့ကိုမ်ား၀ယ္ေပးမလားလို့....သူကငါ့ကိုေမးတယ္...နင္ယူမလားတဲ့....ငါကေဈးၾကီးတယ္မယူေတာ့ဘူးဆိုျပီးထားခဲ့လိုက္တယ္ေလ....
ေနာက္မွငါသိလုိုက္တာသူနင့္အတြက္၀ယ္ခဲ့တယ္ဆိုတာဘဲ....နင့္လြယ္အိတ္ထဲကိုနင္မသိေအာင္ထည့္ေပးထားခ်င္လို့တဲ့...အဲ့ေန့ကနင့္ကိုစေတြ့တဲ့ေန့မို့လို့လက္ေဆာင္ေပးဖို့၀ယ္ခဲ့တာ
နင္ကသူေပးမဲ့လက္ပတ္ေလးကိုအရင္ေတြ့သြားေတာ့သူမ်က္နွာပ်က္သြားျပီးငါ့ကိုၾကည့္တယ္ေလ....သူကနင္မသိေအာင္ေပးခ်င္တာတဲ့....သူေပးမွန္းနင့္ကိုမသိေစခ်င္ဘူးတဲ့.....အဲ့တည္းကငါသိလိုက္သလိုရွိတယ္....သူကနင္နဲ့ပတ္သတ္သမွ်ကိုုမွတ္မိေနခဲ့တာဘဲ.....အဲ့တည္းကငါသိခဲ့ဖို့ေကာင္းတယ္....ခြန္ကနင့္ကိုစျပီးခ်စ္ေနခဲ့တယ္ဆိုတာဘဲေလ...."
"ငါတို့ေလးေယာက္ၾကားမွာျဖစ္ေနတဲ့ျပႆနာေသးေသးေလးေတြကိုနင္ကလြဲလို့ငါတို့သံုးေယာက္သိၾကတယ္...ခြန္ကငါ့ကိုခ်စ္တယ္လို့ကိုးတန္းတည္းကဖြင့္ေျပာခဲ့တယ္.....အဲ့တုန္းကငါတို့ကငယ္ေသးပါတယ္ဆိုတဲ့စကားနဲ့ခြန့္ကိုတားထားခဲ့မိတယ္...ဘာလို့လဲဆိုေတာ့နင့္အိမ္ပထမဆံုးေရာက္ခဲ့တဲ့ေန့ကနင္ေျပာတဲ့စကားေၾကာင့္ပါ...ခြန္ကနင့္ရဲ့တိတ္တခိုးခ်စ္သူပါဆိုတာေလ....
ဒါေပမဲ့ဟာ....တျဖည္းျဖည္းနဲ့ခြန့္အေပၚငါပိုပိုျပီးခ်စ္လာခဲ့မိတယ္...ငါခြန့္အေၾကာင္းနားလည္လာေလ..ခြန္ခ်စ္တာငါမဟုတ္ဘူးဆိုတာသိလာေလေလ...ငါခံစားခဲ့ရေလနင့္ကိုမနာလိုျဖစ္လာေလဘဲ....ဒါေပမဲ့ငါတို့ၾကားကသံေယာဇဥ္ေတြကိုနင္မသိဘူး....နင္ကဘာဆိုဘာမွမသိတဲ့လူတစ္ေယာက္ျဖစ္ခဲ့တယ္.......ခြန့္ခံစားခ်က္ေတြကိုေရာဇံ့ခံစားခ်က္ေတြကိုေရာ...."
မိုးမ်က္၀န္းမွာမ်က္ရည္ေတြနဲ့ကၽြန္မအလန့္တၾကားနဲ့မိုးကိုေခၚမိသည္....
"မိုး...."
"နင့္အျမင္မွာငါကအရာအားလံုးပိုင္ဆိုင္သူေပါ့။ဒါေပမဲ့မဟုတ္ခဲ့ဘူးေႏြ....ငါအခ်စ္ဆံုးသူငယ္ခ်င္းဇံေရာ....ငါအခ်စ္ဆံုးေယက်္ားေလးခြန္ေရာက...နင့္ကိုခ်စ္ေနခဲ့တာဘဲ....ငါကအေ၀းကေငးၾကည့္ရံုဘဲတတ္နိုင္ခဲ့တယ္.....။ျပီးေတာ့နင့္ကိုလည္းမနာလိုခဲ့တယ္....ခုခ်ိန္မွာနင္ဘာကိုမွမမွတ္မိေတာ့ဘူးဆိုတာသိပါတယ္...နင့္ကိုလည္းငါအျပစ္မတင္ပါဘူး....ဘာလို့လဲဆိုေတာ့နင္ကငါ့အခ်စ္ဆံုးသူငယ္ခ်င္းျဖစ္ခဲ့လို့ပါ...."
"နင္ကလည္းငါ့အတြက္တန္ဖိုးထားရတဲ့သူငယ္ခ်င္းပါမိုး...."
"မဟုတ္ဘူးေႏြ....နင့္ကိုငါအရမ္းမနာလိုခဲ့မိတယ္....သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္အေနနဲ့မနာလိုသင့္ဘဲမနာလိုခဲ့မိတာေပါ့.....ငါ့ေမြးေန့...ခြန္ကငါ့ဆီကအေျဖေတာင္းတယ္....ငါ့စိတ္ထဲမွာသိေနတယ္...ခြန္နင့္ကိုခ်စ္လြန္းလို့သူ့ကိုယ္သူထိန္းခ်ဳပ္တဲ့အေနနဲ့ငါနဲ့တြဲဖို့လုပ္ေနတယ္ဆိုတာ....တကယ္ပါ....ငါရူးရူးမိုက္မိုက္နဲ့ခြန့္အခ်စ္ကိုလက္ခံဖို့အထိစဥ္းစားခဲ့ပါတယ္.....နင့္ကိုခ်စ္ေနေပမဲ့ခြန္ကငါ့ခ်စ္သူျဖစ္ေနရင္ျပီးေရာဆိုတဲ့အေတြးနဲ့ေပါ့...
ငါ့ရင္ခုန္သံေတြကခြန့္ရဲ့အၾကည့္ထဲမွာယစ္မူးေနမိတယ္....ခြန့္ရဲ့မ်က္နွာေလးငါ့နားကိုတိုးကပ္လာတာကိုငါ့ရင္ခုန္စြာနဲ့ၾကည့္ေနမိတယ္....ရုတ္တရက္ခြန္မ်က္နွာလႊဲသြားခဲ့တယ္...ငါသိလုိက္တယ္...ခြန္ဘယ္ေလာက္ဘဲသူ့ကိုယ္သူလိမ္ညာေနေပမဲ့ငါ့ကိုေတာ့မလွည့္စားရက္ဘူးဆိုတာကိုေပါ့.....
ငါလိမ္ညာစကားေျပာလိုက္မိတယ္....ခြန္ငါ့မွာခ်စ္ရမဲ့လူရွိတယ္...နင့္ကိုငါလက္မခံနိုင္ဘူးလို့ေျပာေတာ့ခြန္ကေမးတယ္...ဘယ္သူ့ကိုခ်စ္ေနတာလဲတဲ့....ငါ့မွာခြန့္အျပင္ခင္ရတဲ့ေကာင္ေလးဆိုလို့ဇံဘဲရွိခဲ့တာေလ....ဇံလို့လိမ္ညာခဲ့တာကိုတကယ္ထင္ခဲ့တယ္နဲ့တူပါတယ္...
တကယ္ေတာ့ငါခြန့္ကိုစူးစူးနစ္နစ္ခ်စ္ခဲ့တာပါ....ငါေျပာျပီးမွေနာင္တရသြာတယ္....မဟုတ္ဘူး....မိုးခ်စ္တာခြန္ပါလို့ေျပာခ်င္ေပမဲ့မိန္းကေလးတစ္ေယာက္အေနနဲ့ငါ့ကိုယ္ငါထိန္းသိမ္းခဲ့ရတယ္...
အဲ့ေန့ေနာက္ပိုင္းနင္ရုတ္တရက္ေပ်ာက္သြားတယ္....ငါရဲ့တဖက္သတ္အခ်စ္လည္းျပီးဆံုးသြားတယ္...ဘာလို့လဲဆိုေတာ့ခြန္နင့္ကိုဘယ္ေလာက္ထိခ်စ္လဲဆိုတာသိလုိက္ရလို့ေလ.....ခြန့္ရဲ့အခ်စ္ေတြခြန့္ရဲ့ေႏြးေထြးမွဳေတြနင္နဲ့အတူေပ်ာက္ဆံုးသြားတယ္.................
နင္မေပ်ာက္ခင္တုန္းကခြန္ကငါ့အတြက္နင့္ကိုေအာ္လိုက္မိတာကိုအျမဲလိုလိုေနာင္တရေနတတ္တယ္....သူနင့္အတြက္အရာရာကိုစိတ္ထိခိုက္ခဲ့ရတယ္....နင္ေပ်ာက္သြားလို့သူအျမဲငိုင္ေနခဲ့တယ္....။
ေနာက္ဆံုးနင့္ဆီကဖုန္းလာတယ္....အဲ့အခ်ိန္ကစာသင္ခ်ိန္ၾကီးမွာ...ရုတ္တရက္၀ုန္းခနဲခြန္ေျပးထြက္သြားတာေလ...ငါတို့နင့္ေနာက္လိုက္လာတဲ့အခ်ိန္မွာနင့္ကိုခြန္ကေထြးေပြ့ထားတယ္....နင့္နားကေနမခြာေတာ့ဘူး...နင့္ကိုမေစာင့္ေရွာက္နိုင္လို့ခြန္ငိုတယ္....။
ငါနင့္သူငယ္ခ်င္းျဖစ္ခဲ့ေပမဲ့ေတာ္ေတာ္ေလးကိုမနာလိုခဲ့ရတယ္....ခြန့္ရဲ့နင့္အေပၚဂရုစိုက္မွဳကိုေတာင္ငါမုန္းတီးလာတယ္ေလ....
ေနာက္ေတာ့နင္ငါတို့ဆီကအျပီးအပိုင္ထြက္သြားတယ္...အဲ့ေန့ကစျပီးခြန့္အတြက္အရာရာအသက္မဲ့သြားသလိုဘဲ....လံုး၀ကိုအရာရာပါ...စာလည္းမၾကိဳးစားေတာ့ဘူး....အရယ္အျပံဳးေတြနည္းသြားတယ္...ခြန္အိမ္မက္ေတြကိုလက္လႊတ္လိုက္သလိုဘဲေလ....
ခြန့္အဖြားေၾကာင့္သာမဟုတ္ရင္ခြန္ၾကိဳးစားခဲ့မွာမဟုတ္ဘူး....အျမဲလိုလိုငိုင္ေနေတာ့မွာ....က်ဴရွင္သြားတဲ့လမ္းမွာဆိုရင္ဆံပင္ေကာက္ေလးေတြနဲ့ေကာင္မေလးေတြျမင္ရင္လိုက္ေငးေနေရာဘဲ...သူနင့္ကိုလိုက္ရွာေနမွန္းငါတို့သိခဲ့ရတယ္...
နွစ္ေတြၾကာလာေပမဲ့သူနင့္ကိုမေမ့ပါဘူးေႏြ......ငါ့စိတ္ထဲမွာခြန့္ကိုၾကည့္ျပီးနင့္ကိုကူရွာေပးခ်င္ခဲ့တယ္...ငါခ်စ္တဲ့လူတစ္ေယာက္ခံစားေနရတာကိုငါပါနာက်င္လာခဲ့တယ္....
တကယ္ေတာ့မိုးကအခ်စ္ကိုနားလည္မွုလြဲခဲ့တာပါ....ဘ၀ခ်င္းတူတဲ့မိုးကိုခြန္ကနားလည္ျပီးကူညီခဲ့တာကိုအခ်စ္လို့ရင္ခုန္ခဲ့မိတာ.....ခ်မ္းသာတဲ့အသိုင္းအ၀ုိင္းကိုေရွာင္ေျပးျပီးေႏြနဲ့ေ၀းရာကိုေရာက္ေအာင္ၾကိဳးစားေနတဲ့ခြန္ကိုသိလ်က္နဲ့ခ်စ္ေနမိတာ....
ခုေတာ့အဆင္ေျပသြားပါျပီ....မိုးနားမွာဇံရွိေနျပီေလ....ငယ္ငယ္တည္းကခင္လာတဲ့သူငယ္ခ်င္းကခ်စ္သူျဖစ္လာေတာ့ေကာင္းတယ္...အရာရာနားလည္မွုနဲ့ေပ်ာ္ဖို့ေကာင္းတယ္....အစကေတာ့ဒီလိုဘဲတြဲလိုက္မိေပမဲ့အခ်စ္ဦးေၾကာင့္ရခဲ့တဲ့ဒဏ္ရာေတြကဇံေၾကာင့္ေပ်ာက္သေလာက္ရွိသြားျပီ....
ခုေတာ့တစ္ခုစိုးရိမ္မိတယ္....ဇံရဲ့အခ်စ္ဦးကေႏြ...နင္ေလ....တကယ္လို့ဇံကနင့္ကိုခ်စ္တယ္ဆိုျပီငါ့ဆီကထြက္ေျပးသြားရင္......."
မိုးကကၽြန္မကိုၾကည့္ျပီးစကားကိုရပ္လိုက္သည္.....။ကၽြန္မရယ္လိုက္မိသည္...။
"စိတ္ခ်....ငါနင့္ဆီျပန္ကန္ထုတ္လိုက္မယ္....ဟုတ္ျပီလား...."
မိုးကဟတ္ဟတ္ပက္ပက္ရယ္သည္....။ျပီးမွ
"ဘာဘဲျဖစ္ျဖစ္ေႏြ.....နင္ခြန့္ကိုဘဲရမယ္..။ဇံကိုပါယူသြားရင္ဒီတစ္ခါခြင့္မလႊတ္ဘူးေနာ္...."
မိုးရဲ့အေျပာကိုကၽြန္မရယ္မိသည္....ရင္ထဲမွာရင္ခုန္သံေႏြးေႏြးေလး.....ခြန္ခ်စ္ခဲ့တာမိုးမဟုတ္ခဲ့ဘူးေပါ့....ခ်ိဳျမိန္ရွတတဲ့ခံစားခ်က္ေလးကဘယ္ဘက္ရင္အံုမွာစီးဆင္းလို့.......
"စိတ္ခ်ပါ....သူမ်ားခ်စ္သူကိုေတာ့ေႏြမလုပါဘူး....အိပ္ေတာ့...ညနက္ေနျပီ...."
"အင္း...ေႏြလည္းအိပ္ေတာ့...မနက္က်ရင္မထနိုင္ဘဲေနေနဦးမယ္...."
မိုးကေျပာရင္းမ်က္လံုးေလးေတြမွိတ္သြားသည္....မိုးရယ္....နင္လည္းအခ်စ္ေၾကာင့္ခံစားရတာဘဲလား......။ကၽြန္မအိပ္ဖို့ၾကိဳးစားမိသည္.....ခ်ိဳျမိန္ရွတတဲ့ရင္ခုန္သံေတြေၾကာင့္ကၽြန္မအိပ္မေပ်ာ္ခဲ့မိ.....။ေဘးနားကမိုးကေတာ့အိပ္ေမာက်လို့....။
ကၽြန္မတစ္ကိုယ္ေကာင္းဆန္လိုက္တာ....ကိုယ္တိုင္နာက်င္မွဳကိုသူျမင္နိုင္ဘူးမိုးခံစားခ်က္ေတြကိုမသိခဲ့ပါလား....
ေနာင္တဆိုတဲ့ခါးသီးမွဳတစ္ခုနွလံုးသားမွာျဖတ္စီးသြားသည္.....။
YOU ARE READING
My Little Diary
RomanceZawgyi+ Unicode Zawgyi This is my first story. အခ်စ္ဆိုတာ ႏွစ္ေယာက္ေသာက္ရင္ ယစ္မူးဖြယ္ေကာင္းေသာဝိုင္တစ္ခြက္ သံုးေယာက္ေသာက္ရင္အဆိပ္တဲ့ အဲ့ဒါဆို ေလးေယာက္ေသာက္ရင္ေကာ??? Unicode This is my first story. အချစ်ဆိုတာ နှစ်ယောက...